Забезпечення дошкільників початковими знаннями про права та свободи дітей (як маленьких людей і юних громадян), а також відомостями про правові норми, що регулюють відносини практично в усіх сферах суспільного життя.
Забезпечення дошкільників початковими знаннями про права та свободи дітей (як маленьких людей і юних громадян), а також відомостями про правові норми, що регулюють відносини практично в усіх сферах суспільного життя.
Орієнтування дошкільників на загальнолюдські й національні цінності в дусі поваги до прав і свобод людини і громадянина та дотримання правових норм.
Створення умов для набуття дошкільниками досвіду усвідомлених суспільних дій, правомірної поведінки й толерантного спілкування на основі поваги до прав і свобод інших людей.
Формувати в дітей моральні уявлення про права людини, гуманістичне ставлення до навколишнього світу.
Вчити аналізувати ситуації з власного життя та пригоди казкових персонажів щодо прав дитини.
Заохочувати дітей спиратися на свої права в реальному житті, захищати себе, своїх друзів.
виховувати і закріплювати правила культури і поведінки в суспільстві, прояву доброзичливості, чесності в спілкуванні з людьми.
Розвивати навички правової поведінки.
◉ Створення умов для безпечного перебування дітей у дошкільному закладі.
◉ Створення умов для безпечного перебування дітей у дошкільному закладі.
◉ Особистісно орієнтована модель виховання.
◉ Організація якісного навчально-виховного процесу.
◉ Багатогранна робота з батьками.
Зв’язок правового виховання з практичними життєвими ситуаціями.
Зв’язок правового виховання з практичними життєвими ситуаціями.
Поєднання колективного та індивідуального підходів.
Єдність правового і морального виховання.
Логічна послідовність правового виховання: від одержання знань про норми до засвоєння їх на практиці та до формування усвідомленої установки щодо необхідності дотримання їх кожною людиною.
Пріоритет ігрових методів правового навчання та виховання з метою активізації інтересу до засвоєння норм проживання у суспільстві.
Знайомство дітей з їхніми правами доцільно здійснювати в двох напрямах:
Знайомство дітей з їхніми правами доцільно здійснювати в двох напрямах: