Формування життєвих компетентностей слабочуючих дітей на основі використання потенціалу компенсаторно – корекційних можливостей



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.











Формування життєвих компетентностей слабочуючих дітей на основі використання потенціалу компенсаторно – корекційних можливостей.

  • Формування життєвих компетентностей слабочуючих дітей на основі використання потенціалу компенсаторно – корекційних можливостей.







В навчанні слабочуючих дітей набуває актуальності компетентнісний підхід.

  • В навчанні слабочуючих дітей набуває актуальності компетентнісний підхід.

  • Засобами предмета математики формуються:

  • комунікативні компетенції як запорука успішного інтегрування слабочуючих в соціум;

  • загальнолюдські цінності як основа полікультурних компетенцій;

  • вміння робити вибір - важливий чинник соціальної компетенції;

  • компетенції саморозвитку як потреби в навчанні протягом життя.

  • інформаційнї компетентності як основа навчально-пізнавальної діяльності.



Особистісно орієнтоване навчання - це навчання , центром якого є особистість, її самобутність, самодіяльність. Такий підхід поєднує виховання і освіту в єдиний процес допомоги , підтримки, соціально-педагогічного захисту, розвитку дитини.

  • Особистісно орієнтоване навчання - це навчання , центром якого є особистість, її самобутність, самодіяльність. Такий підхід поєднує виховання і освіту в єдиний процес допомоги , підтримки, соціально-педагогічного захисту, розвитку дитини.

  • З технологій, що входять складу технологій особистісно орієнтованого навчання, є

  • технологія розвивального навчання,

  • групова форма роботи ,

  • проектна технологія,

  • дослідницька технологія.



Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.

  • Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.



Знання мають виступати як інструмент , за допомогою якого слабочуючий учень збагачується житейськими поняттями, здійснює нові кроки в пізнанні світу.

  • Знання мають виступати як інструмент , за допомогою якого слабочуючий учень збагачується житейськими поняттями, здійснює нові кроки в пізнанні світу.

  • Виховна сторона навчання тим багатша, чим більше в ньому будуть відображені основні види діяльності людини з тим, щоб дитина з вадами слуху, вийшовши зі стін школи, могла адаптуватись в середовищі чуючих.





Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка