“ Дитина починає пізнавати світ матері і батька. З того, як говорить мати з дитиною, як ставиться батько до матері. З цього всього і складаються перші уявлення про добро і зло”.
“Без казки – живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттями дитини, - неможливо уявити дитячого мислення і дитячої мови як певного ступеня людського мислення і мови ”.
4. Культ книги
“Якщо, Ви хочете, щоб юнацтво відчувало невгамовну жадобу до знань, дбайте про головніші, найважливіші вогнища духовної культури – бібліотеки”.
патріотичного виховання;
патріотичного виховання;
трудового виховання;
морального виховання;
художньо-естетичного виховання;
у ході пізнавальної, пошуково-дослідницької діяльності;
під час проведення корекційних та логопедичних занять.
Пізнавальний розвиток: заняття - милування, організація екскурсій-подорожей, спостережень в природі, праці в природі, дослідницької діяльності.
Пізнавальний розвиток: заняття - милування, організація екскурсій-подорожей, спостережень в природі, праці в природі, дослідницької діяльності.
заняття щодо ознайомлення з працею дорослих, організація дидактичних, сюжетно-рольових ігор на основі отриманих знань про працю дорослих; заняття з ознайомлення з довкіллям, проведення фольклорних свят, екскурсій до музеїв та історичних пам’яток.
заняття щодо ознайомлення з працею дорослих, організація дидактичних, сюжетно-рольових ігор на основі отриманих знань про працю дорослих; заняття з ознайомлення з довкіллям, проведення фольклорних свят, екскурсій до музеїв та історичних пам’яток.
Любов до дітей і до кожної окремої дитини;
Любов до дітей і до кожної окремої дитини;
Повага до дитини, вміння бачити в кожній людині особистість;
Віра в дитину, як запорука педагогічного успіху;
Глибоке знання дитини;
Розуміння дитини;
Бережливе ставлення до духовного світу і природи дитини;
Вміння розвивати у дитини почуття власної гідності;
Педагогічна спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – цілюще джерело людської мудрості, любові, золоті розсипи цінних педагогічних думок, спостережень і порад.
Педагогічна спадщина Василя Олександровича Сухомлинського – цілюще джерело людської мудрості, любові, золоті розсипи цінних педагогічних думок, спостережень і порад.