Ефективна передвиборча PR-кампанії для місцевого рівня: соціальні технології та інструменти комунікації для зростання рівня довіри
Наталія Міхнова
Досвід у журналістиці: репортер на радіо та телебаченні, журналіст та головний редактор газети (ТРК «Люкс», газета «Самопоміч»)
Досвід у журналістиці: репортер на радіо та телебаченні, журналіст та головний редактор газети (ТРК «Люкс», газета «Самопоміч»)
5 років досвіду у громадському секторі від волонтера до керівника керівника великої організації (ГО «Самопоміч», 2004-2006, 2011-2013)
5 років досвіду у органах місцевої влади у напрямку PR, комунікації з мешканцями, інновації у владі (Львівська міська рада, керівник прес-служби та управління внутрішньої політики 2006-2011)
Досвід у PR: створення та запуск роботи прес-служби міської ради, організація міжнародних прес-центрів, проведення медіа-кампаній до великих подій та тематичних pr-кампаній
Досвід роботи у виборчих командах на виборах міського голови та виборах депутатів міських рад (Львів, 2006, 2010)
Соціальні проекти: «Таємний клієнт» в органах влади, «Познайомся з посадовцями», «Коридорами Ратуші», кампанії «Добрі справи», Центри спілкування для людей літнього віку, Групи здоров'я для пенсіонерів, Школа розвитку, Соціальне репетиторство, співавтор проектів: Центр обслуговування мешканців, «Чим можу Вам допомогти?», Юридична служба для львів'ян, Центр вивчення громадської думки,
Соціальні проекти: «Таємний клієнт» в органах влади, «Познайомся з посадовцями», «Коридорами Ратуші», кампанії «Добрі справи», Центри спілкування для людей літнього віку, Групи здоров'я для пенсіонерів, Школа розвитку, Соціальне репетиторство, співавтор проектів: Центр обслуговування мешканців, «Чим можу Вам допомогти?», Юридична служба для львів'ян, Центр вивчення громадської думки,
Соціальні програми: програма промоції здорового способу життя, програма можливостей для пенсіонерів, масові навчальні програми для мешканців, програми розвитку для молоді, програма популяризації психології
Унікальні масштабні події : Ярмарку спорту, Ярмарок можливостей для людей літнього віку, Ярмарок дитячого дозвілля, організатор більше 10 форумів та конференцій
Тренінги та майстер-класи на теми лідерства, тайм-менеджменту, корисної журналістики, побудови кар'єри, реалізації власних ідей, піару для громадських організацій, соціальних інновацій, комунікаційних стратегій для місцевих виборів
Сьогодні - засновник та керівник організації «Яскраве життя»: фітнес для кожного, доступна психологія, навчальна майстерня , формат – соціальне підприємництво
Довіряють, вибирають і дають гроші тим, кого знають.
Довіряють, вибирають і дають гроші тим, кого знають.
30 % часу потрібно витрачати на пояснення того, що Ви робите (висвітлення, донесення).
Розділи інформації: Є! В планах! Запрошуємо! Сьогодні
Опитування, відео
Картинки
Мотиватори на Вашу тему
Приватні контакти
Приватні контакти
Класично PR працює так, що платити за матеріали не треба
Класично PR працює так, що платити за матеріали не треба
Але лише не в час виборів
Варто проаналізувати: найпопулярніші видання у різних вікових груп (середній вік – газети, старший вік – обласне радіо, обласне телебачення, молодь – FM-станції, портали)
Виділити бюджет/ провести переговори-домовленості і з максимальною ефективністю розподілити ресурси