Інформації про рі-вень засвоєння учнями навчального матері-алу Принципи використання інформації зворотного зв'язку Проблеми змісту тестованого матеріалу Параметри задаються на основі Програми



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.
#7645
ТипІнформації


Використання тестів в навчальному процесі

  • Відбір

  • Використання


Місце контролю знань в навчальній діяльності

  • На рівні безпосередньої навчально-вихо-вної діяльності потрібен постійний зворот-ній зв'язок, який дозволяє, виходячи із отриманої інформації, визначати тактику (а інколи і стратегію) роботи вчителя, як з конкретними учнями так і з класом в цілому.

  • Основою побудови зворотного зв'язку є своєчасне отримання інформації про рі-вень засвоєння учнями навчального матері-алу



Принципи використання інформації зворотного зв'язку







Проблеми змісту тестованого матеріалу

  • Параметри задаються на основі Програми:

  • Перший рівень – те що безпосередньо вказане в Програмі як “понятійний мінімум”

  • Другий рівень – те що випливає із змісту Програми:

      • історичні діячі, що згадуються;
      • історичні поняття;
      • географічна локалізація історичного процесу;
      • хронологія історичних подій.
  • Третій рівень – те що допомагає вчителю розкрити матеріал (на його розсуд).



Проблеми змісту тестованого матеріалу

  • Відповідно вказані рівні інформації використо-вуються:

  • Перший рівень – (те що безпосередньо вказане в Програмі як “понятійний мінімум”) для тематичного та підсумкового оцінювання результатів

  • Другий рівень – те що випливає із змісту програми:

      • історичні діячі, що згадуються;
      • історичні поняття;
      • географічна локалізація історичного процесу;
      • хронологія історичних подій.
      • для тематичного оцінювання результатів
  • Третій рівень – те що допомагає вчителю розкрити матеріал (на його розсуд) – для поточного (поурочного) оцінювання процесу.



Відповідно до вказаних змістовних вимог можна виділити:

  • Відповідно до вказаних змістовних вимог можна виділити:

  • “Поурочні тести” – (оптимізують попередні знання, впливають на поточну оцінку) обсягом 10-12 завдань при максимально спрощеній процедурі перевірки, що доводиться до відома вже на уроці і враховується при викладанні наступного матеріалу

  • “Тематичні тести” – обсягом 24-36 завдань забезпечують (впливають на) тематичне оцінювання, охоплюють матеріал теми перевіряються в “спокійній” обстановці, аналізуються і повідомляються при підведенні підсумків при роботі над помилками

  • “Підсумкове оцінювання” (семестрове чи річне) – впливає на відповідну оцінку, значне за обсягом (біля 60 завдань) що охоплює найбільш суттєві елементи змісту вивченого матеріалу.





Методика проведення тестування в письмовій (бланковій) формі

  • Підготовчий етап – доведення до відома учнів “умов гри” (“понятійного мінімуму”, правил формування тематичної оцінки, правил проведення тематичної атестації).

  • Контрольний етап (тематична атестація) – що включає в себе:

      • виконання тестових завдань – до 15 хв. (6 балів із 12);
      • виконання завдання на контурній карті – до 15 хв. (3 бали з 12);
      • виконання творчого письмового (проблемного) завдання – до 15 хв. (3 бали з 12)


Методика проведення тестування в письмовій (бланковій) формі

  • Виконання тестових завдань – вимагає посиленого контролю за їх об'єктивністю. Це забезпечується за рахунок:

      • створення не менше двох варіантів по 30 запитань в кожному;
      • отримання учнем індивідуального бланку з запитаннями та бланку для відповідей;
      • жорсткий контроль вчителя за дотриманням часового режиму (до каральних санкцій включно);
      • жорстке (жорстоке) присікання спроб підказування і списування.


Методика проведення тестування в письмовій (бланковій) формі



Методика проведення тестування в письмовій (бланковій) формі

  • Перевірка здійснюється за допомогою спеціально приготованих "ключів"-шаблонів, які відповідають учнівському бланку. На них відмічаються правильні відповіді.

  • Якщо "ключ" зроблений на щільному папері, то в ньому виріза-ються "віконця" на місцях правильних відповідей, потім накладаються на бланк, що перевіряються і в "чистих квадратах", тобто там де немає правильних відповідей (допущені помилки) робляться позначення.

  • Якщо "ключ" зроблено на звичайному папері, то правильні відпо-віді зафарбовуються, а перевірка здійснюється шляхом накладання роботи, що перевіряється на "ключ" і поміщення зробленого "бутербро-ду" на світлу поверхню (наприклад, на віконне скло) з наступним закрес-ленням розбіжностей.

  • При використанні “бланків-зошитів” вчитель позначає правильні відповіді у своєму “зошиті-ключі” в відмічаю помилки в учнівських зоши-тах порівнюючи з еталоном.

  • Кількість допущених помилок фіксується.





Методика проведення роботи над помилками



Більш детальна інформація

  • Про умови ознайомлення та придбання тестів (в наявності Історія України для 8-го, 9-го та 11-го класів та Всесвітня історія для 8-го, 9-го та 11-го класів)

  • Про методику використання (досвід роботи) та контрольні бланки (ключі)

      • За телефоном
        • 517-29-46 (Людмила Дмитрівна Васильєва)
        • 8-066-294-13-74 (Олексій Олександрович Васильєв):




Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка