Кваліфікаційна категорія: вища. Кваліфікаційна категорія: вища



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


Кваліфікаційна категорія: вища.

  • Кваліфікаційна категорія: вища.

  • Звання: старший вчитель.

  • Стаж роботи: 31 рік




Навчальна активна пізнавальна діяльність сприяє розвитку якостей творчої особистості:

  • Навчальна активна пізнавальна діяльність сприяє розвитку якостей творчої особистості:

  • Розумової активності

  • Швидкої навченості

  • Кмітливості та винахідливості

  • Прагнення одержувати знання

  • Самостійності у виборі та розв’язуванні задач

  • Здатності бачити загальне і головне, відмінне і подібне

  • Працелюбності





Загальна атмосфера в класі

  • Загальна атмосфера в класі

  • Залучення до різних видів діяльності

  • Стосунки співробітництва

  • Формування самооцінки

  • Цікавість та емоційність викладу

  • Захоплююча форма викладання

  • Ситуації суперечки і дискусії

  • Аналіз життєвих ситуацій







Гра в поєднанні з іншими методичними прийомами та формами

  • Гра в поєднанні з іншими методичними прийомами та формами

  • активізує пізнавальну діяльність учнів

  • викликає пожвавлення і творчу активність

  • відповідає віковим вимогам та сприяє формуванню повноцінної мотивації навчання







Пам’ятка для учнів, що розв’язують проблемні запитання

  • Пам’ятка для учнів, що розв’язують проблемні запитання



Методичний апарат підручника – засіб посилення активної пізнавальної діяльності учнів.

  • Методичний апарат підручника – засіб посилення активної пізнавальної діяльності учнів.

  • Блок 1. Мотиваційний.

  • Блок 2. Змістовний.

  • Блок 3. Практичний.

  • Блок 4. Творчий.

  • Блок 5. Коригування і контроль.



3.1. Активізація пізнавальної діяльності на уроках різних типів.

  • 3.1. Активізація пізнавальної діяльності на уроках різних типів.

  • 3.2. Робота з картою як засіб активізації навчання.

  • 3.3. Числові диктанти як шлях активізації навчання.

  • 3.4. Ігрові форми і методи на уроках географії.

  • 3.5. Художнє слово на уроках географії як засіб активізації пізнавальної діяльності.

  • 3.6. Використання елементів проблемного навчання на уроках географії.





Одне із головних завдань вчителя географії – навчити учнів читати, розуміти і аналізувати картографічні матеріали.

  • Одне із головних завдань вчителя географії – навчити учнів читати, розуміти і аналізувати картографічні матеріали.



Проблемні питання в курсі

  • Проблемні питання в курсі

  • “ Загальна географія ” (6 клас)



Водоспад

  • Водоспад

  • Понад Прутом, у Яремчі.

  • Бризки білі б’ють в каміння.

  • Понад Прутом, у Яремчі,

  • Вже не видиво – видіння!

  • Понад Прутом – берег круто,

  • Берег круто, крем’янисто,

  • А смереки пахнуть руто.

  • Зелен-руто, урочисто.

  • Л. Забашта



1. В учнів формується стійка мотивація до навчання, виникає пізнавальний інтерес до предмету географії, прагнення знати більше.

  • 1. В учнів формується стійка мотивація до навчання, виникає пізнавальний інтерес до предмету географії, прагнення знати більше.

  • 2. Учні

  • глибше розуміють і свідомо засвоюють навчальний матеріал;

  • вміють працювати самостійно і у колективі;

  • володіють навиками різних видів діяльності;

  • вміють формувати і висловлювати власну думку.

  • 3. Спостерігається ріст успішності, підвищення якості знань учнів.



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка