Педагогічна професія — особлива. Скільки б не працював, криницю педагогічної мудрості не вичерпати. Особистість кожного учня — неповторна. І якщо вчитель не хоче стати ремісником, він обов'язково включиться в пошук, щоразу по-новому застосовуватиме свої знання й уміння. Географія — всеохоплююча наука. Всі знання про нашу планету треба донести до учнів у такий спосіб, щоб їм було цікаво, щоб вони були впевнені в необхідності цих знань. Щоб досягти високого рівня викладання матеріалу, вчителю необхідно постійно вести пошук різноманітних форм і методів навчання. Любов і майстерність вчителя розкривають сили і можливості кожної дитини, дають радість успіху в реалізації творчих планів під час вивчення географії. Якщо струни душі вчителя і учня звучать в унісон — це поштовх до реалізації великих планів. Здібності учнів — це полум'я, а творчість вчителя — вогонь, тож разом це — велика сила.
Я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, змогли розповісти своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках. Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.
Я свої уроки намагаюся проводити так, щоб хоча б один з фрагментів врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, змогли розповісти своїм дітям. Все це спонукає мене до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках. Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням, мені приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.
чотири призові місця ( два І, два ІІІ) в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки;
лауреат ( ІІ місце) районного етапу МАН;
одне призове місце( ІІІ місце) в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії.
два призові місця ( І та ІІІ) в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки;
лауреат ( ІІІ місце) обласного етапу МАН;
І місце в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії;
І місце в області та ІІ в Україні за екологічну стежку
ІІІ місце в обласному турнірі юних географів;
ІІІ місце в обласному турнірі юних географів;
п'ять призових місць ( два І, одне ІІ та два ІІІ) в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії та економіки;
І місце в ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з географії;
Цільовим орієнтиром є навчанням кожного учня на рівні його можливостей.
Цільовим орієнтиром є навчанням кожного учня на рівні його можливостей.
Мета досвіду полягає в забезпечені досягнення всіма учнями базового рівня підготовки і одночасно створення умов для творчого розвитку учнів, які проявляють інтерес і здібності до географії. Використання інноваційних технологій дає можливість виявляти потенціал кожного учня, активізувати їх розумову діяльність.
Маю достатню наочну базу для забезпечення реалізації даних завдань. В роботі практикую нестандартні уроки, вплітаю в їх канву елементи народознавства, реалізовую виховні цілі, передбачені Районною Програмою національного виховання учнівської молоді Дубровиччини, проводжу позакласну роботу з предмету.
б) керівництво шкільним методоб'єднанням вчителів природничого циклу;
в) проведення семінарів-практикумів для вчителів району
2006 рік – Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, випускна робота з теми:
2006 рік – Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, випускна робота з теми:
« Використання елементів сугестопедії на уроках географії»
2011 рік - РОІППО, випускна робота з теми:
« Використання проектних технологій на уроках географії»
Кабінет відповідає
Кабінет відповідає
загальним вимогам до навчального кабінету
укомплектований меблями та навчально-методичним комплек-сом, комплексом для виконання навчальної
діяльності
відповідає санітарно – гігієнічним нормам
проведена систематизація
Електронні підручники з географії, електронні наочні посібники, мультимедійні матеріали для уроків, електронні конструктори уроків географії
Електронні підручники з географії, електронні наочні посібники, мультимедійні матеріали для уроків, електронні конструктори уроків географії
Грамота управління освіти ОДА (2006р.)
Грамота відділу освіти РДА (2011 р.),
сертифікат учасника обласного ярмарку інновацій (2012р.)
Подяка управління освіти і науки ОДА (2013)
Життя – симфонія, вальс або маленька п'єса. І, на жаль, диригента часто вибираємо не ми: але кожен творить своє життя сам, вибираючи свій темп, свій розмір свою мелодію. Я працюю в школі 30 років. Упевнена, що вірно обрала собі професію, адже робота з дітьми – це постійне, невичерпне джерело емоцій, пошуку та прагнень.
Життя – симфонія, вальс або маленька п'єса. І, на жаль, диригента часто вибираємо не ми: але кожен творить своє життя сам, вибираючи свій темп, свій розмір свою мелодію. Я працюю в школі 30 років. Упевнена, що вірно обрала собі професію, адже робота з дітьми – це постійне, невичерпне джерело емоцій, пошуку та прагнень.