Дубровицької загальноосвітньої школи I-IIІ ступенів №2



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


учителя географії

    • учителя географії
  • Дубровицької загальноосвітньої

  • школи I-IIІ ступенів № 2




Систематизувати власні наробітки

  • Систематизувати власні наробітки

  • Презентація досвіду роботи

  • Розширення меж самоосвіти, власного кругозору

  • Аналіз динаміки професійного зростання





«Вчитися, щоб знати,

  • «Вчитися, щоб знати,

  • знати, щоб уміти,

  • уміти, щоб робити»



Хочеш пізнати себе – вивчай світ,

  • Хочеш пізнати себе – вивчай світ,

  • хочеш пізнати світ – вивчай географію

  • Педагогічна професія — особлива. Скільки б не працював, криницю педагогічної мудрості не вичерпати. Особистість кожного учня — неповторна. І якщо вчитель не хоче стати ремісником, він обов'язково включиться в пошук, щоразу по-новому застосовуватиме свої знання й уміння. Географія — всеохоплююча наука. Всі знання про нашу планету треба донести до учнів у такий спосіб, щоб їм було цікаво, щоб вони були впевнені в необхідності цих знань. Щоб досягти високого рівня викладання матеріалу, вчителю необхідно постійно вести пошук різноманітних форм і методів навчання. Любов і майстерність вчителя розкривають сили і можливості кожної дитини, дають радість успіху в реалізації творчих планів під час вивчення географії. Якщо струни душі вчителя і учня звучать в унісон — це поштовх до реалізації великих планів. Здібності учнів — це полум'я, а творчість вчителя — вогонь, тож разом це — велика сила.





Я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, змогли розповісти своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках. Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.

  • Я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, змогли розповісти своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках. Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.









          • чотири призові місця ( два І, два ІІІ) в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки;
          • лауреат ( ІІ місце) районного етапу МАН;
          • одне призове місце( ІІІ місце) в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії.


    • два призові місця ( І та ІІІ) в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки;
    • лауреат ( ІІІ місце) обласного етапу МАН;
    • І місце в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії;
    • І місце в області та ІІ в Україні за екологічну стежку


ІІІ місце в обласному турнірі юних географів;

    • ІІІ місце в обласному турнірі юних географів;
    • п'ять призових місць ( два І, одне ІІ та два ІІІ) в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки;
    • І місце в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії;
    • лауреат ( ІІІ місце) обласного етапу МАН.


Тема досвіду



Цільовим орієнтиром є навчанням кожного учня на рівні його можливостей.

  • Цільовим орієнтиром є навчанням кожного учня на рівні його можливостей.

  • Мета досвіду полягає в забезпечені досягнення всіма учнями базового рівня підготовки і одночасно створення умов для творчого розвитку учнів, які проявляють інтерес і здібності до географії. Використання інноваційних технологій дає можливість виявляти потенціал кожного учня, активізувати їх розумову діяльність.

  • Маю достатню наочну базу для забезпечення реалізації даних завдань. В роботі практикую нестандартні уроки, вплітаю в їх канву елементи народознавства, реалізовую виховні цілі, передбачені Районною Програмою національного виховання учнівської молоді Дубровиччини, проводжу позакласну роботу з предмету.



сприйняття навчального матеріалу;

  • сприйняття навчального матеріалу;

  • його усвідомлення;

  • запам’ятовування;

  • застосування на практиці:





Не бійся, що не знаєш—бійся, що не навчишся

  • Не бійся, що не знаєш—бійся, що не навчишся

  • Китайська мудрість

  • Активізувати

  • розумову та пізнавальну діяльність учнів ;

  • Прищеплювати

  • інтерес до географії;

  • Розвивати

  • самостійність та творчу активність, пізнавальний пошук, логічне та образне мислення, ;

  • Вчити вести дискусію

  • розширювати світоглядні орієнтири учнів;

  • Відстоювати

  • свою точку зору , вміти обґрунтувати та висловлювати

  • свої думки.



Створення і підтримування високого рівня пізнавального інтересу і самостійної розумової активності учнів;

  • Створення і підтримування високого рівня пізнавального інтересу і самостійної розумової активності учнів;

  • Економічне і доцільне використання часу уроку;

  • Застосування раціональних методів і засобів навчання;

  • Формування і тренінг способів розумової діяльності учнів;

  • Принцип міцності засвоєння знань;

  • Формування і розвиток особистості учнів;

  • Високий позитивний рівень стосунків учителя і учнів;

  • Принцип особистісно орієнтованого навчання;

  • Обсяг і міцність одержаних школярами на уроці знань, умінь і навичок.



* навчаю співпраці у груповій та колективній роботі, толерантності

  • * навчаю співпраці у груповій та колективній роботі, толерантності



При перевірці домашнього завдання

  • При перевірці домашнього завдання

  • бліцопитування «учень—учень»

  • естафета

  • мозковий штурм

  • самоперевірка

  • гра «Знайди помилку»

  • На мотиваційному етапі

  • коло ідей

  • проблема

  • екскурс в історію

  • дослідження

  • На етапі опрацювання навчального матеріалу

  • робота в групах

  • робота в парі

  • діалог

  • синтез думок

  • спільний проект

  • пошук інформації

  • змагання пар, груп

  • самостійна робота



Методична робота

  • Методична робота

  • а) керівництво районим метод-об'єднанням вчителів географії;

  • б) керівництво шкільним методоб'єднанням вчителів природничого циклу;

  • в) проведення семінарів-практикумів для вчителів району







2006 рік – Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, випускна робота з теми:

  • 2006 рік – Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, випускна робота з теми:

  • « Використання елементів сугестопедії на уроках географії»

  • 2011 рік - РОІППО, випускна робота з теми:

  • « Використання проектних технологій на уроках географії»





Кабінет відповідає

  • Кабінет відповідає

  • загальним вимогам до навчального кабінету

  • укомплектований меблями та навчально-методичним комплек-сом, комплексом для виконання навчальної

  • діяльності

  • відповідає санітарно – гігієнічним нормам

  • проведена систематизація



Електронні підручники з географії, електронні наочні посібники, мультимедійні матеріали для уроків, електронні конструктори уроків географії

  • Електронні підручники з географії, електронні наочні посібники, мультимедійні матеріали для уроків, електронні конструктори уроків географії







  • Грамота управління освіти ОДА (2006р.)

  • Грамота відділу освіти РДА (2011 р.),

  • сертифікат учасника обласного ярмарку інновацій (2012р.)

  • Подяка управління освіти і науки ОДА (2013)











Життя – симфонія, вальс або маленька п'єса. І, на жаль, диригента часто вибираємо не ми: але кожен творить своє життя сам, вибираючи свій темп, свій розмір свою мелодію. Я працюю в школі 30 років. Упевнена, що вірно обрала собі професію, адже робота з дітьми – це постійне, невичерпне джерело емоцій, пошуку та прагнень.

  • Життя – симфонія, вальс або маленька п'єса. І, на жаль, диригента часто вибираємо не ми: але кожен творить своє життя сам, вибираючи свій темп, свій розмір свою мелодію. Я працюю в школі 30 років. Упевнена, що вірно обрала собі професію, адже робота з дітьми – це постійне, невичерпне джерело емоцій, пошуку та прагнень.

  • Дякую за увагу



Каталог: documents -> rajon -> dubrovica.php -> %D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%84%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BE -> %D0%90%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%2010%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F%202014%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83
%D0%90%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%2010%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F%202014%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 -> Я – Митець я – Оратор
%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D1%84%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BE -> Розвивати інтелектуальні та творчі особистісні якості учнів з урахуванням їх інтересів, мотивів, системи цінностей
%D0%90%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%2010%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8F%202014%20%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83 -> Вчитель початкових класів Дубровицької зош і-іііст.№2 Стаж роботи – 35років


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка