Формувати інтелектуальні, спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів; формувати інтелектуальні, спеціальні та загальнокультурні знання, уміння учнів
пошук отриманих шляхів зацікавлення учнів до навчання;
пошук отриманих шляхів зацікавлення учнів до навчання;
спонукання до творчості, самостійності;
підвищення розумової активності;
формування успішної самодостатньої особистості, яка реалізується через розвиток ділової активності.
Проект розробляється з ініціативи учнів, але тема може бути запропонована учителем. Тема для всього класу може бути однією, але шлях її реалізації в кожній групі можуть бути різними;
Проект розробляється з ініціативи учнів, але тема може бути запропонована учителем. Тема для всього класу може бути однією, але шлях її реалізації в кожній групі можуть бути різними;
Проект варто робити значущим для найближчого й опосередкованого оточення учнів;
Робота з проектом має дослідницький характер, моделює роботу в науковій лабораторії, тому необхідно розробити апарат дослідження, обґрунтувати його;
Проект педагогічного значущий, тобто учні у процесі його здійснення здобувають нові знання, будують нові відносини, опановують загально навчальні вміння;
Проект заздалегідь спланований, сконструйований спільними зусиллями учителів та учнів, але в той же час у міру його розгортання, випускають гнучкість і зміни;
Проект рекламується в рамках класу, паралелі, школи з метою підвищення мотивації учнів у його реалізації, розгортається його власна значущість;
Проект реалістичний, має визначну практичну значимість, зорієнтований на можливість учнів, припускається широке різноманіття тем.
творчості учнів;
творчості учнів;
широке використання на уроках парної та групової організації;