Головна мета школи – забезпечення всебічного розвитку особистості шляхом навчання та виховання.
Проблемна тема школи: «Використання інноваційних технологій в навчально – виховному процесі»
Шкільна бібліотека здійснюючи бібліотечно-інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу,відповідно меті школи та проблемній темі, над якою школа працює, разом з педадогічним колективом виконує єдину для школи державну програму національної освіти та виховання учнів.
Тема над якою працюю: «Співпраця бібліотеки та класних керівників, щодо впровадження національних звичаїв,обрядів,традицій у виховний процес.»
Тема над якою працюю: «Співпраця бібліотеки та класних керівників, щодо впровадження національних звичаїв,обрядів,традицій у виховний процес.»
Освітлення відповідає санітарно – гігієнічним вимогам
Фонд бібліотеки укомплектовано літературою:
Фонд бібліотеки укомплектовано літературою:
Кількість підручників 3479
Кількість художньої літератури 4680
Кількість відвідувань 2250
Кількість книговидачі 3450
Фонд розставлено за таблицями ББК.
Режим збереження фонду дотримується.
До фонду відкритий доступ.
Всі видання технічно оброблені.
Результативність співпраці бібліотеки з педагогічним колективом залежить від того, на скільки майстерно шкільний бібліотекар разом з педагогами школи, прилучає дитину до книжки вчить оволодівати мистецтвом літературного читання, активно популяризує книжку, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань, формує національну свідомість, характер, моральні якості.
Результативність співпраці бібліотеки з педагогічним колективом залежить від того, на скільки майстерно шкільний бібліотекар разом з педагогами школи, прилучає дитину до книжки вчить оволодівати мистецтвом літературного читання, активно популяризує книжку, закріплює читацькі навички, розвиває художній смак і самостійність суджень, розширює діапазон читацького досвіду та знань, формує національну свідомість, характер, моральні якості.
Навчити дитину любити книгу, сприймати її як невичерпне джерело пізнання світу, знань і мудрості народної - головне завдання нашої шкільної бібліотеки. Велику роль у розв'язанні цього завдання займає масова робота шкільної бібліотеки.
При бібліотеці в відділі обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів працює гурток "Книжкова лікарня", тут надають швидку допомогу "потерпілим". Звідси старі, пошарпані книжки виходять такими приємними на вигляд, що їх відразу хочеться взяти до рук і прочитати.
При бібліотеці в відділі обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів працює гурток "Книжкова лікарня", тут надають швидку допомогу "потерпілим". Звідси старі, пошарпані книжки виходять такими приємними на вигляд, що їх відразу хочеться взяти до рук і прочитати.
Бібліотекар надає учням консультації, показує, як потрібно ремонтувати книгу, як берегти книгу, як її читати, правильно користуватися нею.
Книжки - як люди: народжуються, живуть, старіють. Як і люди, можуть хворіти. А захворівши, потребують лікування. Для хворих книжок теж є спеціальні лікарні. Тільки вони називаються по-іншому: реставраційні майстерні, і в нашій бібліотеці теж є така майстерня тільки вона називається "Книжкова лікарня".
Традиційно на початку вересня проводиться екскурсія для учнів 1 класу.
Традиційно на початку вересня проводиться екскурсія для учнів 1 класу.
Вибір форм спільної роботи бібліотекаря і вчителя залежить від виховної мети, різноманітності книг, які бібліотека може запропонувати читачам, від вікових та психологічних особливостей читачів.
Вибір форм спільної роботи бібліотекаря і вчителя залежить від виховної мети, різноманітності книг, які бібліотека може запропонувати читачам, від вікових та психологічних особливостей читачів.
У своїй роботі наша бібліотека у тісній співпраці з педколективом використовує різні форми масової роботи. Цікаво проводяться літературні ранки для учнів 1-4 кл, літературні брейн-ринги, вікторини, конкурси, години спілкування, свята до ювілеїв видатних письменників та ін. Діти із задоволенням приймають участь у заходах, спілкуються з бібліотекарем на перервах та після уроків; у бібліотеці є багато книжкових виставок, які допомагають читачам у підборі літератури, розкривають книжковий фонд бібліотеки.
Не оминайте наш поріг, Беріть скарби нетлінні в руки. Нема прекрасніших доріг, Ніж, в цей вселюдський храм науки.
Не оминайте наш поріг, Беріть скарби нетлінні в руки. Нема прекрасніших доріг, Ніж, в цей вселюдський храм науки.