Ефективність навчання залежить від оптимального використання форм, методів та засобів навчання



Дата конвертації29.06.2016
Розмір445 b.


Умови ефективного навчання




  • Форми навчання – це способи його організації.

  • Існують такі форми навчання:

  • Практичне заняття;

  • Семінар;

  • Лекція;

  • Консультація;

  • Залік;

  • Екзамен;

  • Індивідуальне заняття тощо.





  • Методи за домінуючими засобами навчання:

  • Словесні (вербальні);

  • Наочні;

  • Практичні.



  • Методи, що залежать від основних дидактичних завдань:

  • Отримання нових знань;

  • Формування умінь і навичок;

  • Перевірки і оцінки знань;

  • Закріплення матеріалу;

  • Самостійної роботи.



  • Методи, що їх розрізняють за характером навчально-пізнавальної діяльності:

  • Пояснювально-ілюстративний;

  • Репродуктивний;

  • Проблемного викладання;

  • Частково-пошуковий;

  • Дослідницький.



  • Засоби навчання:

  • 1. Візуальні (зорові);

  • 2. Аудіальні (слухові);

  • 3. Аудіовізуальні (зорові та слухові);

  • 4. Частково-автоматизуючі процеси навчання.



  • Принципи навчанняосновні вихідні положення, що визначають різні сторони навчання – зміст, методи, засоби, форми, тобто спрямованість навчального процесу визначають зміст, форми і методи.



  • Основними принципами навчання є:

  • Науковість, систематичність, послідовність навчання;

  • Свідомість і активність;

  • Зв‘язок навчання з життям, з практикою;

  • Наочність;

  • Доступність у навчанні;

  • Врахування індивідуальних особливостей студента;

  • Співробітництво викладача і студентів тощо.



  • Закономірності навчання – це стійкі педагогічні явища, які базуються на повторюваності фактів, навчальних дій і є теоретичною основою принципів навчання.



  • Умовами ефективного навчання є:

  • Врахування індивідуальних особливостей пізнавальної діяльності студента;

  • Врахування особливостей виховного впливу;

  • Врахування рівня і темпу роботи окремих студентів;

  • Врахування індивідуальних властивостей особистості;

  • Врахування інтересів, потреб та мотивів навчання;

  • Врахування рівня вмінь і навичок самостійної пізнавальної діяльності.



Каталог: data -> kafedra -> theacher -> in mow -> zlativ -> %D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0 -> %D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86i%D1%97
%D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86i%D1%97 -> Лекція 6 публікації, методика їх підготовки та оформлення
%D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86i%D1%97 -> Основи педагогіки Предмет і завдання педагогіки
zlativ -> Розумове виховання —
%D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86i%D1%97 -> Теорія виховання Суть процесу виховання
zlativ -> 1. Сутність, завдання та зміст морального виховання Категорії педагогічної етики. Етичні основи спілкування медичної сестри з пацієнтом


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка