Формування моральних цінностей через вивчення



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



  • Формування моральних

  • цінностей через вивчення

  • педагогічної спадщини

  • В.О.Сухомлинського



«Чтобы заложить в годы детства основу человечности и гражданственности, надо дать ребенку правильное представление добра и зла».

  • «Чтобы заложить в годы детства основу человечности и гражданственности, надо дать ребенку правильное представление добра и зла».

  • В.Сухомлинский



Мета:

  • Мета:

  • впровадження, реалізація та

  • подальший розвиток ідей

  • гуманної педагогіки В.О.Сухо-

  • млинського, спрямованих на

  • визнання особистості дитини як найвищої цінності, на яку повинні бути орієнтовані процеси виховання та навчання.



Актуальність проблеми

  • Актуальність проблеми

  • Виходячи із вимог сучасного суспільства та відповідно до нормативно-правових документів, пріоритетними напрямками визначено: формування національної свідомості, виховання духовної культури особистості, забезпечення моральної єдності поколінь, утвердження принципів загальнолюдської моралі.



  • 2013-2014 2017-2018

  • дослідницька робота підсумки

  • 2014-2015 2015-2017

  • визначення методів впровадження



  • а) завдання-мінімум: людина, яка закінчує загальноосвітню школу, повинна вміти дати собі раду в житті – дорожити здоров’ям, вести здоровий спосіб життя, бути працелюбною, відповідальною, впевненою в собі, вміти спілкуватися з людьми, усвідомлювати сенс життя, прагнути створити сім’ю, виховати дітей, жити у злагоді з собою, оточуючими людьми, природою, світом, мати почуття людської гідності;









Розробка анкет, опитувальників, тестів щодо виконання дослідницької роботи.

  • Розробка анкет, опитувальників, тестів щодо виконання дослідницької роботи.

  • Діагностування учнів, родин, колективів, вчителів.

  • Моніторинг та складання діаграм, схем, графіків.

  • Вивчення спадщини В.О.Сухомлинського за напрямками:

  • моральне виховання;

  • здоров‘язбережувальна функція;

  • родинні зв‘язки;

  • народознавчий напрямок.

  • 5. Підсумки етапу:

  • аналіз діагностування;

  • виставки робіт ( 1 класи – малюнки, 2 класи – поробки, колажі, 3 класи – диктанти за творами В.О.Сухомлинського, 4 класи – реферати);

  • батьківська конференція «Все починається з родини».









Впровадження і реалізація форм, методів та засобів, визначених у попередньому етапі

  • Впровадження і реалізація форм, методів та засобів, визначених у попередньому етапі





1. Визначення основних векторів подальшої роботи:

  • 1. Визначення основних векторів подальшої роботи:

  • Складання індивідуальних планів для подальшого самовдосконалення особистості та розвитку творчих здібностей;

  • Створення творчих груп за інтересами і творчими здібностями;

  • Відкриваємо дивовижний світ театру;

  • Вивчаємо екологічні сторінки;

  • Визначаємо кредо нашого життя – «Твори добро»;

  • Все починається з сім‘ї;

  • Наповнюємо народну скарбничку;

  • Йдемо оздоровчими сходинками.

  • 2. Підсумки та нагородження.



Бажаємо успіхів

  • Бажаємо успіхів



Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка