Малочернятинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Кривої Оксани Петрівни



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


  • Вчителя

  • Малочернятинської загальноосвітньої школи

  • І-ІІ ступенів

  • Кривої Оксани Петрівни

  • 2012-2013 н.р.


Ппедагогічні інновації

  • Ппедагогічні інновації

  • Оосвітні маршрути

  • Рробота над собою

  • Ттехнології навчання

  • Ф фіксування результатів

  • Ооцінка власних досягнень

  • Ллюбов до професії

  • І імпульс до активності

  • Ооб`єктивний погляд на себе















1. Фронтальний



принципу оптимальної складності завдань

  • принципу оптимальної складності завдань

  • принципу прогресування складності (від простого до складного, від легкого до важкого)

  • принципу свідомості, принципу зв’язку навчання з життям і практикою.

  • принципу підкріплення

  • принципу диференційованого підходу до учнів включаючи і принцип індивідуалізації









  • Систематично вживай бальзам мудрості,

  • коктейль творчості, каву бадьорості,

  • відвар пунктуальності,

  • настій терпимості,

  • екстракт людяності.

  • Приймай зранку та ввечері і будеш вічно молодим, учителю.



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка