Класифікація компетенцій: Класифікація компетенцій



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.











Класифікація компетенцій:

  • Класифікація компетенцій:

  • Ключові компетенції.

  • Загальнопредметні компетенції.

  • Предметні компетенції.



Види ключових компетенцій

  • Види ключових компетенцій

  • Ціннісно-смислова компетенція – це компетенція у сфері світогляду учнів, пов'язана з їх ціннісними уявленнями, здатністю бачити і розуміти навколишній світ, орієнтуватися в ньому, усвідомлювати свою роль і призначення, вміти вибирати цільові і смислові установки для своїх дій і вчинків.



Види ключових компетенцій

  • Види ключових компетенцій

  • Загальнокультурна компетенція – оволодіння досягненнями культури, розуміння та повага до людей інших національностей, релігій, культур, мов, рас, політичних уподобань та соціального становища



Види ключових компетенцій

  • Види ключових компетенцій

  • Навчально-пізнавальна компетенція – це сукупність компетенцій учня у сфері самостійної пізнавальної діяльності, що включає елементи логічної, методологічної, загальнонавчальної діяльності, співвіднесеної з реальними об'єктами пізнання. Сюди входять знання і вміння цілепокладання, планування, аналізу, рефлексії, самооцінки навчально-пізнавальної діяльності, володіння прийомами дій в нестандартних ситуаціях, евристичними методами вирішення проблем



Види ключових компетенцій

  • Види ключових компетенцій

  • Інформаційна компетенціявміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел







































Компетентність

  • Компетентність

  • саморозвитку та самоосвіти

  • Можна виділити три основних компоненти компетентнісно-орієнтованого навчання:

  • знання;

  • уміння та навички, досвід творчої діяльності;

  • емоційно-ціннісне ставлення (мотивація).



Висновок

  • Висновок

  • Отже, робота по формуванню основних предметних компетентностей  сприяє:

  •  моєму  всебічному розвитку як  вчителя-предметникіа;

  •  самовдосконаленню;

  •  розумінню інформаційно-комунікаційних процесів;

  •  здатності застосовувати опановане у професійній діяльності;

  •  удосконалювати професійну майстерність;

  •  застосовувати набуті знання у педагогічній і повсякденній практиці.



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка