|
Кваліфікаційна категорія: вища. Кваліфікаційна категорія: вища
|
Дата конвертації | 11.06.2016 | Розмір | 445 b. |
|
Кваліфікаційна категорія: вища. Кваліфікаційна категорія: вища. Звання: старший вчитель. Стаж роботи: 31 рік
Навчальна активна пізнавальна діяльність сприяє розвитку якостей творчої особистості: Навчальна активна пізнавальна діяльність сприяє розвитку якостей творчої особистості: Розумової активності Швидкої навченості Кмітливості та винахідливості Прагнення одержувати знання Самостійності у виборі та розв’язуванні задач Працелюбності
Загальна атмосфера в класі Загальна атмосфера в класі Залучення до різних видів діяльності Формування самооцінки Цікавість та емоційність викладу Захоплююча форма викладання Ситуації суперечки і дискусії
Гра в поєднанні з іншими методичними прийомами та формами активізує пізнавальну діяльність учнів викликає пожвавлення і творчу активність
Пам’ятка для учнів, що розв’язують проблемні запитання Пам’ятка для учнів, що розв’язують проблемні запитання
Методичний апарат підручника – засіб посилення активної пізнавальної діяльності учнів. Методичний апарат підручника – засіб посилення активної пізнавальної діяльності учнів. Блок 1. Мотиваційний. Блок 2. Змістовний. Блок 3. Практичний. Блок 4. Творчий. Блок 5. Коригування і контроль.
3.1. Активізація пізнавальної діяльності на уроках різних типів. 3.1. Активізація пізнавальної діяльності на уроках різних типів. 3.2. Робота з картою як засіб активізації навчання. 3.3. Числові диктанти як шлях активізації навчання. 3.4. Ігрові форми і методи на уроках географії. 3.5. Художнє слово на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності.
Одне із головних завдань вчителя географії – навчити учнів читати, розуміти і аналізувати картографічні матеріали. Одне із головних завдань вчителя географії – навчити учнів читати, розуміти і аналізувати картографічні матеріали.
Проблемні питання в курсі Проблемні питання в курсі “ Загальна географія ” (6 клас)
Водоспад Водоспад Бризки білі б’ють в каміння. Понад Прутом, у Яремчі, Вже не видиво – видіння! Понад Прутом – берег круто, Берег круто, крем’янисто, А смереки пахнуть руто. Зелен-руто, урочисто. Л. Забашта
1. В учнів формується стійка мотивація до навчання, виникає пізнавальний інтерес до предмету географії, прагнення знати більше. 1. В учнів формується стійка мотивація до навчання, виникає пізнавальний інтерес до предмету географії, прагнення знати більше. 2. Учні глибше розуміють і свідомо засвоюють навчальний матеріал; володіють навиками різних видів діяльності; вміють формувати і висловлювати власну думку. 3. Спостерігається ріст успішності, підвищення якості знань учнів.
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|