Мета інформатизації освіти ХСШ № 16 - підготовка молодої людини до повноцінної плідної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства, підвищення якості освіти через активне втілення інформаційних технологій. Мета інформатизації освіти ХСШ № 16 - підготовка молодої людини до повноцінної плідної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства, підвищення якості освіти через активне втілення інформаційних технологій.
Основними векторами розвитку інформатизації ХСШ № 16 є: Основними векторами розвитку інформатизації ХСШ № 16 є:
Навчити учнів самостійно оволодівати новими знаннями та інформацією, використовувати отримані знання у своїй практичній діяльності, виробити потребу в навчанні впродовж життя. Навчити учнів самостійно оволодівати новими знаннями та інформацією, використовувати отримані знання у своїй практичній діяльності, виробити потребу в навчанні впродовж життя. Створити умови для формування розвиненої, самодостатньої, комунікативної особистості, яка в умовах глобалізації отримує нескінченну множину інформаційних впливів, вступає у відносини і контакти з мікро- та макросоціумом. Максимально наблизити навчання і виховання кожної дитини до її сутності, здібностей та особливостей через реалізацію програми «Система роботи з обдарованими учнями
Подальша комп’ютеризація навчального закладу, створення оптимальних умов для впровадження в освітній процес інформаційних технологій. Подальша комп’ютеризація навчального закладу, створення оптимальних умов для впровадження в освітній процес інформаційних технологій. Робота у мережі Інтернет. Впровадження сучасних інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ). Розвиток інформаційної системи управління освітою (ІСУО) спрямованої на автоматизацію процесів збирання, обміну, використання та поширення даних Організація діяльності щодо теоретичної та практичної підготовки вчителів з метою підвищення інформаційної культури. Реалізація проблемного навчання через метод проектів з використанням комп’ютерних технологій для створення умов самореалізації учнів. Створення єдиного інформаційного простору школи. Застосування моніторингу для проблемного аналізу та своєчасної корекції діяльності педагогічного колективу. Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в освітньому процесі на інформаційному рівні. Оптимізація взаємодії школи з інформаційним простором міста, країни.
Основи інформатики, Основи економіки, Українська мова та література, Англійська мова, Німецька мова, Французька мова
Поділіться з Вашими друзьями: |