Інформації і засобів навчання щодо підготовки і проведення уроку. Реалізація прийомів співпраці, співтворчості вчителя і учня на уроці. Всі види учнівської діяльності повинні бути направлені на розвиток мислення, активності, самостійності



Дата конвертації02.06.2016
Розмір444 b.
ТипІнформації







Визначення завдань уроків через діалог з класом, мотиваційне забезпечення навчального процесу на уроці.

  • Визначення завдань уроків через діалог з класом, мотиваційне забезпечення навчального процесу на уроці.

  • Урізноманітнення джерел інформації і засобів навчання щодо підготовки і проведення уроку.

  • Реалізація прийомів співпраці, співтворчості вчителя і учня на уроці.

  • Всі види учнівської діяльності повинні бути направлені на розвиток мислення, активності, самостійності.



Чергування фронтальної, індивідуальної, парної та групової форм роботи.

  • Чергування фронтальної, індивідуальної, парної та групової форм роботи.

  • Диференційований підхід до сильних і слабких учнів.

  • Використання наочності і навчальної гри.

  • Сприятливе психодидактичне, гігієнічне середовище.



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка