Інформації щодо діяльності конкурентних підприємств. Суб’єктом дослідження є: тов "Юкон-А", постачальники, споживачі, конкуренти. Предметом дослідження є



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.
#6612
ТипІнформації


Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”

  • Курсова робота з курсу “Промисловий маркетинг” на тему: “Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії для

  • ТОВ “Юкон-А” на ринку розбірних вітрильних катамаранів України”

  • студентки ІІІ-го курсу, групи УМ-72,

  • Рягузової Марії

  • кафедра промислового маркетингу

  • Київ-2009


Симптоматика дослідження:

  • Маркетингова управлінська проблема: втрачання частки ринку та конкурентних переваг в зв’язку з нестачею інформації щодо діяльності конкурентних підприємств.

  • Суб’єктом дослідження є: ТОВ “Юкон-А”, постачальники, споживачі, конкуренти.

  • Предметом дослідження є: маркетингова діяльність ВАТ “Юкон-А” на ринку розбірних вітрильних катамаранів

  • Метою дослідження є:

  • Виявлення конкурентних переваг, можливостей та загроз ТОВ "ЮКОН“;

  • Обрання доцільних стратегій з метою підвищення конкурентної спроможності підприємства;

  • розглядання можливих шляхів розвитку в майбутньому

  • Завдання дослідження:

  • розробка продуктово-ринкової стратегії;

  • надання рекомендацій підприємству щодо подальших дій з метою досягнення поставлених цілей

  • Очікувані результати:

  • вирішення МУП;

  • збільшення кількості прибутків компанії;

  • Посилення конкурентних позицій.



Виявлена симтоматика



Сильні техніко-економічні характеристики товару

  • 1) Продукція підприємства недорога відносно його конкурентів, але якість залишається високою. Тобто у продукції є поєднання якості і ціни, що є дуже вагомою перевагою.

  • 2) Також важливою перевагою для споживачів є те, що підприємство бере участь у бонусних програмах лояльності клієнтів. В результаті можливі акції, знижки.

  • 3) Конструкція вітрильних катамаранів даного підприємства є дуже легкою, з якою можна впоратись без застосування інструментів. Також полегшує транспортування вага катамарану, яка менша, ніж у конкурентів.



Макросегментація















Обрані стратегії

  • Базової стратегії розвитку : диференціація;

  • Стратегії охоплення ринку : концентрованого маркетингу;

  • Конкурентна стратегія : стратегія лідера (або оборонна);

  • Стратегія зростання : розширеня ринку;

  • Стратегія фірми з управління маркетинговим середовищем: агресивна стратегія;

  • Стратегія виходу на міжнародний ринок : прямий розподіл.





Каталог: olderfiles
olderfiles -> Безпека життєдіяльності являє собою область наукових знань, що охоплюють теорію і практику захисту людини від шкідливих, небезпечних та уражаючих факторів в усіх сферах людської діяльності
olderfiles -> К. Д. Ушинський засновник наочного навчання у вітчизняній педагогіці писав
olderfiles -> Найвигіднішим для підприємства є обрання стратегії більш глибокого проникнення на ринок
olderfiles -> «Розробка гіпотези маркетингової стратегії для тов «Завод «атонмаш» на ринку газових котлів України»
olderfiles -> Курсова робота з курсу “Промисловий маркетинг” на тему: “Розробка гіпотези маркетингової стратегії для зат “умз”
olderfiles -> Симптоматика дослідження: Симптоматика дослідження
olderfiles -> Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”
olderfiles -> Психолого-педагогічний супровід формування комунікативної компетенції дошкільників з знм
olderfiles -> Роботу виконав: Соятов Єгор Сергійович
olderfiles -> Кашель, як один з постійних ознак запальних захворювань трахеобронхіальної системи, являючись проявом м'язового бар'єру, являє собою захисний рефлекс, який спрямований на відновлення бронхіальної прохідності


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка