Дослідники вважають, що систематичне використання пк на уроці сприяє наступному: Дослідники вважають, що систематичне використання пк на уроці сприяє наступному
Дослідники вважають, що систематичне використання ПК на уроці сприяє наступному:
Дослідники вважають, що систематичне використання ПК на уроці сприяє наступному:
підвищенню рівня використання наочності на уроці;
покращенню продуктивності уроку;
встановленню міжпредметних зв’язків з інформатикою та іншими науками;
організації проектної діяльності учнів щодо створення навчальних програм та електронних посібників з курсу під керуванням учителів інформатики та історії;
логічності подавання навчального матеріалу, що позитивно позначається на рівні знань учнів;
зміні на краще взаємин з учнями, далекими від історії, особливо тими, які із захопленням ставляться до ПК;
зміні ставлення школярів до ПК як до захоплюючої іграшки;
сприйманню його, як універсального інструмента для роботи в будь-якій галузі людської діяльності.
Історичні художні фільми.
Історичні художні фільми.
Документальні фільми та хроніки.
Компютерні тести.
Електронні мультимедійні енциклопедії.
Електронні та аудіо книги.
Електронні підручники з предмету.
Інтернет.
Компютерні презинтації
Телевізійні історичні проекти.
Електронні атласи.
Допомогти учителям історії та інших гуманітарних дисциплін навчитися використовувати уже існуючі тести та створювати нові.
Допомогти учителям історії та інших гуманітарних дисциплін навчитися використовувати уже існуючі тести та створювати нові.
Допомогти директорам, заступникам з НВР, інспекторам-методистам засвоїти прості, оперативні та об’єктивні форми проведення контрольних зрізів знань учнів.
У зв’язку з переходом шкільної освіти до нового змісту навчання виникла необхідність урізноманітнення форм і методів проведення тематичних атестацій. Автор вважає комп’ютерне тестування однією, хоча не єдиною і не головною, формою тематичної атестації.
У зв’язку з переходом шкільної освіти до нового змісту навчання виникла необхідність урізноманітнення форм і методів проведення тематичних атестацій. Автор вважає комп’ютерне тестування однією, хоча не єдиною і не головною, формою тематичної атестації.
Поява в школі комп’ютерної техніки створила можливість для використання інформаційних технологій навчання та контролю знань.
Пошук методів простого, оперативного, об’єктивного, вільного від паперової рутини проведення контрольних зрізів знань учнів.
Прагнення оптимізувати хаотичний процес учнівських «перездач» - повторних тематичних атестацій.
Необхідність економити час уроку, вивільнити його від громіздкого фронтального опитування та письмових робіт для інших, більш продуктивних видів навчальної діяльності.
Прагнення мати можливість ще на початку вивчення теми ознайомити учнів з чіткими і прозорими критеріями оцінки їхніх знань з даної теми.
Небажання кілька разів «наступати на одні і ті ж самі граблі» - не писати щороку нові завдання для тематичних атестацій, а лише редагувати і доповнювати уже створені тести.
Наявність простого середовища для створення тестів – програми Олексія Шестопалова TestW, яка дозволяє навіть учням 5 класу створювати свої тести.
Для проведення тематичних атестацій разом з іншими засобами контролю знань.
Для проведення тематичних атестацій разом з іншими засобами контролю знань.
На уроках підсумкового передекзаменаційного повторення.
Для самостійної підготовки учнів до незалежного зовнішнього тестування.
Для проведення повторної тематичної атестації учнів, які бажають підвищити тематичний бал.
Для самоконтролю знань випускників шкіл під час підготовки до вступних іспитів до ВНЗ.
Для оперативного, неупередженого, об’єктивного проведення контрольних зрізів знань адміністрацією школи.
ППЗ призначений для широкого кола користувачів – вчителів та учнів середніх навчальних закладів усіх типів і форм власності. Крім того, ППЗ можуть використовувати викладачі та студенти у вищих навчальних закладах України.
ППЗ призначений для широкого кола користувачів – вчителів та учнів середніх навчальних закладів усіх типів і форм власності. Крім того, ППЗ можуть використовувати викладачі та студенти у вищих навчальних закладах України.
ППЗ є інтегрованим програмним комплексом, призначеним для автоматизованого навчання і контролю знань. Автоматизоване навчання може бути організоване як:
― групове у мережі комп’ютерного класу, під керівництвом учителя;