Діяльність повинна бути їм під силу, діяльність повинна бути їм під силу
Дата конвертації 02.01.2017 Розмір 445 b.
діяльність повинна бути їм під силу, діяльність повинна бути їм під силу, вона не повинна бути виснажливою, її обов'язково повинен супроводжувати успіх. Д. Рескін
Основна ідея досвіду: організація акмеологічного простору на уроці хімії підвищує якість природничої освіти і сприяє всебічному розвитку особистості. Основна ідея досвіду: організація акмеологічного простору на уроці хімії підвищує якість природничої освіти і сприяє всебічному розвитку особистості.
1) Проблема досягнення людиною свого "акме" у професійному і особистісному розвитку : К. Абульханова-Славська, Б. Ананьєв, Ш. Бюлер, А. Гусєва, Е. Климов, А. Маслоу, К. Роджерс 2) Дослідження теорії акмеологічного підходу :А. Бодальов, А. Деркач, Н. Кузьмина, В. Максимова, В. Зазикіна 3) Проблема професійної підготовки вчителів в акмеологічному аспекті: І. Зязюн, А. Реан, Н. Ничкало, Н. Мачинська, Н. Кошарна, Д. Мотигуллін, О. Леонтьєва Акмеологія шкільної освіти : Б.Г. Ананьєв, О.О. Бодальов, Г.С. Данилова, А.О. Деркач, Н.В. Кузьміна, В.М. Максимова, О.В Москаленко, О.О. Пожарський 5) Поняття «освітній простір»: Н. Бастун, С. Бондирєва, О. Веряєв, С. Гершунський, В. Гинецінський, Б. Ельконін , Б. Серіков, В. Слободчиков, І. Фрумін
дослідження проблеми створення акмеологічного освітнього простору , а також виокремлення особливостей його формування на уроках хімії. дослідження проблеми створення акмеологічного освітнього простору , а також виокремлення особливостей його формування на уроках хімії.
педагогічний педагогічний (система організації акмеологічного простору уроку)
.
принципова різноманітність способів роботи з матеріалом, що вивчається ; принципова різноманітність способів роботи з матеріалом, що вивчається; «провокація» : завдання без правильної відповіді, завдання по типу «знайди помилку», діалогічна форма проведення уроку; навчальний матеріал повинен забезпечити залучення суб’єктивного досвіду учня; активне стимулювання учня до самостійної освітньої діяльності; можливість вибору при виконанні завдань та розв’язуванні задач; необхідно забезпечувати контроль і оцінювання не тільки результатів, а , головним чином , процесу учіння.
авторитет учителя, авторитет учителя, позитивні установки на діяльність і взаємодію, участь всіх суб’єктів у керуванні освітнім процесом, якісна результативність взаємодії суб’єктів.
мотивація вчителя до творчої педагогічної діяльності; набуття нових знань, умінь, навичок, професійного досвіду та особистісних якостей; практична професійно педагогічна діяльність вчителя, що одночасно виступає і як царина прояву творчих можливостей, і як виток подальшого розвитку та збагачення сукупної професійної культури, а відтак, і творчого потенціалу вчителя.
поєднанні стратегій, методів, прийомів в загальноприйнятій структурі уроку ; поєднанні стратегій, методів, прийомів в загальноприйнятій структурі уроку; розробці системи уроків, що допомагають створити акмеологічний простір уроку хімії ; розробка системи позакласної роботи, що підвищує рівень формування особистості , здатної до постійного самовдосконалення.
Результати практичного застосування досвіду свідчать, що він сприяє: Результати практичного застосування досвіду свідчать, що він сприяє: формуванню мотиваційного поля успішного навчання ; підвищенню якості природничої освіти; створення підґрунтя для майбутньої особистісно-соціально-професійної реалізації кожного учня.
усвідомлення особистістю цілей, завдань і можливостей свого розвитку й саморозвитку; усвідомлення особистістю цілей, завдань і можливостей свого розвитку й саморозвитку; створення настанови учнів на творчий саморозвиток особистості в процесі навчальної діяльності; створення особливої ситуації розвитку – специфічної системи відносин педагога й учня , що характеризуються відвертістю і довірою; організація поетапної системи умов, спрямованої на формування ціннісного відношення до освітньої діяльності; розробка дидактичних засобів, матеріалів «акме-уроків» хімії для всебічного розвитку особистості учня .
Поділіться з Вашими друзьями: