Матвійчук Оксана Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра методики суспільно-гуманітарної
Матвійчук Оксана Євгенівна, кандидат педагогічних наук, доцент, кафедра методики суспільно-гуманітарної
освіти та виховання Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Проект це:
Проект це:
шлях, дослідження, стрибок вперед, задуманий план дій, задум, намір
індивідуальний чи груповий захід, що ретельно спланований та призначений для певної групи
сукупність певних дій, документів, текстів, призначених для створення реального об'єкта, предмета, або теоретичного продукту
– це практика особистісно-орієнтованого навчання, що враховує у процесі навчання конкретного учня, його вільний вибір, особисті інтереси
– це практика особистісно-орієнтованого навчання, що враховує у процесі навчання конкретного учня, його вільний вибір, особисті інтереси
Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу учнів до нових знань, їх розвиток через розв'язання проблем і застосування знань в конкретній ситуації
Проект – завжди має мету, реально обмежений у часі і просторі, реалізується командою, повинен піддаватися оцінюванню, поетапно реалізується
можливість створювати середовище, яке спонукає дитину до підвищення своєї життєвої та професійної компетентності, до оволодіння моральними засадами успішної взаємодії з людьми, до особистісного зростання.
можливість створювати середовище, яке спонукає дитину до підвищення своєї життєвої та професійної компетентності, до оволодіння моральними засадами успішної взаємодії з людьми, до особистісного зростання.
допомагає усвідомити відповідальність за спільну справу, підвищити рівень особистої участі, якомога ефективніше виконати роботу та представити її результати
допомагає усвідомити відповідальність за спільну справу, підвищити рівень особистої участі, якомога ефективніше виконати роботу та представити її результати
сприяє вихованню конкурентноздатної життєво-компетентної, соціально-мобільної особистості, яка вміє вирішувати проблеми, ефективно виконувати життєві і соціальні ролі
змушує учня по новому подивитись на свої вміння, на характер взаємодії з довкіллям. З’являються нові проблеми, які потрібно нестандартно розв’язати, виявити вольові та емоційні зусилля й високий рівень самореалізації. Як результат зміни, які відбуваються в психологічній структурі особистості, що зумовлює оволодіння навичками спілкування, вироблення вміння ставити адекватні, особистісно-значущі й соціально важливі життєві перспективи, розвиток потреби та пошукової активності щодо реалізації цих перспектив
змушує учня по новому подивитись на свої вміння, на характер взаємодії з довкіллям. З’являються нові проблеми, які потрібно нестандартно розв’язати, виявити вольові та емоційні зусилля й високий рівень самореалізації. Як результат зміни, які відбуваються в психологічній структурі особистості, що зумовлює оволодіння навичками спілкування, вироблення вміння ставити адекватні, особистісно-значущі й соціально важливі життєві перспективи, розвиток потреби та пошукової активності щодо реалізації цих перспектив
Для них усіх важлива мета, структура, соціальна значимість і актуальність.
Дослідницькі проекти – передбачають творчу самостійну діяльність учнів, зокрема роботу над створенням журналу, літературно-мистецького вечора, колажу, відеофільму,
Дослідницькі проекти – передбачають творчу самостійну діяльність учнів, зокрема роботу над створенням журналу, літературно-мистецького вечора, колажу, відеофільму,
Практико-орієнтовані: створення документа, програми, словників, дерева родоводу.
Інформаційні: збирання інформації про певний об’єкт дослідження, біографію письменника, поета, створення карти подорожей літературних героїв тощо.
правові, громадські, соціальні, екологічні, географічні, природничі, художньо-естетичні, мистецькі, музичні, дизайнерські, культурологічні, спортивні, краєзнавчі, народознавчі, проекти на тему здоров’я, здорового способу життя, трудові, літературні, економічні, профорієнтаційні, родині, астрономічні, психологічні, фантастичні
правові, громадські, соціальні, екологічні, географічні, природничі, художньо-естетичні, мистецькі, музичні, дизайнерські, культурологічні, спортивні, краєзнавчі, народознавчі, проекти на тему здоров’я, здорового способу життя, трудові, літературні, економічні, профорієнтаційні, родині, астрономічні, психологічні, фантастичні
Вся виховна робота з учнями має на меті створити таке освітнє середовище, яке допоможе їм у соціальній орієнтації, реалізації в суспільстві.
Вся виховна робота з учнями має на меті створити таке освітнє середовище, яке допоможе їм у соціальній орієнтації, реалізації в суспільстві.
Зміст виховної діяльності складається із таких ключових ліній: ціннісне ставлення до себе, сім’ї, держави, родини, людей, праці, культури і мистецтва, природи
« Українські рушники», “Дерево мого роду”, “Театри України”, “Український фольклор”, “Краса і біль України”, «Земле моя – Україна», «Край де я живу»
« Українські рушники», “Дерево мого роду”, “Театри України”, “Український фольклор”, “Краса і біль України”, «Земле моя – Україна», «Край де я живу»
«Я і моя родина», «Я і мої бабусі і дідусі», «Я і мій родовід», «Родині реліквії», «Моя родина – історії краплина»
“Про що співає земля”, “Цілющі рослини”, “Щаслива мить зупинись”, «Людина і природа»
“Наше здоров’я в наших руках”, «Спорт і ми», «Формування здорового способу життя, культури, миру і толерантності»
“Мої вершини”, «Я успішна людина», «Проектуємо своє завтра», «Гляди не забудь – людиною будь», «Ми лідери учнівського самоврядування», «Зробимо нашу школу кращою», «Електронний лист другу про прочитану книжку»