Філологічний (української філології)



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.















філологічний (української філології)

  • філологічний (української філології)

  • філологічний (іноземної філології)

  • суспільно-гуманітарний (історичний)

  • суспільно-гуманітарний

  • (історико-правовий)

  • суспільно-гуманітарний (юридичний)

  • суспільно-гуманітарний (економічний)

  • лінгвістично-комп’ютерний

  • юридично-комп’ютерний

  • технологічний

  • інформаційно-технологічний



Найпоширенішою на сьогодні є модель внутрішкільної профілізації навчального закладу:

  • Найпоширенішою на сьогодні є модель внутрішкільної профілізації навчального закладу:

  • багатопрофільна школа, що об’єднує кілька профілів (наприклад, історико-правовий, економічний, лінгвістичний);

  • однопрофільна школа, що спеціалізується на одному обраному профілі (наприклад, філологічний).



1) реалізація суспільно-гуманітарного напряму здійснюється, як правило, на базі ліцеїв, гімназій, спеціалізованих шкіл, рідше такий напрям обирають загальноосвітні школи;

  • 1) реалізація суспільно-гуманітарного напряму здійснюється, як правило, на базі ліцеїв, гімназій, спеціалізованих шкіл, рідше такий напрям обирають загальноосвітні школи;

  • 2) у значній частині навчальних закладах існує певний рівень формалізації профільного навчання суспільно-гуманітарних предметів унаслідок відсутності навчальних програм, підручників і посібників, непідготовленості вчителів;

  • 3) цей напрям є найменш реалізованим у навчальних закладах із причин невисокої престижності гуманітарних спеціальностей (окрім хіба що правознавства) на ринку праці, труднощів у виборі вищих навчальних закладів і можливості самостійної (без учительського супроводу) підготовки учнів із цих предметів













Предметно орієнтовані

  • Предметно орієнтовані

  • Завдання – надати учневі можливість максимально реалізувати свій інтерес до історичних наук, з’ясувати готовність і здатність учня засвоїти навчальний матеріал на підвищеному рівні



забезпечують вивчення основних профільних предметів

  • забезпечують вивчення основних профільних предметів

  • «Історія держави і права зарубіжних країн»

  • «Судова риторика»

  • «Нотаріальне діловодство»

  • «Права людини»



ЗШ – гімназія №6

  • ЗШ – гімназія №6

  • ЗШ – ліцей №7

  • ЗШ №8

  • ЗШ №11

  • ЗШ №12

  • ЗШ №15

  • ЗШ №18





“Лелека -2011”

  • “Лелека -2011”

  • “Патріот-2011”

  • “Об'єднаймося ж, брати мої”

  • Конкурс-захист МАН

  • “Моя батьківщина – Україна”

  • “Твої герої, Вінниччино”

  • Квест “Вулицями невідомої Вінниці”



реалізація спеціальних завдань:

  • реалізація спеціальних завдань:

  • формування предметних компетентностей учнів;

  • розвиток пізнавальних інтересів учнів, розширення їх світогляду, підвищення загальної культури;

  • поглиблення знань з історії освіти, науки, культури, техніки;

  • формування патріотичних почуттів та громадянської позиції.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка