Методична карта вчителя
Дата конвертації 30.05.2016 Розмір 445 b.
Сприйняття інформації (доцільно використовувати різні джерела інформації: чим різноманітніші джерела, тим сучасніший урок). Сприйняття інформації (доцільно використовувати різні джерела інформації: чим різноманітніші джерела, тим сучасніший урок). Аналіз висновків з інформації. Зіставлення їх із протилежними точками зору. Розробки системи доказів на підтримку відповідної точки зору. Прийняття рішення, яке Ґрунтується на доказах. Найчастіше критичне мислення спрямоване на певну мету, але може бути і творчим процесом де завдання не такі вже ясні.
Світ дуже швидко змінюється, тому треба: Вміти орієнтуватися у великому потоці інформації та знаходити необхідне; Вміти осмислити, впорядкувати та використати (застосувати) отриману інформацію.
уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору; об'єднання активного й інтерактивного процесу; перевірка окремих ідей на можливість їх використання; моделювання систем доказів, на основі яких базуються різні точки зору в разі; здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно під час прийняття рішення.
Проявляти допитливість; Проявляти допитливість; Використовувати дослідницькі методи; Ставити перед собою питання; Розкривати причини і наслідки фактів; Сумніватися в загальноприйнятих істинах; Формулювати власну точку зору і відстоювати її логічними доказами; Дослухатися до аргументів опонента та логічно їх осмислювати.
Практичні завдання, спрямовані на виявлення і спростування помилок Аналіз суджень Конкурси , вікторини Використання наочного матеріалу Проблемні, дослідницькі, уточнюючі питання-роздуми Рецензування
Три фази уроку: Евокація або виклик (фаза актуалізації). Осмислення (фаза вивчення нового матеріалу). Рефлексія.
«Мозковий штурм»; «Мозковий штурм»; «Асоціювання»; «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Запитання- відповідь»; «Займи позицію»; «Ріка очікувань».
«Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Прес»; Дискусія; «Читання з позначками»; «Таблиця передбачень»; «Таблиця Елвермана»; Складання схем, таблиць, малюнків.
Прочитавши речення, треба поряд поставити відповідну позначку: Прочитавши речення, треба поряд поставити відповідну позначку:
Ейдетизм являє собою специфічний вид пам’яті, заснований на зорових та словесних образах і враженнях
Характеристика образу Лиса Микити ( І.Франко “Фарбований Лис”) Характеристика образу Лиса Микити ( І.Франко “Фарбований Лис”)
«Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Знаю. Хочу дізнатися. Дізнався»; «Рюкзак»; Проект; Есе; «Незакінчене речення»; «Сенкан»; «Взаємне опитування».
іменник іменник два прикметника три дієслова речення з 4 слів синонім
Тарас Григорович Шевченко – душа вкраїнського народу. Тарас Григорович Шевченко – душа вкраїнського народу. То бачив всю красу природи. Він бачив світ в правдивих фарбах, Переживав весь гніт народний . Його життя було не марним, його життя –це скарб духовний. Поет наш бідно жив і марив Землею вольною, добром. Та не закрили темні хмари Його натхнення і любов. Творив і вірші, й малював. І так любив рідненьку землю, У мріях і спогадах літав! Кобзар писав багато правди, Пророком став на сотні літ. І ми повинні пам’ятати Його життєвий заповіт!
Поділіться з Вашими друзьями: