Мета: познайомитися з синонімами, навчитися визначати їх у тексті, будувати синонімічні ряди, використовувати їх у своєму мовленні



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.





МЕТА: познайомитися з синонімами, навчитися визначати їх у тексті, будувати синонімічні ряди, використовувати їх у своєму мовленні.

  • МЕТА: познайомитися з синонімами, навчитися визначати їх у тексті, будувати синонімічні ряди, використовувати їх у своєму мовленні.

  • КРОК ЗА КРОКОМ

  • Повторення вивченого про омоніми.

  • Знайомство з синонімами.

  • Практичні завдання.

  • 4. Перевірка власних знань.



Норка

  • Норка





Який Прут не можна переламати?

  • Який Прут не можна переламати?

  • Який ключ може літати?



  • 4. На якій лаві не всидиш?



6. Який оселедець не живе в морі?

  • 6. Який оселедець не живе в морі?



Ось учень, а як його можна ще назвати?

  • Ось учень, а як його можна ще назвати?





МІЦНИЙ ДУЖИЙ ЗДОРОВИЙ

  • МІЦНИЙ ДУЖИЙ ЗДОРОВИЙ

  • МОГУТНІЙ СТОЖИЛЬНИЙ

  • М’ЯЗИСТИЙ МУСКУЛИСТИЙ МОГУЧИЙ

  • ПОТУЖНИЙ

  • ВЕЛИКИЙ НЕСАМОВИТИЙ



Прямувати, ступати, крокувати, маршувати, чимчикувати, тарабанитися, шкандибати,

  • Прямувати, ступати, крокувати, маршувати, чимчикувати, тарабанитися, шкандибати,

  • переставляти ноги, дорогу міряти, ледве ноги волочити, топтати чоботи



Хтось там бачу притомився

  • Хтось там бачу притомився

  • І на парту похилився.

  • Треба всім нам дружно встати,

  • Фізкультуру розпочати.



Хуртовина завірюха заметіль пурга хуга віхола метелиця сніговій сніговійниця сніговиця

  • Хуртовина завірюха заметіль пурга хуга віхола метелиця сніговій сніговійниця сніговиця



Як виросту - збудую (дім, хату оселю)

  • Як виросту - збудую (дім, хату оселю)

  • Поставлю колесо (приладнаю, приб’ю, прикріплю)

  • А там я поселю ( крилату, летючу, літаючу)

  • Лелечу клекітну (родину, сім’ю, пару)

  • Нехай розводиться (селиться, гніздиться)

  • По всіх деревах і (будинках, хатах, оселях)

  • Нехай мені щоночі ( здається, сниться, ввижається)

  • Що я літаю, наче ( пташка, птиця, птах)



Колосальний, величний, гігінтський .

  • Колосальний, величний, гігінтський .

  • Міцний, довговічний, стійкий.

  • Кричати, розмовляти, шепотіти, верещати.

  • Хоробрий, відважний, відчайдушний.

  • Вражати, дивувати, приголомшувати.

  • Невтішний, невеселий, скорботний.

  • Розуміти, тямити, збагнути, осмислювати.

  • 8. Шкандибати, йти, летіти, мчатись



Ліс. Он який він! Мовчазний. Увесь час вслухаєшся в тишу. Чекаєш якогось небувалого звуку.

  • Ліс. Он який він! Мовчазний. Увесь час вслухаєшся в тишу. Чекаєш якогось небувалого звуку.

  • І ось щось гукнуло, свиснуло. Дзенькнуло. Знову тихо. Потім щось закректало. Погриміло. Шурхнуло. Тріснуло. Залепетало. Ліс живе. Засинає і пробуджується . Слухає і вдивляється. Так легко. Так вільно. Так солодко.

  • В. Бичко



МЕТА: познайомитися з синонімами, навчитися визначати їх у тексті, будувати синонімічні ряди, використовувати їх у своєму мовленні.

  • МЕТА: познайомитися з синонімами, навчитися визначати їх у тексті, будувати синонімічні ряди, використовувати їх у своєму мовленні.



Ти знаєш, які слова називаються синонімами.

  • Ти знаєш, які слова називаються синонімами.

  • 2. Ти вмієш їх знаходити у тексті, будувати синонімічні ряди.

  • 3. Ти обіцяєш використовувати синоніми у своєму мовленні!



  • Використовуючи програму

  • Microsoft Excel,

  • створи

  • кросворд

  • “СИНОНІМИ”



Каталог: attachments
attachments -> Робота з епіграфом
attachments -> Водичка, водяний, підводний водичка, водяний, підводний
attachments -> Поглибити і узагальнити знання учнів про додаток; формувати вміння ставити запитання до другорядних членів речення, визначати способи вираження додатку
attachments -> Поглибити знання учнів про другорядні члени речення; формувати навички розпізнавання їх у реченні, дати поняття про поширені і непоширені речення
attachments -> Рід невідмінюваних іменників визначається так
attachments -> 1. Дано одне речення. Скласти програму, яка визначає з якої букви починається друге слово в реченні
attachments -> 1. Роль козацтва в захисті південних кордонів українських земель
attachments -> Урок до нас прийшов за розкладом сьогодні


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка