Інформаційно-комунікаційні технології



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


  • ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

  • ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА

  • ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДНЗ


У Європі було розроблено програму

  • У Європі було розроблено програму

  • The European Computer Driving Licence

  • (ECDL – Європейські комп’ютерні права,

  • відомі ще як ICDL - International Computer

  • Driving License, міжнародні комп’ютерні

  • права).

  • 2001 року Європейська комісія рекомендувала

  • програму як основний стандарт

  • комп’ютерної грамотності.



Навчальний план «ECDL» містить 7 модулів:

  • Навчальний план «ECDL» містить 7 модулів:

  • Базові знання інформаційних технологій.

  • Використання комп'ютера і робота з операційними системами.

  • Текстові редактори.

  • Електронні таблиці.

  • Бази даних.

  • Презентації.

  • Інформація і комунікація.



Формування інформаційно-комунікаційної компенентності

  • Здійснюється така робота:

  • курсова підготовка та перепідготовка на базі КМПУ імені Б.Д.Грінченка;

  • координація основних питань ГУОН міста Києва (відділ інформаційного забезпечення та зв’язків із громадськістю);

  • формування ІКК педагогів у міжкурсовий період (Оболонське УО);



Формування інформаційно-комунікаційної компенентності

  • Здійснюється така робота:

  • науково-практичні дослідження (магістерська

  • робота Дзюби А.М. “Формування інформаційно-

  • комунікаційної компетентності педагогів у

  • міжатестаційний період” під керівництвом кандидата

  • наук з державного управління, доцента кафедри

  • управління навчальним закладом, менеджменту

  • організацій та якості освіти Інституту лідерства,

  • освітнього законодавства і політики КМПУ імені

  • Б.Д.Грінченка Линьова Костянтина Олександровича)

  • 2009р.



У 1999 році заклад став членом асоціації «Комп’ютер і дитинство».

  • У 1999 році заклад став членом асоціації «Комп’ютер і дитинство».

  • Застосування в дошкільному закладі розвивальних ігрових програм комп’ютерного комплексу «Знайка» вивело заклад на вищий рівень якості дошкільної освіти.

  • Упровадження таких програм у всі розділи виховання і навчання стало могутнім поштовхом до застосування освітніх технологій, що базуються на формуванні мотивації до навчання.



СШДС «Перша ластівка» активно долучилась до виконання програми «Столична освіта» 2001 – 2005рр., затвердженої рішенням Київради від 8.11.2001 року №73/1507, що передбачає реалізацію проектів: «Педагогічний експеримент» та «Партнерство в світі». Характерною ознакою проектів є інноваційний напрям діяльності.

  • СШДС «Перша ластівка» активно долучилась до виконання програми «Столична освіта» 2001 – 2005рр., затвердженої рішенням Київради від 8.11.2001 року №73/1507, що передбачає реалізацію проектів: «Педагогічний експеримент» та «Партнерство в світі». Характерною ознакою проектів є інноваційний напрям діяльності.

  • У закладі було запроваджено вивчення предметів «Комп’ютерна азбука» та «Сходинки до інформатики» (у початковій школі).



Науково-методичний проект “Упровадження сучасних систем освіти в організацію навчання англійської мови шляхом застосування інтерактивних мультимедійних систем та комплексів компанії EduSoft для дітей віком від 5 до 11 років.

  • Науково-методичний проект “Упровадження сучасних систем освіти в організацію навчання англійської мови шляхом застосування інтерактивних мультимедійних систем та комплексів компанії EduSoft для дітей віком від 5 до 11 років.



Кожна з цих інтерактивних мультимедійних програм полонить дитину казковою мультиплікацією, захопливими відеосюжетами, комічними діалогами, веселою музикою та цікавими ситуаціями, у які потрапляють головні герої.

  • Кожна з цих інтерактивних мультимедійних програм полонить дитину казковою мультиплікацією, захопливими відеосюжетами, комічними діалогами, веселою музикою та цікавими ситуаціями, у які потрапляють головні герої.



Система має значні переваги в навчанні маленьких дітей роботи з комп’ютером, бо поєднується з використанням дидактичних керуючих елементів (пультів керування), які допомагають без спеціальних знань користуватись програмою. Це зберігає традиційну атмосферу дошкільного навчання,

  • Система має значні переваги в навчанні маленьких дітей роботи з комп’ютером, бо поєднується з використанням дидактичних керуючих елементів (пультів керування), які допомагають без спеціальних знань користуватись програмою. Це зберігає традиційну атмосферу дошкільного навчання,

  • не перевантажуючи дітей, і є складовою частиною нового дидактичного підходу до їхнього інтелектуального та технічного розвитку.



Передбачено два етапи спілкування з системою.

  • Передбачено два етапи спілкування з системою.

  • На першому етапі дитина взаємодіє з комп’ютером через

  • спеціальну спрощену або звичайну клавіатуру.

  • На другому рівні дитина маніпулює дидактичними

  • елементами (створеними нею самою або тими, що входять в

  • систему) на планшетах, викладених на робочому столі.

  • Така методика забезпечує природний перехід від

  • абстрактного до конкретного і навпаки, що полегшує

  • засвоєння складних понять.



Важлива тенденція розвитку сучасних освітніх технологій - зростання переваги особистісного підходу в навчально-виховному процесі. Дошкільне навчання дітей іноземної мови набуло широкого поширення.

  • Важлива тенденція розвитку сучасних освітніх технологій - зростання переваги особистісного підходу в навчально-виховному процесі. Дошкільне навчання дітей іноземної мови набуло широкого поширення.

  • Англійську мову в СШДС «Перша ластівка» вивчають з 4-х років. Емоційна привабливість інформаційних мультимедійних програм позитивно впливає на формування сталого інтересу до вивчення іноземної мови, перетворюючи позитивні емоційні реакції на стійку схильність. Об’єднання процесу навчання іноземної мови з почуттями, емоціями, досвідом, життям учнів та вихованців, їхніми інтересами забезпечило в СШДС «Перша ластівка» органічну єдність інтелектуального та емоційного компонентів цілісного розвитку особистості.



Smart board - інструмент, що дозволяє максимально ефективно використовувати комплекс сучасної техніки (комп’ютер, проектор, принтер та ін.) для запису, відображення й аналізу будь-якої інформації.

  • Smart board - інструмент, що дозволяє максимально ефективно використовувати комплекс сучасної техніки (комп’ютер, проектор, принтер та ін.) для запису, відображення й аналізу будь-якої інформації.

  • Для педагогів Smart board є незамінним помічником у роботі, а для дітей - могутнім мотиваційним засобом.



Робота з інформаційно-комунікаційними технологіями є складовою роботи з батьками, адже допомагає унаочнювати, ілюструвати, пропагувати систему педагогічних знань.

  • Робота з інформаційно-комунікаційними технологіями є складовою роботи з батьками, адже допомагає унаочнювати, ілюструвати, пропагувати систему педагогічних знань.



Робота з батьками

  • Робота з батьками

  • Створення відео-, фотопрезентації закладу;

  • Видання газети, вісника для батьків;

  • Оформлення стендів для батьків;

  • Анкетування батьків;

  • Проведення консультацій, круглих столів, батьківських зборів (з використанням відеоматеріалів, презентацій, друкованих матеріалів);

  • Створення сайту закладу;

  • Інформування батьків шляхом використання поштових ресурсів e-mail.



Робота з педагогами:

  • Робота з педагогами:

  • Оформлення методичного кабінету (стендів, тематичних папок, куточків);

  • Поповнення науково-методичної бази закладу (зібрано тексти законів, постанов, матеріали досвіду роботи інших закладів);

  • Проведення педрад, семінарів-практикумів, консультацій з вихователями з використанням презентацій, друкованих матеріалів і под.);

  • Аналіз навчально-виховного процесу (перегляд відзнятих занять, розваг…);

  • Оформлення педагогічного досвіду, атестація;

  • Оформлення матеріалів звітності (у діаграмах, таблицях).



Робота з дітьми:

  • Робота з дітьми:

  • Використання мультимедійних навчальних програм.

  • Відновлення, виготовлення посібників.

  • Забезпечення наочністю.

  • Перегляд відеосюжетів, навчальних фільмів.

  • Створення фото-, відеодекорацій до свят та розваг.



Каталог: files -> %D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8 -> %D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%86 %D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%98%D0%9D%D0%98 -> 2009
2009 -> Виступ на засіданні Вченої ради іппо ку імені Бориса Грінченка
2009 -> Навчити жити разом
2009 -> Виступ на засіданні Вченої ради іппо 19 березня 2009 року Про впровадження інтерактивних педагогічних технологій
2009 -> Соціально-педагогічний патронаж Матеріали виступу Л. Л. Письмак
2009 -> Навчально-методичні комплекси для вивчення експериментального курсу “Християнська етика в українській культурі” у 1-4 класах знз м. Києва
2009 -> Передовий педагогічний досвід
2009 -> Польські стипендіальні програми
2009 -> Управління спеціальною


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка