I. Мотивація. I. Мотивація



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



I. Мотивація.

  • I. Мотивація.

  • 1. Формування позитивної психологічної настанови.



I. Мотивація.

  • I. Мотивація.

  • 1. Формування позитивної психологічної настанови.



Продовж речення:

  • -У «своєму саду» я найбільше ціную...

  • -У «саду» моєї родини я хочу відчувати...

  • -У «саду» мого класу мені до вподоби...

  • -У «саду» рідної мови мене зачаровує...



ІІ.Актуалізація опорних знань.

  • ІІ.Актуалізація опорних знань.

  • Прочитайте вислови. Знайдіть слова й вирази, які надають емоційності висловленим думкам.



III. Опрацювання навчального матеріалу.

  • III. Опрацювання навчального матеріалу.

  • “ Парк теоретичного матеріалу ”

  • Т л у м а ч н и к. Парк – великий сад або гай для прогулянок з алеями, квітниками, а також з обладнанням для відпочинку і розваг.



Культура мови розділ мовознавчої науки, що вивчає нормативність мови, її відповідність вимогам, які ставляться перед мовою в суспільстві, уміння правильно добирати мовно – виражальні засоби відповідно до мети , обставин спілкування.

  • Культура мови розділ мовознавчої науки, що вивчає нормативність мови, її відповідність вимогам, які ставляться перед мовою в суспільстві, уміння правильно добирати мовно – виражальні засоби відповідно до мети , обставин спілкування.

  • Норми культури мови: лексичні (розрізнення значень і схематичних відтінків слів, закономірність лексичної сполучуваності); граматичні (використання правильної граматичної форми); стилістичні (доцільність використання мовно – виражальних засобів у певному мовному оточенні); орфоепічні (вимова); орфографічні (правильне написання).

  • Культура мовлення досконале володіння мовою, нормами у процесі мовленнєвої діяльності.

  • Ознаки культури мовлення: змістовність, виразність, нормативність.

  • Культура спілкуваннясукупність загальновизнаних норм діяльності й поведінки людини, використання певних мовних засобів відповідно до ситуації спілкування.



Стилістика це наука, яка займається добором виражальних засобів мови для функціонування їх у мовленні залежно від мети висловлювання й мовленнєвої ситуації. Розрізняють стилістику мови (лексеми,синтаксеми), стилістику мовлення(добір мовних засобів) і стилістику художньої літератури(мова художніх творів).

  • Стилістика це наука, яка займається добором виражальних засобів мови для функціонування їх у мовленні залежно від мети висловлювання й мовленнєвої ситуації. Розрізняють стилістику мови (лексеми,синтаксеми), стилістику мовлення(добір мовних засобів) і стилістику художньої літератури(мова художніх творів).



“ Палісадник думок ” -- робота з текстом

  • “ Палісадник думок ” -- робота з текстом

  • Т л у м а ч н и к. Палісадник – невеликий обгороджений садок біля будинку. Саме такі затишні куточки допомагають людині відпочити, набратися сил, зосередитися й поміркувати.



“ Сквер культури мовлення ”

  • “ Сквер культури мовлення ”

  • Т л у м а ч н и к. Сквер – невеликий громадський сад у місті, селі, селищі. Тут ми зустрічаємося з друзями, знайомими, відпочиваємо, шукаємо порозуміння.



Зредагуйте словосполучення

  • Передовий авангард,

  • адреса місця проживання, відношення до справи,

  • виключні здібності,

  • книжковий магазин,

  • майстерний віртуоз,

  • бачити власними очима,

  • повинні були бути,

  • давайте продовжимо розмову,

  • закінчити навчання,

  • розписатися у відомості, розділяти позицію



Доберіть потрібне слово з дужок

  • Рекламу розмістили в найбільш (людних, людяних) місцях міста.

  • У народній медицині мед має (лікувальні,лікарські) властивості.

  • Представники різних поколінь не завжди (здатні, здібні) порозумітися.

  • Остання обставина має (виключно,винятково) серйозне значення.



“ Лісопарк спілкування ”

  • “ Лісопарк спілкування ”

  • Т л у м а ч н и к. Лісопарк – приміський ліс, пристосований для прогулянок, відпочинку.



Робота в парах Складання діалогу за змістом тексту

  • Страшні слова, коли вони мовчать,

  • коли вони зненацька причаїлись,

  • Коли не знаєш, з чого їх почать,

  • бо всі слова були уже чиїмись.

  • Хтось ними плакав, мучився,болів,

  • Із них почав і ними ж і завершив.

  • Людей мільярди і мільярди слів,

  • а ти їх маєш вимовити вперше!

  • Л.Костенко



“ Алея творчості ”

  • “ Алея творчості ”

  • Активно розвивайте своє мовлення: учіться висловлювати свої думки, коригувати себе, правильно перебудовувати сказане, шукати найкращі й найдоцільніші варіанти висловлювання.



IV. Рефлексійно – оцінювальний етап.

  • IV. Рефлексійно – оцінювальний етап.

  • Символом сили, могутності, довголіття є дуб. Відомий в Україні

  • 1300 – річний дуб, який зеленіє в урочищі Юзефін Рівненської області. У селі Верхня Хортиця росте 800 – річний дуб, під яким, за переказами, відпочивали Т. Шевченко, І. Рєпін, М. Лисенко. Матері своїм синам вишивали на сорочках листя дуба, щоб ті були здоровими, сильними.



Каталог: css
css -> Урок розвитку зв’язного мовлення Презентація сзош №12 Кабінет ікт тема Підготовка до твору опису пам`ятки історії І культури на основі особистих спостережень І вражень
css -> 9 листопада, у день вшанування пам'яті Преподобного Нестора-літописця, наша держава відзначає День української писемності та мови, свято, яке гуртує усіх нас на шляху відродження духовності, зміцнення державності
css -> Тема уроку: Т. Г. Шевченко. Поема “Кавказ” – тема національно-визвольної боротьби. Т. Г. Шевченко і Яків де Бальмен. Лірична композиція поеми. Прометей, нове життя міфологічного образу
css -> Гликерія Максимівна Абаз
css -> Уживання числівників для позначення часу, дат
css -> «З далекого туману, з тихих озер загірної комуни шелестить шелест, то йде Марія». Цей образ приходить до стомленого від крові і смертей сина як спогад, як марення
css -> Біографічні дані


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка