Інформації щодо діяльності конкурентних підприємств. Суб’єктом дослідження є: тов "Юкон-А", постачальники, споживачі, конкуренти. Предметом дослідження є
Маркетингова управлінська проблема: втрачання частки ринку та конкурентних переваг в зв’язку з нестачею інформації щодо діяльності конкурентних підприємств.
Суб’єктом дослідження є: ТОВ “Юкон-А”, постачальники, споживачі, конкуренти.
Предметом дослідження є: маркетингова діяльність ВАТ “Юкон-А” на ринку розбірних вітрильних катамаранів
1) Продукція підприємства недорога відносно його конкурентів, але якість залишається високою. Тобто у продукції є поєднання якості і ціни, що є дуже вагомою перевагою.
2) Також важливою перевагою для споживачів є те, що підприємство бере участь у бонусних програмах лояльності клієнтів. В результаті можливі акції, знижки.
3) Конструкція вітрильних катамаранів даного підприємства є дуже легкою, з якою можна впоратись без застосування інструментів. Також полегшує транспортування вага катамарану, яка менша, ніж у конкурентів.