Дискурсивна практика державно-громадського управління загальноосвітніми навчальними закладами у сучасних умовах



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


ДИСКУРСИВНА ПРАКТИКА ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

  • Л.М.Калініна, д.п.н., професор


« У реальності, з точки зору прибічників з точки зору прибічників філософського емпіризму і постструктуралізму, – зазначає В.Савельєв, – не існує жодної «<...> освітньої істини, практики або феномену», які можна було б вивчати поза існуючими дискурсами». Державно-громадське управління, як феномен і складна «мега система», формується і розвивається «<...> за допомогою і через дискурси» [1, с.55], представлені у формі різноманітних текстів теорій, концепцій, текстових моделей управління освітньою сферою та ЗНЗ.

  • « У реальності, з точки зору прибічників з точки зору прибічників філософського емпіризму і постструктуралізму, – зазначає В.Савельєв, – не існує жодної «<...> освітньої істини, практики або феномену», які можна було б вивчати поза існуючими дискурсами». Державно-громадське управління, як феномен і складна «мега система», формується і розвивається «<...> за допомогою і через дискурси» [1, с.55], представлені у формі різноманітних текстів теорій, концепцій, текстових моделей управління освітньою сферою та ЗНЗ.

    • [САВЕЛЬЄВ В.Л. Український та західний дискурси теорії та практики управління освітою – паралельним курсом? / Управління освітою Моногр. / За наук. ред. В.П. Беха; [та ін. ]. – К.:, 2013. – C. 55]




Державні структури повинні знати до чого прагне громада



Інтеракція (англ. interaction, лат. Inter - між і actio діяльність) визначається як взаємодія, взаємний вплив людей або груп один на одного. У зах. соціальній психології, що базується на концепції американського психолога Дж. Міда, під Інтеракцією розуміється безпосередня міжособистісна комунікація («обмін символами»). 





Експериментальні майданчики лабораторії управління освітніми закладами



Предмет дослідження – теоретичні засади українського дискурсу державно-громадської форми управління освітою. Методи дослідження: емпіричні та теоретичні, зокрема, термінологічний аналіз, контент-аналіз, системнитй аналіз, метод ключових слів з застосуванням ІКТ, техніка «Зірки запитань» та ін.



УПРАВЛІНСЬКА ВЕРТИКАЛЬ Державно-громадська форма управління







ОБ’ЄКТИ УПРАВЛІННЯ











СТРЕСОВІ ФАКТОРИ



ДІЛЕМА

  • МОТИВАТОРИ ЧИ ДЕМОТИВАТОРИ? ЩО ЕФЕКТИВНІШЕ?



МОТИВАЦІЯ

  • Мотиватори (рух у верх)

  • Досягнення успіху

  • Професійний розвиток

  • Гарантована занятість

  • Комфортні умови та клімат

  • Кар'єра

  • Винагорода

  • Компетентне керівництво

  • Цікава робота та задоволення від неї

  • Система організаційних цінностей

  • Визнання особистих досягнень

  • Розвиток здібностей

  • Авторитет/ влада

  • Соціальний статус

  • Зворотній зв'язок





УПРАВЛІНСЬКА ВЕРТИКАЛЬ



УПРАВЛІНСЬКА ВЕРТИКАЛЬ - ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ТА ЗМІ



ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ



ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ 2010 р.



ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ 2011 р.



ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ 2012 р.



ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ 2013 р.



ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ 2014 р.





























Така е- послуга може, забезпечити:

  • Така е- послуга може, забезпечити:

  • Створення єдиного адресного ІТ - простору органів державної влади та органів місцевого самоврядування на державному загальнодоступному інформаційному веб-ресурсі.

  • Формування статистики обліку звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації.

  • Підвищення якості та прозорості процесу опрацювання звернень громадин та запитів на отримання публічної інформації в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

  • Впровадження механізму подання юридично значущих електронних звернень до органів державної влади та органів місцевого самоврядування в електронному вигляді з застосуванням електронного цифрового підпису.

  • Здійснення оперативного контролю за розглядом звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації вищестоячих органів.







ЯКА ФОРМА УПРАВЛІННЯ Є ПЕРСПЕКТИВНОЮ в практиці ЗСО?





Каталог: files -> docs
docs -> Конкурс «Учитель року 2016»
docs -> 5. Про підсумки моніторингу стану викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах району
docs -> Закони України: "Про освіту" "Про загальну середню освіту"
docs -> 100-відсоткова реєстрація повідомлень і звернень громадян та реагування на них
docs -> Науково-методична робота; Науково-методична робота
docs -> Ророка Оксана Володимирівна – директор школи, Ророка Оксана Володимирівна
docs -> Стандарти та сертифікація
docs -> «солоного огірка»


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка