Ви впевнені, що не мислите нав'язаними Вам стереотипами?
Ви впевнені, що не мислите нав'язаними Вам стереотипами?
Перевірте себе…
Якого кольору дзеркало?
Якого кольору дзеркало?
Відповідь: Зеленого
Пояснення: Ідеального білого дзеркала в природі не існує. Кількості світла, яке відображає дзеркало, не так вже й багато, і воно відповідає зеленому світу спектра.
Куди в фізичному сенсі діваються файли, видалені користувачем комп'ютера?
Куди в фізичному сенсі діваються файли, видалені користувачем комп'ютера?
Відповідь: Нікуди, вони й досі там
Пояснення: Хоча операційна система їх не бачить, вони продовжують зберігатись на твердому диску.
Що таке “ідеальна робота”?
Що таке “ідеальна робота”?
Відповідь: Це робота, яка дає і дохід, і задоволення, і свободу
Пояснення: Багато людей все життя женуться за великими заробітками, а наприкінці життя їм майже нічого згадати окрім шаленої праці.
Хто повинен вирішити на кого і де мені хотілось би навчатись?
Хто повинен вирішити на кого і де мені хотілось би навчатись?
Відповідь: Я і тільки я
На кому буде лежати відповідальність за мій вибір?
На кому буде лежати відповідальність за мій вибір?
Відповідь: Виключно на мені
Основа профорієнтації – своєчасний, самостійний, свідомий вибір
Основа профорієнтації – своєчасний, самостійний, свідомий вибір
Сформулюйте стратегічну ціль свого життя: “Чого я дійсно хочу в житті або чого я зовсім не хочу?”
Сформулюйте стратегічну ціль свого життя: “Чого я дійсно хочу в житті або чого я зовсім не хочу?”
Відповісте собі на питання: “Як майбутнє навчання допоможе мені досягти моєї цілі?”
Оцініть наявні ресурси: гроші та час.
Визначте систему власних обмежень: “Чим я готовий пожертвувати заради цілі?”
Складіть план дій.
системну і багатоступінчасту допомогу у складанні “Плану дій абітурієнта”
системну і багатоступінчасту допомогу у складанні “Плану дій абітурієнта”
формування вільної від стереотипів, самостійної, мислячої та діючої особистості, здатної здійснювати обґрунтований вибір не лише в різних учбових, але й життєвих ситуаціях
формування вільної від стереотипів, самостійної, мислячої та діючої особистості, здатної здійснювати обґрунтований вибір не лише в різних учбових, але й життєвих ситуаціях
вибір професії і ВИШу, як самоуправлінське рішення, повинен бути не випадковим під впливом обставин, а через осмислення великої кількості інформації
вибір професії і ВИШу, як самоуправлінське рішення, повинен бути не випадковим під впливом обставин, а через осмислення великої кількості інформації
Різні аспекти підготовки до навчання у ВИШі.
Різні аспекти підготовки до навчання у ВИШі.
Правила і мистецтво формулювання цілі, як інструмента менеджменту.
Побудова “Дерева цілей” абітурієнта.
Секрети успішного поєднання навчання з роботою та особистим життям.
Роль стратегічного мислення в ухваленні рішення про вибір місця навчання.
Ключові фактори успіху в отриманні якісної вищої освіти.
Професії та професіонали (у XVII столітті налічувалося близько 200 професій, сьогодні в світі близько 40 тисяч професій).
Ризик у виборі професії. Мода на професії.
Особливості побудови успішної кар'єри в бюджетних та комерційних організаціях.
Результативність, економічність та ефективність навчання у ВИШі.
Взаємодія “викладач-студент” для ефективного навчання.
Пам'ятка першокурсника.
та багато інших.
Абітурієнти будь-якого віку, батьки і родичі абітурієнтів, а також усі охочі познайомитись з «Менеджментом» як професійним управлінням.
Абітурієнти будь-якого віку, батьки і родичі абітурієнтів, а також усі охочі познайомитись з «Менеджментом» як професійним управлінням.
міждисциплінарні і надпредметні компетенції школяра;
міждисциплінарні і надпредметні компетенції школяра;
цікаві міні-лекції і кейси, що розвивають управлінський потенціал та активне самостійне мислення;