Інформації про регіон з метою просування регіону, підвищення його конкурентоспроможності Маркетинг регіону



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.
ТипІнформації


Маркетинг транскордонних регіонів Дейнека О.І. молодший науковий співробітник Інституту регіональних досліджень НАН України


Маркетинг регіону – діяльність, яка здійснюється певними суб‘єктами від імені конкретного транскордонного регіону, з метою виявлення потреб цільових ринків («покупців»), як всередині регіону в його обох частинах (місцеві жителі, підприємці), так і за його межами (туристи, інвестори), та донесення до них інформації про регіон з метою просування регіону, підвищення його конкурентоспроможності

  • Маркетинг регіону – діяльність, яка здійснюється певними суб‘єктами від імені конкретного транскордонного регіону, з метою виявлення потреб цільових ринків («покупців»), як всередині регіону в його обох частинах (місцеві жителі, підприємці), так і за його межами (туристи, інвестори), та донесення до них інформації про регіон з метою просування регіону, підвищення його конкурентоспроможності



Програма Сусідства Регіону Балтійського моря INTERREG III B

  • Учасники програми: регіони Данії, Швеції, Фінляндії, Німеччини (північний схід), Естонії, Литви, Латвії, Польщі, Норвегії, Білорусі (Мінська, Гродненська, Брестська, Вітебська області), Росії (С-Петербург, Мурманська, Ленінградська, Псковська, Новгородська, Калінінградська, Архангельська області, Карельська республіка, Ненецький округ).



Загальна ціль Програми Сусідства Регіону Балтійського Моря ІNTERREG ІІІ B -

  • "... досягнення вищого рівня просторової інтеграції й конкурентноздатності країн Балтійського регіону за рахунок посилення регіональної, економічної й соціальної взаємодії та розвитку"







Результатами співробітництва в рамках Програми, які стосуються маркетингу регіону є:

  • схвалені на вищому рівні підходи, стратегії й плани дій в області просторового розвитку регіонів, що беруть участь у Програмі;

  • аналіз технічних можливостей виконання і бізнес-плани для інвестицій, заснованих на транснаціональній методології;

  • пілотні проекти, що демонструють результати спільного транснаціонального планування для регіонального розвитку (включаючи невеликі інвестиції в інфраструктуру, тобто фактично маркетинг інфраструктури);

  • спільні стратегії в області маркетингу й розвитку туристичних послуг.



"Балтійські круїзи" - проект в рамках Програми INTERREG III B

  • "Балтійські круїзи" - проект в рамках Програми INTERREG III B

  • об’єднує 13 портів Балтійського регіону;

  • передбачає здійснення масштабної маркетингової кампанії, поліпшення стандартів обслуговування й безпеки круїзних суден у всіх портах, створення нових продуктів для круїзних туристів;

  • керівники партнерства: експерти з датської туристичної організації "Wonderful Copenhagen" (WoCo) і дирекція портів Стокгольма "Ports of Stockholm".



Маркетингова стратегія проекту передбачала:

  • ярмарок "SEATRADE Cruіse Shіppіng Conventіon", на якому порти Балтійського регіону вперше разом будуть представлені світовому круїзному ринку,

  • низку морських фестивалів – «Baltic Sail»,

  • рекламний фільм про порти Балтики,

  • спільно підготовлені буклети,

  • об'єднаний експозиційний стенд,

  • загальний брендинг регіону,

  • презентацію регіону для операторів круїзів, журналістів,

  • семінар для представників, що прибули із всіх портів-партнерів Балтики,

  • семінар для всіх партнерів проекту, що представляють свої міста-порти на ярмарку,

  • морські фестивалі й регати. 



Проект "Розширення ЄС і прямі іноземні інвестиції в прикордонні регіони"

  • Розроблений Німецько-Білоруським Домом і схвалений Європейською комісією на початку грудня 2006 року,

  • Лозунг проекту - "Один регіон - три ринки"

  • Мета проекту - розвиток сприятливого іміджу та інвестиційного клімату трьох прикордонних регіонах: Брест - Бяльский Повіт - Шацьк (Білорусь - Польща - Україна)



Використання інструментів маркетингу єврорегіонами Білорусі

  • “Озерний край"

  • менеджмент і маркетинг сільського туризму;

  • фестивалі народної творчості "Дзвіна - Даугава - Двіна".

  • "Буг"

  • міжнародна виставка-ярмарок "Брест. Співдружність";

  • організація спільних замовників ("Прибузьке Полісся") і їх розвиток на основі екологічного туризму.



Єврорегіон "Біловезька Пуща"

  • відкриття туристського переходу "Перерів - Біловежа";

  • розвиток екологічного й аграрного туризму;

  • розробка транскордонних туристичних маршрутів,

  • навчання персоналу готельних комплексів, маркетинг екотуризму.



  • Єврорегіон “Дніпро“

  • проведення Міжнародного фестивалю слов'янської кухні.

  • Єврорегіон "Нєман"

  • відкриття туристичних фірм (філій) на територіях регіонів, що входять в "Нєман" з метою розвитку прикордонного туризму;

  • розвиток туризму в єврорегіоні "Нєман";

  • щорічне проведення виставки - ярмарки "Єврорегіон "Нєман".



Дякую за увагу

  • Дякую за увагу



Каталог: upload -> pub -> seminar
seminar -> Відділ громадського партнерства управління “Секретаріат ради”
seminar -> Формується під домінуванням світових лідерів
pub -> Особливості діяльності
pub -> Земельні ділянки інвестиційні об'єкти Land plots Investment objects
pub -> Програма Фінансовий менеджмент у сфері бізнесу Керівник магістерської програми, завідувач кафедри фінансів підприємств
pub -> Запрошує студентів до вступу на магістерську програму
seminar -> Це вагоме постійно існуюче явище у життєдіяльності прикордонних територій
seminar -> Юрий Бойко заявил, что аномально холодная погода помогла установить исторический максимум потребления электроэнергии в Украине


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка