Фрагменти уроку позакласного читання та розвитку мовлення 4 клас І. О. Большакова



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


Фрагменти уроку позакласного читання та розвитку мовлення 4 клас

  • І.О.Большакова,

  • методист НМЦ дошкільної та початкової освіти

  • ІППО КУ імені Бориса Грінченка,

  • В.О. Сікачина,

  • учитель гімназії № 143 м.Києва


МЕТА УРОКУ:

  • продовжувати знайомити учнів з життям та творчістю

  • Народної художниці України Катерини Білокур, розкрити

  • значення особистих листів для розуміння внутрішнього світу

  • людини; повторити жанри образотворчого мистецтва –

  • пейзаж, натюрморт, познайомити з жанром образотворчого

  • мистецтва – автопортретом; закріплювати вміння

  • висловлювати власні судження з проблеми,

  • формулювати аргументи у процесі дискусії,

  • формувати навички роботи у групі,

  • розвивати усне та писемне мовлення, поетичні здібності,

  • критичне та образне мислення, естетичний смак,

  • виховувати повагу до творців українського мистецтва.



Чи може людина, яка не вчилась у школі, коледжі, інституті стати справжнім майстром своєї справи?



Яким ви уявляєте художника, яикй написав цю картину? Де жив? Що любив? Чим захоплювався? Чому ви так думаєте?



Уривок з листа 1.





У “творчій майстерні”



Коли в Білокур композиція розросталася і виходила за раму, ситуація, у котрій будь-який професіонал просто б перекомпонував роботу, - художниця робила досить дотепно: знімала полотно з підрамника та пришивала до записаного ґрунтованого полотна шматки негрунтованого або самостійно ґрунтованого з порушенням технологій полотна. Причому, пришивала великими, грубими нитками, не маскуючи швів. Таких „дошитих” робіт декілька: „Квіти, яблука, помідори”, „Снідання”, „Пшениця, квіти, виноград” та інші.

  • Коли в Білокур композиція розросталася і виходила за раму, ситуація, у котрій будь-який професіонал просто б перекомпонував роботу, - художниця робила досить дотепно: знімала полотно з підрамника та пришивала до записаного ґрунтованого полотна шматки негрунтованого або самостійно ґрунтованого з порушенням технологій полотна. Причому, пришивала великими, грубими нитками, не маскуючи швів. Таких „дошитих” робіт декілька: „Квіти, яблука, помідори”, „Снідання”, „Пшениця, квіти, виноград” та інші.



Знайдіть картину Катерини Білокур.





Використані джерела

  • Вікіпедія - фото меморіального музею-садиби Катерини Білокур

  • http://seloukr.narod.ru/kbilokur1.htm - репродукції картин Катерини Білокур

  • http://blogs.mail.ru/mail/t_s65/tag/%E6%E8%E2%EE%EF%E8%F1%FC – репродукція картини Вікторії Кирянової «Жоржини»

  • http://artnow.ru/ru/gallery/3/16555/picture/1/402429.html - репродукція картини Олени Краюшкіної «Жоржини»

  • http://www.ukrkolo.com/bilokur/kb-53.htm - репродукції картин Катерини Білокур



Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> = Методи: Методи
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> “Мова – душа кожної національності, її святощі, її найцінніший скарб…
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Презентацію підготувала
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Словниково-логічні вправи на уроках української мови та читання Ганна Миколаївна Веремейчук
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Психологічні
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Копетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Психологічні
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> План План Тлумачення поняття «постмодернізм»
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Закон україни «про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року №2402-111 національна доктрина розвитку освіти затверджено Указом Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002
%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 2010 -> Ідеї громадянського виховання в сучасному українському суспільстві план громадянське виховання в освітньому просторі України


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка