Фах: вчитель початкових класів



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.


Фах: вчитель початкових класів

  • Фах: вчитель початкових класів

  • Катеринівська ЗШ І-ІІІ ступенів Кваліфікаційна категорія : вища, звання “старший вчитель”

  • Педагогічний стаж: 16 років

  • Освіта : вища

  • (КДПІ ім. В.Винниченка)




У серце увійде лиш те,

  • У серце увійде лиш те,

  • що йде від серця



Розвиток пізнавального інтересу шляхом впровадження інноваційних технологій

  • Розвиток пізнавального інтересу шляхом впровадження інноваційних технологій







УЯВА  +  ПОЗИТИВНА  ЕМОЦІЯ  =  ЗАСВОЄНА  

  • УЯВА  +  ПОЗИТИВНА  ЕМОЦІЯ  =  ЗАСВОЄНА  

  • ІНФОРМАЦІЯ.

  •     Серед головних методів ейдетики вирізняють метод Цицерона  (метод місць),  метод «Уявний мультик» (ланцюжковий метод), метод Аткінсона (піктограми), метод «Зміна настрою», метод цифрообразів та буквообразів.









Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я чую, я забуваю.

  • Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю.

  • Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.

  • Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок.

  • Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром





Дидактичні ігри – важливий засіб успішного засвоєння учнями знань, умінь і навичок.

  • Дидактичні ігри – важливий засіб успішного засвоєння учнями знань, умінь і навичок.

  • У процесі гри в учнів виробляється звичка зосереджувалися, самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються, до активної діяльності залучаються навіть найпасивніші учні.



Уроки читання

  • Уроки читання

  • Читання з помітками. Знайомлячись з текстом, учні роблять олівцем певні помітки: знак оклику, якщо інформація цікава і корисна; знак питання, якщо інформація здивувала, викликає заперечення, знак “плюс”, якщо інформація нова, позначення “пташка”, якщо інформація відома.

  • Читання тексту з зупинками. Розподіляється текст на частини, після прочитання кожної частини здійснюється рефлексія діяльності учня із застосуванням такого прийому, як прогнозування. Учні вчаться передбачати деякі висновки або наслідки з тексту вже ними опрацьованого.

  • Читання тексту частинами. Такий вид діяльності доцільно здійснювати в групах, коли кожний отримує лише свою частину тексту. Після прочитаного організовується переказ учнями змісту прочитаного іншим учасникам групи.

  • Читання тексту з наступним складанням стислого плану або складання запитань до нього.

  • Читання тексту з метою пошуку помилок, зроблених у ньому навмисне.



Уроки української мови

  • Уроки української мови

  • “Ланцюжок слів” (для розвитку звя’зного мовлення) - пропоную дітям скласти довгий поїзд зі слів, кожне слово повинно "тягнути" за собою наступне. Для заохочення учнів це завдання пропонується для кожного ряду. В кого найдовший ланцюжок - той і переміг.

  • “Добре – погано” (знайомство з протиріччями) – одна група дітей знаходить в об’єкті позитивні риси, інша група – негативні.

  • “Кола на воді”(розвиток мовлення) - діти вибирають довільне слово. Воно записується на дошці стовпчиком. На ці букви добираються нові слова, до слів - речення. На основі отриманих результатів складають оповідання, казку,веселу історію, вірш.

  • Анаграми (за методикою В.Едігея).

  • Деформовані тексти.



Уроки математики

  • Уроки математики

  • Хвилинки цікавої математики.

  • “Кінцівки” - готує дітей до свідомого розв’язання задач на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць і в декілька разів (“ Якщо стілець нижчий від стола, то… стіл вищий від стільця”).

  • Ігри розвивального характеру ( “Забий гол”, “Хто швидше”, “Математична естафета” тощо).

  • Графічні диктанти - готують руку дитини до письма, розвивають довільну увагу, просторову уяву, координацію рухів,вчать орієнтуватися в зошиті).















Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка