|
Математика – цариця всіх наук Ян Снядецький
|
Дата конвертації | 02.06.2016 | Розмір | 445 b. |
|
Математика – цариця всіх наук Ян Снядецький
Навчитися: Навчитися: 1) Розв'язувати задачі на зведення до одиниці і порівнювати їх. 2) Закріпити знання таблиці множення і ділення. 3) Розпізнавати многокутники. Розвивати логічне мислення, увагу, вміння аналізу- вати задачі. Виховувати культуру мовлення, бажання вивчати математику.
Наука розпочинається тоді, Наука розпочинається тоді, коли починається вимірюван- ня Д. Менделєєв
8 16 24 32 40 48 56 64 72 80 8 16 24 32 40 48 56 64 72 80
Поясніть, як ви знайшли невідо- Поясніть, як ви знайшли невідо- дете числа, то з'явиться слово. · 5 = 30 · 7 = 63 : 5 = 4 : 8 = 2
6 · 5 = 30 С 6 · 5 = 30 С · 7 = 56 : 5 = 4 : 8 = 2 : 4 = 8
6 · 5 = 30 С 6 · 5 = 30 С 8 · 7 = 56 Л : 5 = 4 : 8 = 2 : 4 = 8
6 · 5 = 30 С 6 · 5 = 30 С 8 · 7 = 56 Л 20 : 5 = 4 И : 8 = 2 : 4 = 8
6 · 5 = 30 С 6 · 5 = 30 С 8 · 7 = 56 Л 20 : 5 = 4 И 16 : 8 = 2 В : 4 = 8
6 · 5 = 30 С 6 · 5 = 30 С 8 · 7 = 56 Л 20 : 5 = 4 И 16 : 8 = 2 В 32 : 4 = 8 А
Слива, груша, яблуко - ? Слива, груша, яблуко - ? Знайди зайве Слива, груша, яблуня, персик
Сливи дуже корисні. В них багато віта- Сливи дуже корисні. В них багато віта- мінів А(каротину), В2. Вітамін А – “ вітамін зору ” - підвищує опірність організму інфекційним захворюванням. Вітамін В2 сприяє травленню і засвоєнню їжі. У м'якушу слив багато заліза, необхідно- го для складу крові. Вживайте сливи і будьте здорові!!
Обернена задача
І гр. ІІ гр. ІІІ гр. І гр. ІІ гр. ІІІ гр. х · 6 = 36 7 · х = 21 14 + х = 20 х = 36 : 6 х = 21 : 7 х = 20 - 14 х = 6 х = 3 х = 6 6 · 6 = 36 7 · 3 = 21 14 + 6 = 20 36 = 36 21 = 21 20 = 20
І гр. ІІ гр. ІІІ гр. І гр. ІІ гр. ІІІ гр. х · 6 = 36 7 · х = 21 14 + х = 20 х = 36 : 6 х = 21 : 7 х = 20 - 14 х = 6 х = 3 х = 6 6 · 6 = 36 7 · 3 = 21 14 + 6 = 20 36 = 36 21 = 21 20 = 20 МОЛОДЦІ!
Трикутник – геометрична фігура
Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. 1. Чотирикутник, у якого всі сторони рівні. початку і кінця. сторони рівні. 4. Трикутник, у якого є прямий кут. 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6 вершин,6 сторін.
Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. 1. Чотирикутник, у якого всі сторони рівні. 2. Лінія, яка не має початку і кінця. 3. Трикутник, у якого всі сторони рівні. 4. Трикутник, у якого є прямий кут. 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6 вершин,6 сторін.
Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. 1. Чотирикутник, у якого всі сторони рівні. 2. Лінія, яка не має початку і кінця. 3. Трикутник, у якого всі сторони рівні. 4. Трикутник, у якого є прямий кут. 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6 вершин,6 сторін.
Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. 1. Чотирикутник, у якого всі сторони рівні. 2. Лінія, яка не має початку і кінця. 3. Трикутник, у якого всі сторони рівні. 4. Трикутник, у якого є прямий кут. 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6 вершин,6 сторін.
Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. 1. Чотирикутник, у якого всі сторони рівні. 2. Лінія, яка не має початку і кінця. 3. Трикутник, у якого всі сторони рівні. 4. Трикутник, у якого є прямий кут. 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6 вершин,6 сторін.
Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. Знайдіть за описом фігуру і з'єднайте стрілкою ці поняття. 1. Чотирикутник, у якого всі сторони рівні. 2. Лінія, яка не має початку і кінця. 3. Трикутник, у якого всі сторони рівні. 4. Трикутник, у якого є прямий кут. 5. Фігура, у якої 6 кутів, 6 вершин,6 сторін.
У величезному саду геометрії У величезному саду геометрії кожний може підібрати собі букет за смаком Давід Гілберт Геометричний сад
Чому ми навчилися? Чому ми навчилися? Що ми розвивали? Що тобі найбільше сподобалось? Яке найцінніше відкриття ти зробив для себе?
Арифметика – наче вхідна брама до всіх інших наук, бо без її пізнання ніхто не може зробити жодного кроку вперед до храму науки Феофан Прокопович
І група – с. 54 № 348, № 349 (ІІ) І група – с. 54 № 348, № 349 (ІІ) Творча група: Скласти обернену задачу до № 348, № 349 (І) Знайти довідкову інформацію про геометричні символи.
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|