Інновації в освіті



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



Інновації в освіті – це нововведення, що реалізуються у змісті, методах, прийомах і формах навчальної та наукової діяльності, організації управління освітньою системою.

  • Інновації в освіті – це нововведення, що реалізуються у змісті, методах, прийомах і формах навчальної та наукової діяльності, організації управління освітньою системою.





«Модернізація навчально-виховного процесу

  • «Модернізація навчально-виховного процесу

  • шляхом впровадження методів

  • інноваційної освіти у професійній

  • підготовці фахівців соціо-економіко-географів»











Перехід на 100 % мультимедійне супроводження всіх курсів навчального плану, які викладаються викладачами кафедри.

  • Перехід на 100 % мультимедійне супроводження всіх курсів навчального плану, які викладаються викладачами кафедри.



Проведення лекцій провідних науковців з інших ВНЗ та науково-дослідних установ України та країн близького і далекого зарубіжжя в режимі on-linе.

  • Проведення лекцій провідних науковців з інших ВНЗ та науково-дослідних установ України та країн близького і далекого зарубіжжя в режимі on-linе.





Науковий дискусійний клуб студентів, аспірантів та молодих науковців;

  • Науковий дискусійний клуб студентів, аспірантів та молодих науковців;

  • Клуб ділового мовного спілкування;

  • Проведення тренінгів та наукових семінарів;

  • Участь у конкурсах науково-дослідних робіт, стипендіальних програмах, грантах, стажуваннях.



розробка комп'ютерних методів контролю рівня та якості знань фахової підготовки студентів;

  • розробка комп'ютерних методів контролю рівня та якості знань фахової підготовки студентів;

  • забезпечення доступу до електронних бібліотек та електронних баз даних;

  • розробка нових спеціалізацій, що відповідають сучасним соціальним вимогам («Управління розвитком території»);

  • модернізація матеріально-технічної бази кафедри;

  • забезпечення інноваційними навчальними технологіями іноземних студентів;

  • підготовка наукових кадрів (кандидатів та докторів наук).



Соціально-географічні основи стійкого розвитку регіональної соціогеосистеми.

  • Соціально-географічні основи стійкого розвитку регіональної соціогеосистеми.

  • Комплексні суспільно-географічні дослідження регіональних проблем.

  • Розробка основ соціально-географічного моніторингу.



Мета роботи – виявлення соціально-географічних особливостей розвитку Харківського регіону та визначення шляхів переходу регіональної соціогеосистеми на модель стійкого розвитку.

  • Мета роботи – виявлення соціально-географічних особливостей розвитку Харківського регіону та визначення шляхів переходу регіональної соціогеосистеми на модель стійкого розвитку.





У результаті дослідження визначено техногенне навантаження на територію області, за величиною якого були ранжовані райони з різним рівнем техногенного навантаження.

  • У результаті дослідження визначено техногенне навантаження на територію області, за величиною якого були ранжовані райони з різним рівнем техногенного навантаження.



1. Височин М.Ю. Суспільно-географічні особливості міграції в регіональній соціогеосистемі (на прикладі Харківської області) (2007 р.).

  • 1. Височин М.Ю. Суспільно-географічні особливості міграції в регіональній соціогеосистемі (на прикладі Харківської області) (2007 р.).

  • 2. Заволока Ю.Ю. Суспільно-географічні аспекти використання тру­дового потенціалу Харківської області (2008 р.).

  • 3. Кандиба Ю.І. Розвиток суспільно-географічної думки в Харківському регіоні (2009 р.).

  • 4. Вірченко П.А. Просторова організація системи освіти регіону (на прикладі Харківської області) (2010 р.).

  • 5. Ключко Л.В. Територіальна організація релігійної сфери Харківського регіону (2010 р.).

  • 6. Кулєшова Г.О. Суспільно-географічні особливості прикордонних соціогеосистем (на прикладі Харківського регіону) (2010 р.).

  • 7. Скриль І.А. Суспільно-географічні особливості туристично-рекреаційної діяльності в регіональній соціогеосистемі (на прикладі Харківської області) (2011 р.).

  • 8. Сегіда К.Ю. Суспільно-географічні особливості демографічного процесу у регіональній соціогеосистемі (на прикладі Харківської області) (2011 р.).

  • 9. Носирєв О.С. Торговельно-економічна діяльність України в аспекті євроінтеграції (2012 р.).



1. Корнус О.Г. Територіальна організація сфери обслуговування Сумської області» (2009).

  • 1. Корнус О.Г. Територіальна організація сфери обслуговування Сумської області» (2009).

  • 2. Вірченко П.А. Просторова організація системи освіти регіону (на прикладі Харківської області) (2010).

  • 3. Ключко Л.В. Територіальна організація релігійної сфери Харківського регіону (2010).

  • 4. Кулєшова Г.О. Суспільно-географічні особливості прикордонних соціогеосистем (на прикладі Харківського регіону) (2010).

  • 5. Скриль І.А. Суспільно-географічні особливості туристично-рекреаційної діяльності в регіональній соціогеосистемі (на прикладі Харківської області) (2011).

  • 6. Сегіда К.Ю. Суспільно-географічні особливості демографічного процесу у регіональній соціогеосистемі (на прикладі Харківської області) (2011).

  • 7. Моштакова Н.В. Територіальна організація сфери культури регіональної соціогеосистеми (на прикладі Луганської області) (2011).

  • 8. Горожанкіна Н.А. Просторово-часовий аналіз регіональної освітньої системи (на прикладі Дніпропетровської області) (2011)

  • 9. Носирєв О.С. Торговельно-економічна діяльність України в аспекті євроінтеграції (2012).

  • 10. Самойлов О.М. Соціальна безпека регіональної соціогеосистеми (на прикладі Харківської області) (2012).

  • 11. Дудкіна Г.Є. Суспільно-географічні особливості інвестиційної діяльності Луганської області (2012).

  • 12. Шиян Д.В. Територіальні особливості захворюваності населення м. Кривий Ріг як центру старопромислового регіону (2012).

  • 13. Бойко З.В. Суспільно-географічні особливості трудових ресурсів Дніпропетровської області (2012).



Мета експедиції – дослідження соціогеосистеми локального рівня (адміністративний район).

  • Мета експедиції – дослідження соціогеосистеми локального рівня (адміністративний район).



Матеріали експедиційних суспільно-географічних досліджень можуть бути використані при складанні програм соціально-економічного розвитку районів Харківської області, зокрема для:

  • Матеріали експедиційних суспільно-географічних досліджень можуть бути використані при складанні програм соціально-економічного розвитку районів Харківської області, зокрема для:

  • оцінки природних умов і ресурсів;

  • характеристики демографічної ситуації;

  • визначення господарської спеціалізації району;

  • визначення економічної ефективності промислового та сільськогосподарського виробництва;

  • оцінки стану та рівня розвитку транспортної системи;

  • оптимізації розміщення об'єктів соціальної сфери;

  • виявлення об’єктів, що мають туристично-рекреаційну привабливість;

  • обґрунтування перспективних напрямів соціально-економічного розвитку району.



На кафедрі працюють 3 докторанти і 9 аспірантів,

  • На кафедрі працюють 3 докторанти і 9 аспірантів,

  • зокрема у 2012 – 2013 навчальному році колектив кафедри поповнився 1 докторантом і 4 аспірантами.

  • Регіони України, з яких кафедра залучає для підготовки докторантів, аспірантів та здобувачів

  • Полтавська область;

  • Сумська область;

  • Луганська область;

  • Херсонська область;

  • Дніпропетровська область;

  • Донецька область;

  • Волинська область.



З 01.01.2012 р. по 31.12.2013 р., на кафедрі соціально-економічної географії і регіонознавства виконується НДР за темою «Суспільно-географічні особливості соціальної безпеки регіону як чинника його стійкого розвитку в аспекті раціонального природокористування» (керівник – д. геогр.н., проф. Л. М. Нємець).

  • З 01.01.2012 р. по 31.12.2013 р., на кафедрі соціально-економічної географії і регіонознавства виконується НДР за темою «Суспільно-географічні особливості соціальної безпеки регіону як чинника його стійкого розвитку в аспекті раціонального природокористування» (керівник – д. геогр.н., проф. Л. М. Нємець).



З 01.01.2011 р. по 31.12.2014 р., на кафедрі соціально-економічної географії і регіонознавства виконується НДР за темою «Розробка методів геоінформаційного моделювання максимальних руслових витрат під час весняних повеней та літніх дощових паводків у водозбірних басейнах» (керівник – д. геогр.н., проф. С.В. Костріков).

  • З 01.01.2011 р. по 31.12.2014 р., на кафедрі соціально-економічної географії і регіонознавства виконується НДР за темою «Розробка методів геоінформаційного моделювання максимальних руслових витрат під час весняних повеней та літніх дощових паводків у водозбірних басейнах» (керівник – д. геогр.н., проф. С.В. Костріков).





Метою НДР є вивчення особливостей сучасної соціальної інфраструктури сільської місцевості Донецького регіону, виявлення її територіальної диференціації та побудова оптимізаційної моделі сучасної сільської забудови для забезпечення потреб населення регіону.

  • Метою НДР є вивчення особливостей сучасної соціальної інфраструктури сільської місцевості Донецького регіону, виявлення її територіальної диференціації та побудова оптимізаційної моделі сучасної сільської забудови для забезпечення потреб населення регіону.



Мета та напрями роботи:

  • Мета та напрями роботи:

  • Створення системи моніторингу соціально-економічного розвитку міста Харкова.



Мета та напрями роботи:

  • Мета та напрями роботи:





Мета проекту – розроблення теоретико-методичних основ вивчення дисципліни «Основи геоекономіки та проблеми глобалізації», створення електронного варіанту навчального посібника «Основи геоекономіки» для забезпечення відповідної навчальної дисципліни.

  • Мета проекту – розроблення теоретико-методичних основ вивчення дисципліни «Основи геоекономіки та проблеми глобалізації», створення електронного варіанту навчального посібника «Основи геоекономіки» для забезпечення відповідної навчальної дисципліни.



На кафедрі є науково-практичні розробки для вирішення наступних проблем:

  • На кафедрі є науково-практичні розробки для вирішення наступних проблем:

  • Оцінка природно-ресурсного потенціалу та раціональне природокористування.

  • Демографічні дослідження.

  • Вивчення трудового потенціалу.

  • Аналіз соціальної сфери, соціального розвитку, соціальної безпеки території.

  • Дослідження бізнес-середовища, малого та середнього підприємництва.

  • Дослідження зовнішньоекономічних зв'язків прикордонних та транскордонних територій.

  • Територіальна організація агропромислового комплексу.

  • Необхідні умови для їх впровадження:

  • Розширення зв'язків з обласними адміністраціями та потенційними замовниками науково-технічної продукції;

  • Удосконалення матеріально-технічної та інформаційної баз досліджень







Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка