Прагнення пізнавати навколишній світ і себе у ньому, глибше ознайомлюватися з творами різних видів мистецтва.
Прагнення пізнавати навколишній світ і себе у ньому, глибше ознайомлюватися з творами різних видів мистецтва.
Бажання сприймати й творити прекрасне, самостійно займатися мистецькою діяльністю.
Розуміння основних морально-етичних норм і здатність дотримуватися їх у власній поведнінці.
Шанобливе та бережне ставлення до всього живого, неживої природи і предметів рукотворного світу, відповідальність та інші базові якості особистості.
залучення до різних видів діяльності у природному,предметному, соціальному довкіллі (ігрова, пізнавальна, комунікативно-мовленнєва, предметно-практична, образотворча, музична, рухова, театралізована);
залучення до різних видів діяльності у природному,предметному, соціальному довкіллі (ігрова, пізнавальна, комунікативно-мовленнєва, предметно-практична, образотворча, музична, рухова, театралізована);
використання творів мистецтва (образотворче, музичне, декоративно-прикладне, літературне та ін.);
застосування культурних та історичних традицій (сім’ї, роду, групи, дошкільного закладу, народу)
Виховання і навчання дітей у дошкільних навчальних закладів має світський характер (Закон України “Про дошкільну освіту”).
Виховання і навчання дітей у дошкільних навчальних закладів має світський характер (Закон України “Про дошкільну освіту”).
Виховання на релігійних засадах здійснюється за вибором батьків в умовах родини.
Ігри та ігрові вправи морально-етичного змісту (творчі– сюжетно-рольові, драматизації за літературними творами, конструкторсько-будівельні; ігри з правилами – дидактичні, настільно-друковані, рухливі);
Ігри та ігрові вправи морально-етичного змісту (творчі– сюжетно-рольові, драматизації за літературними творами, конструкторсько-будівельні; ігри з правилами – дидактичні, настільно-друковані, рухливі);
Проблемно-пошукові ситуації (інтелектуального, морального, емоційно-ціннісного, художньо-естетичного, творчого спрямування);
Спостереження і милування у природному, культурному, соціальному довкіллі;
Екскурсії;
Читання художньої літератури;
Слухання творів народної, класичної, сучасної музики;
Бесіди і розмови з дітьми на різні теми (обговорення реальних ситуацій дитячого буття, вражень від творів мистецтва, філософських понять добра і зла тощо);
Ілюстрування подій і явищ (використання фланелаграфу, анімація на смарт-дошці, малювання), обговорення моделей поведінки
Програми курсів підвищення кваліфікації для різних категорій педагогічних працівників дошкільної освіти доцільно насичувати лекційними, практичними заняттями з питань духовного розвитку дітей засобами
Програми курсів підвищення кваліфікації для різних категорій педагогічних працівників дошкільної освіти доцільно насичувати лекційними, практичними заняттями з питань духовного розвитку дітей засобами
Пропагувати нові науково-методичні розробки й надбання перспективного педагогічного досвіду.
Пропагувати нові науково-методичні розробки й надбання перспективного педагогічного досвіду.
Урізноманітнювати форми і тематику заходів (конференції, семінари, практикуми, майстер-класи, педагогічні читання, дискусійні клуби, аукціони педагогічних ідей та ін.) з урахуванням актуальних питань духовного розвитку дитячої особистості.
Застосовувати традиційні форми співпраці ДНЗ з родинами.
Застосовувати традиційні форми співпраці ДНЗ з родинами.
Оптимізувати діяльність консультативних центрів (пунктів) на базі ДНЗ та методичних центрів при управліннях (департаментах) освіти.
Обговорювати потенційні можливості родинного виховання для прищеплення дітям духовної культури з перших років життя при проведенні різних форм роботи з батьками.
Наша адреса:
Наша адреса:
Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти,