Компетентнісний підхід у навчально-виховному процесі початкової школи



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.
#6732


Компетентнісний підхід у навчально-виховному процесі початкової школи

  • Крохмаль В.Ф.-методист РМК




Термінологічне поле

  • Компетентність-набута у процесі навчання інтегрована здатність особистості, яка складається із знань, досвіду, що можуть цілісно реалізуватися на практиці

  • Компетенція-суспільно-визнаний рівень знань, умінь, навичок у певній сфері діяльності людини

  • Компетентнісний підхід -спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів

  • Ключова компетенція- об’єктивна категорія, що фіксує суспільно-визначений комплекс першого рівня знань, умінь навичок, ставлень, які можна застосовувати в широкій сфері

  • Предметна компетентність -освоєння учнями у процесі навчання досвід специфічної для певного предмета діяльності



Ключові компетентності учнів початкових класів

  • Вміння вчитися

  • Загальнокультурна

  • Громадянська

  • Здоров’язбережувальна

  • Компетентності з ІКТ

  • Соціальна



Вміння вчитися

  • Учень вміє вчитися, якщо він визначає сам або приймає мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планує і виконує необхідні дії, контролює та оцінює свої результати.



Вміння вчитися

  • Організація учнем свого робочого місця

  • Орієнтація у часі та збереження його

  • Планування своїх дій

  • Доведення роботи до кінця





Громадянська компетентність

  • Усвідомлення своєї належності до різних елементів природного, етносоціального й соціально-культурного середовища

  • Знання своїх прав і обов’язків

  • Здатність екологічно мислити

  • Бережливе ставлення до природи, до людей, до самого себе



Здоров’язбережувальна компетентність

  • Уявлення і поняття про здоров’я, здоровий спосіб життя та безпечну поведінку

  • Усвідомлення здоров’я як вищої життєвої цінності

  • Взаємозв’язок організму людини з природнім і соціальним оточенням

  • Удосконалення фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров’я

  • Дбайливе ставлення до свого здоров’я:здорове харчування, режим дня, гігієнічний догляд за тілом, загартовування



Компетентності з ІКТ

  • Здатність учня орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією

  • Вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідковою літературою





Завдання початкової школи

  • Всебічний розвиток молодших школярів, набуття учнями досвіду спілкування, формування в них бажання та вміння вчитися





Каталог: Inform -> Metod rob -> Prezentacija
Prezentacija -> Причому особистості, здатної до
Prezentacija -> Запропонований матеріал дасть можливість заступникам директорів шкіл творчо використати рекомендації при визначенні змісту та виборі дієвих форм методичної роботи з вчителями-початківцями
Prezentacija -> Практикуму директорів загальноосвітніх навчальних закладів у бродецькому навчально-виховному комплексі ! Тема семінару: Тема семінару
Prezentacija -> Щиро вітаємо
Prezentacija -> Внутрішньошкільний контроль
Prezentacija -> Положення про кредитно-модульну систему неперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників Черкаської області кмс це
Prezentacija -> Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 5 жовтня 2009р. №1121.) Основні завдання групи продовженого дня
Prezentacija -> Навчально-практичний семінар психологів, соціальних педагогів
Prezentacija -> Гуманна педагогіка – шлях до душі дитини Зігріті учительською любов’ю
Prezentacija -> Контрольно – аналітична діяльність знвр з питань профільного навчання та профорієнтації


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка