Гра це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра це іскра, що запалює вогонь допитливості



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра - це іскра, що запалює вогонь допитливості.

  • Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається живлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра - це іскра, що запалює вогонь допитливості.

  • В. О. Сухомлинський



На сьогоднішній день, коли світ знаходитися в постійному інформаційному бумі, і кожного разу, коли щось змінюється, дуже важливо бути мобільним і вміти швидко засвоювати, аналізувати та доносити до людей необхідну інформацію.

  • На сьогоднішній день, коли світ знаходитися в постійному інформаційному бумі, і кожного разу, коли щось змінюється, дуже важливо бути мобільним і вміти швидко засвоювати, аналізувати та доносити до людей необхідну інформацію.



Проблема спілкування і міжособистісної взаємодії, на наш погляд, дуже актуальна. Торкаючись її, хотілося б показати необхідність розвитку комунікативних здібностей. І як засіб використовується гра.

  • Проблема спілкування і міжособистісної взаємодії, на наш погляд, дуже актуальна. Торкаючись її, хотілося б показати необхідність розвитку комунікативних здібностей. І як засіб використовується гра.



Гра виступає як засіб всебічного виховання дитини.

  • Гра виступає як засіб всебічного виховання дитини.

  • Правильно побудована гра сприяє розвитку пізнавальних процесів та комунікативних здібностей молодших школярів.



На нашу думку гра, на сьогоднішній день, є одним з найголовніших засобів розвитку комунікативних здібностей.

  • На нашу думку гра, на сьогоднішній день, є одним з найголовніших засобів розвитку комунікативних здібностей.



Саме в молодшому шкільному віці дитина стикається з проблемами у спілкуванні, а гра допомагає не тільки сформувати необхідні комунікативні вміння, а й дає плацдарм для подальшого розвитку особистості.

  • Саме в молодшому шкільному віці дитина стикається з проблемами у спілкуванні, а гра допомагає не тільки сформувати необхідні комунікативні вміння, а й дає плацдарм для подальшого розвитку особистості.



Великі можливості щодо організації творчого розвитку та розвитку комунікативних здібностей молодших школярів має дидактична гра

  • Великі можливості щодо організації творчого розвитку та розвитку комунікативних здібностей молодших школярів має дидактична гра





Готуючись до проведення дидактичних ігор, вчитель повинен

  • Готуючись до проведення дидактичних ігор, вчитель повинен

  • дібрати її відповідно до програмних вимог виховання і навчання дітей певної вікової групи;

  • визначити оптимальний час її проведення;

  • підготувати необхідний дидактичний матеріал;

  • вивчити й осмислити гру;

  • продумати методи і прийоми керівництва нею;

  • збагатити дітей знаннями й уявленнями, необхідними для розв'язання ігрового завдання .



Майже все життя дитини минає в ігровій діяльності. Весь урок у дітей цього віку наповнений грою, але грою не заради розваги, а грою навчальною, що вимагає складних операцій, аналізу та синтезу

  • Майже все життя дитини минає в ігровій діяльності. Весь урок у дітей цього віку наповнений грою, але грою не заради розваги, а грою навчальною, що вимагає складних операцій, аналізу та синтезу



На уроці української мови в 2-А класі при вивченні теми “Що таке “текст”?” використовувалась гра “Знайди зайве слово”.

  • На уроці української мови в 2-А класі при вивченні теми “Що таке “текст”?” використовувалась гра “Знайди зайве слово”.



Учням було запропоновано зняти з дерева слово, яке, на їхню думку, не повинно тут бути.

  • Учням було запропоновано зняти з дерева слово, яке, на їхню думку, не повинно тут бути.



Діти із задоволенням знаходили зайві слова і доводили свою думку, чому саме вони їх обрали

  • Діти із задоволенням знаходили зайві слова і доводили свою думку, чому саме вони їх обрали



Ця гра використовувалась на етапі актуалізації опорних знань учнів з метою розвитку усного мовлення, навичок спілкування, залучення учнів до систематичної розумової праці, виховання відчуття успіху у дітей.

  • Ця гра використовувалась на етапі актуалізації опорних знань учнів з метою розвитку усного мовлення, навичок спілкування, залучення учнів до систематичної розумової праці, виховання відчуття успіху у дітей.



В 4-Б класі на уроці російської мови при знайомстві з частинами тексту проводилась робота в групах.

  • В 4-Б класі на уроці російської мови при знайомстві з частинами тексту проводилась робота в групах.



Діти складали текст “Мій друг”. Ця робота сприяла розвитку мовлення, розвитку вміння спільно працювати, вміння слухати іншого, тактовно висловлювати свою думку.

  • Діти складали текст “Мій друг”. Ця робота сприяла розвитку мовлення, розвитку вміння спільно працювати, вміння слухати іншого, тактовно висловлювати свою думку.



Цей вид роботи сприяв розвитку толерантного ставлення до інших.

  • Цей вид роботи сприяв розвитку толерантного ставлення до інших.



При вивченні теми ”Вдосконалення вміння розрізняти типи текстів. Звертання у тексті. Діалог” використовувалась рольова гра

  • При вивченні теми ”Вдосконалення вміння розрізняти типи текстів. Звертання у тексті. Діалог” використовувалась рольова гра



За допомогою цієї гри діти розвивали мовленнєву творчість, вміння послідовно висловлювати свою думку.

  • За допомогою цієї гри діти розвивали мовленнєву творчість, вміння послідовно висловлювати свою думку.



Під час навчання читанню гра є таким дієвим інструментом, за допомогою якого можна зацікавити учнів, викликати інтерес до матеріалу, що вивчається

  • Під час навчання читанню гра є таким дієвим інструментом, за допомогою якого можна зацікавити учнів, викликати інтерес до матеріалу, що вивчається



Урок позакласного читання учні 2-А класу проводили у бібліотеці

  • Урок позакласного читання учні 2-А класу проводили у бібліотеці



Тут діти знайомились з творчістю Григорія Остера.

  • Тут діти знайомились з творчістю Григорія Остера.



Засобами ігрових моментів діти залучалися до співпраці.

  • Засобами ігрових моментів діти залучалися до співпраці.



Учням було запропоновано відгадувати ребуси “Яку тварину можна уявити?”

  • Учням було запропоновано відгадувати ребуси “Яку тварину можна уявити?”



Коли розглядали малюнок з зображенням невідомої тварини, діти вчились правильно спілкуватись та дотримуватись певних правил культури поведінки.

  • Коли розглядали малюнок з зображенням невідомої тварини, діти вчились правильно спілкуватись та дотримуватись певних правил культури поведінки.



Тема “ Усне та писемне мовлення. Телеграма.” Учні пишуть телеграму на задану тему. Використовується гра “Напиши телеграму” У грі відтворюються норми людського життя і діяльності, відбувається інтелектуальний, емоційний і моральний розвиток учнів.

  • Тема “ Усне та писемне мовлення. Телеграма.” Учні пишуть телеграму на задану тему. Використовується гра “Напиши телеграму” У грі відтворюються норми людського життя і діяльності, відбувається інтелектуальний, емоційний і моральний розвиток учнів.





Таким чином, за допомогою гри можна познайомити дитину з різними поняттями і навчити її багатьом речам. Ігри надзвичайно важливі в молодшому шкільному віці. Вони допомагають вирішити проблеми з адаптацією дитини у світі та шкільним процесом навчання. Дитячому розуму треба надавати нові і нові задачі, ускладнюючи їх, моделюючи на базі чогось нового.

  • Таким чином, за допомогою гри можна познайомити дитину з різними поняттями і навчити її багатьом речам. Ігри надзвичайно важливі в молодшому шкільному віці. Вони допомагають вирішити проблеми з адаптацією дитини у світі та шкільним процесом навчання. Дитячому розуму треба надавати нові і нові задачі, ускладнюючи їх, моделюючи на базі чогось нового.









Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Педагогічне кредо: Педагогічне кредо
downloadcenter -> Вашій увазі пропонуються завдання, Вашій увазі пропонуються завдання
downloadcenter -> Ольга Ольга
downloadcenter -> Програму зовнішнього незалежного оцінювання (зно) з історії України
downloadcenter -> Виникнення та розквіт Київської Русі
downloadcenter -> Повідомлення про твір зробив у 1797 році відомий поет того часу Херасков. Текст знайдено на початку 90-х років 18 ст відомим збирачем стародруків О.І. Мусіним-Пушкіним у збірці давньоруських творів
downloadcenter -> Що втекло від баби з дідом
downloadcenter -> Найбільш активною частиною населення є трудові ресурси. Це населення у працездатному віці (чоловіки 16-60 років та жінки 16-55 років), крім інвалідів І і ІІ груп, а також підлітки та пенсіонери, які працюють


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка