|
Інтегроване навчання Бінарні уроки
|
Дата конвертації | 04.01.2017 | Розмір | 445 b. |
|
Інтегроване навчання
Що таке інтеграція ? Інтеграція ( від лат. integer – повний, цілісний) - об’єднання в ціле будь-яких окремих частин
Що таке інтегративний підхід у навчанні ? Окремі розділи тісно поєднані
Необхідно розрізняти !
Які є види інтеграції ? За змістом: залучення матеріалу інших предметів
Види міжпредметної інтеграції Часткова полягає у поєднанні матеріалу різних предметів, підпорядкованих одній темі
Що таке інтегрований урок? різних навчальних предметів
Що необхідно для підготовки інтегрованого уроку ?
Чому сприяють інтегровані уроки?
Що таке бінарний урок ? Бінарний урок (від лат. binarius – подвійний) – різновид інтегрованого уроку, що органічно поєднує вивчення двох предметів
Які труднощі в проведенні бінарних уроків? Не завжди теми в програмах предметів, які об’єднуються, сформульовано однаково Часто уроки, які можна інтегрувати, відповідно до вимог програм мають проходити з великим розривом у часі
Подолання вказаних труднощів Переформульовування тем після виявлення спільного для обох предметів Внесення коректив до навчального плану з метою синхронізації обраних тем уроків
План підготовки до бінарного уроку Учителі-однодумці визначають тему, мету, задачі уроку, спільні для обох Залежно від теми, мети, завдань уроку визначається його тип У відповідності до теми, задач, типу уроку, з урахуванням особливостей класу, добирається дидактичний матеріал
План підготовки до бінарного уроку 4. Обирається найбільш ефективне поєднання методів і прийомів 5. Обмірковується структура уроку. Визначається місце самостійної пізнавальної роботи учнів
Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Якість знань учнів з теми Які форми мислення (індукція, дедукція), які мисленнєві операції (синтез, аналіз, порівняння та ін.) застосовувались на уроці Чи мало місце проблемне навчання
Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку Яким був емоційний тонус уроку Якою мірою інтеграція двох предметів дала змогу реалізувати принцип нерозривності навчання і виховання
Алгоритм оцінювання діяльності вчителя Особистісні якості , які сприяли реалізації мети уроку Рівень ефективності дидактичної діяльності
Алгоритм оцінювання діяльності учнів на уроці Глибина і міцність одержаних знань Здатність до мислення Спроможність розуміти суть явищ, робити висновки і узагальнення Розуміння глибоких, а не поверхневих зв’язків між інтегрованими предметами
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|