Освітня галузь "Природознавство" має за мету формування природознавчої компетентності учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу, способів навчально-пізнавальної діяльності, розвитку ціннісних орієнтацій у різних сферах життєдіяльності та природоохоронної практики.
Освітня галузь "Природознавство" має за мету формування природознавчої компетентності учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу, способів навчально-пізнавальної діяльності, розвитку ціннісних орієнтацій у різних сферах життєдіяльності та природоохоронної практики.
виховання соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних елементів природного середовища, здатна мислити, бережливо ставиться до природи, людей і самого себе;
виховання соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних елементів природного середовища, здатна мислити, бережливо ставиться до природи, людей і самого себе;
формування на доступному рівні цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює систему знань, яка відображає закони і закономірності природи та місце в ній людини;
розвиток розумових здібностей учнів, їх емоційно-вольової сфери, пізнавальної активності та самостійності, здатності до творчості, самовираження і спілкування;
забезпечення єдності інтелектуального та емоційного сприйняття природи з практичною природоохоронною діяльністю;
засвоєння традицій українського народу у відносинах людини з природою;
формування дослідницьких умінь і здатності учнів спостерігати за об’єктами та явищами живої та неживої природи.
(узагальнення дидактичних розробок учених і педагогів-практиків).
Крок 1. Визначаємо об’єкт дослідження.
Крок 1. Визначаємо об’єкт дослідження.
Крок 2. Формулюємо мету дослідження.
Крок 3. Висуваємо гіпотезу (припущення, власну думку).
Крок 4. Хід дослідження (спостереження, досліди).
Крок 5. Підсумок ( аналіз та узагальнення отриманих результатів у ході спостереження та дослідів, висновок – підтвердження або спростування висловленої гіпотези ).