1. Головним є не предмет, якого ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною із вивченням предмета;
1. Головним є не предмет, якого ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте. Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною із вивченням предмета;
уміння аналізувати, передбачити наслідки професійної діяльності, використовувати (застосовувати) необхідну інформацію
це комплекс особистісно-ділових якостей педагога, що гарантує продуктивність його діяльності та забезпечує ефективність взаємодії з усіма суб'єктами процесу освіти (дітьми, колегами, батьками).
це комплекс особистісно-ділових якостей педагога, що гарантує продуктивність його діяльності та забезпечує ефективність взаємодії з усіма суб'єктами процесу освіти (дітьми, колегами, батьками).
це оригінальне та високоефективне вирішення вчителем навчально-виховних завдань, збагачення теорії та практики виховання і навчання
це оригінальне та високоефективне вирішення вчителем навчально-виховних завдань, збагачення теорії та практики виховання і навчання
“вправляння” у творчій діяльності в одній галузі може бути перенесено на іншу “
“вправляння” у творчій діяльності в одній галузі може бути перенесено на іншу “
“МЕХАНІЗМ НАСЛІДУВАННЯ”
наслідування творчої діяльності переходить у власну творчість