Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) спрямовані на те, щоб дати якомога більше інформації за допомогою цифрових навчальних засобів.
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) спрямовані на те, щоб дати якомога більше інформації за допомогою цифрових навчальних засобів.
- здійснювати науково та педагогічно обґрунтований вибір навчальної програми, відповідних до неї дидактичних засобів, підручників та посібників;
- реалізувати змістовний аспект викладання шкільного предмета, який передбачає забезпечення відповідності ступеня освіченості учня вимогам сучасного рівня розвитку науки та практики;
- працювати за новими педагогічними технологіями;
- розробляти таку методичну систему навчання з предмету або циклу дисциплін, щоб не тільки давати знання, а й навчати самостійно мислити, спираючись на ці знання, збуджувати інтерес в учнів до творчого пошуку.
Формується при врахуванні вимог інформаційного суспільства та передбачає:
використання термінології, апаратної складової, програм і методів ІКТ
використання ІКТ у навчанні та створенні методичних та дидактичних матеріалів, формування завдань для учнів з використанням ІКТ
розуміння ролі ІКТ у науковій галузі, на якій базується відповідна навчальна дисципліна
використання ІКТ для планування та проектування навчального середовища, моніторингу навчальних досягнень учнів
використання ІКТ для спілкування в педагогічному середовищі, ознайомлення з ППЗ та підвищення кваліфікації
Інноваційна освітня програма Intel сприяє підготовці вчителя сучасного типу, навчає його не тільки користуватися комп’ютером, але й повною мірою використовувати його потенціал у навчальному процесі, роблячи урок дійсно сучасним, інформаційно насиченим і цікавим для учнів
Інноваційна освітня програма Intel сприяє підготовці вчителя сучасного типу, навчає його не тільки користуватися комп’ютером, але й повною мірою використовувати його потенціал у навчальному процесі, роблячи урок дійсно сучасним, інформаційно насиченим і цікавим для учнів