Методичні рекомендації щодо викладання англійської мови в 1 класі новий Державний стандарт початкової загальної освіти



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.
ТипМетодичні рекомендації


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

  • МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

  • ЩОДО ВИКЛАДАННЯ

  • АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • В 1 КЛАСІ


Новий Державний стандарт початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462)

  • Новий Державний стандарт початкової загальної освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 462)

  • Навчальна програма з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. 1-4 класи. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2012.



формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів

  • формування в учнів комунікативної компетенції, що забезпечується лінгвістичним, мовленнєвим і соціокультурним досвідом, узгодженим з віковими можливостями молодших школярів



забезпечення правильної вимови і розрізнення на слух звуків, слів, словосполучень і речень;

  • забезпечення правильної вимови і розрізнення на слух звуків, слів, словосполучень і речень;

  • оволодіння найбільш уживаною лексикою в межах визначеної тематики і сфери спілкування;

  • отримання уявлення про основні граматичні категорії мови;

  • розпізнавання лексичного і граматичного матеріалу під час читання та аудіювання і використання його в процесі усного спілкування;



навчання розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з опорою на наочність;

  • навчання розуміння на слух мовлення вчителя, однокласників, основного змісту текстів з опорою на наочність;

  • сприяння участі у діалогічному спілкуванні (вміння вести повсякденний етикетний діалог і діалог-розпитування)

  • формування уміння коротко висловлюватися у межах тематики і сфери спілкування, відтворювати напам’ять римовані твори дитячого фольклору;



оволодіння технікою читання вголос, читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального та навчального читання;

  • оволодіння технікою читання вголос, читання про себе навчальних та нескладних текстів, використання прийомів ознайомлювального та навчального читання;

  • розвиток навичок правильного написання слів, словосполучень, речень і текстів;

  • засвоєння елементарних відомостей про країну, мова якої вивчається.















Першокласникам потрібен час, щоб звикнути до шкільного життя. Підтримуйте та підбадьорюйте їх.

  • Першокласникам потрібен час, щоб звикнути до шкільного життя. Підтримуйте та підбадьорюйте їх.

  • Спілкування – це найважливіший компонент навчального процесу. Дослухайтесь та реагуйте на зміст висловлювання дитини, а не на його форму.



Маленький учень потребує індиві-дуальної уваги, відчуття того, що вчитель до нього ставиться як до особистості, а не як до частини групи. Звертайтесь до кожного персонально

  • Маленький учень потребує індиві-дуальної уваги, відчуття того, що вчитель до нього ставиться як до особистості, а не як до частини групи. Звертайтесь до кожного персонально

  • Жести – важливий інструмент роботи з малюками. Супроводжуйте свої інструкції, пісні, розповіді, малюнки жестами і мімікою, що полегшить розуміння їх значення.



Діти навчаються шляхом надбання досвіду через п’ять сенсорів і не ро-зуміють абстрактних понять. Вико-ристовуйте TPR в різних ситуаціях.

  • Діти навчаються шляхом надбання досвіду через п’ять сенсорів і не ро-зуміють абстрактних понять. Вико-ристовуйте TPR в різних ситуаціях.

  • Діти можуть довгий час абсорбувати мову до того, як зможуть щось продукувати. Не примушуйте їх говорити іноземною. Багаторазове повторення пісень, римівок, сталих виразів в іграх, хорова робота допоможуть дитині заговорити іноземною мовою без стресу.



Принцип розвиваючого навчання, що є в основі навчання іноземної мови, припускає розвиток розумових здібностей дитини різними природ-ними для цього віку шляхами. Моторика дрібних м’язів рук безпо-середньо пов’язана з діяльністю мозку. Вирізання ножицями, розма-льовки, виліплювання, складання пазлів, наклеювання та подібні види роботи сприяють кращому запам’я-товуванню слів іноземної мови.

  • Принцип розвиваючого навчання, що є в основі навчання іноземної мови, припускає розвиток розумових здібностей дитини різними природ-ними для цього віку шляхами. Моторика дрібних м’язів рук безпо-середньо пов’язана з діяльністю мозку. Вирізання ножицями, розма-льовки, виліплювання, складання пазлів, наклеювання та подібні види роботи сприяють кращому запам’я-товуванню слів іноземної мови.



Шестирічки ще не звикли працювати в парах або групах. Важливо навчати їх кооперації. Гра допоможе підготува-тись до реалій життя, розвиває креативність, формує навички соціа-лізації. У першому класі на уроці іноземної мови найбільш вдалими будуть пісні, чанти, римівки, казки, драматизація, завдання, в яких треба порівнювати малюнки, знаходити заховані предмети, сортувати предмети за якоюсь ознакою тощо.

  • Шестирічки ще не звикли працювати в парах або групах. Важливо навчати їх кооперації. Гра допоможе підготува-тись до реалій життя, розвиває креативність, формує навички соціа-лізації. У першому класі на уроці іноземної мови найбільш вдалими будуть пісні, чанти, римівки, казки, драматизація, завдання, в яких треба порівнювати малюнки, знаходити заховані предмети, сортувати предмети за якоюсь ознакою тощо.



Велика кількість учнів, необхідність підготовки декількох завдань до кожного уроку, великої кількості роздавального матеріалу та наявності реальних предметів в класі є завеликим навантаженням на вчителя. Залучайте батьків допомагати в організації навчального процесу!

  • Велика кількість учнів, необхідність підготовки декількох завдань до кожного уроку, великої кількості роздавального матеріалу та наявності реальних предметів в класі є завеликим навантаженням на вчителя. Залучайте батьків допомагати в організації навчального процесу!

  • Експонуйте в класі роботи учнів, це підвищує їх самооцінку і створює відчуття успіху. Хваліть дітей якомога частіше!



Комунікативно спрямований

  • Комунікативно спрямований

  • Триває 35 хвилин

  • Фізкультхвилинка кожні 15 хвилин

  • Кожні 5-7 хвилин зміна видів роботи

  • Зміна рухливі та спокійних видів д-ті

  • Позитивна мотивація+радість+успіх

  • Уніфікований початок уроку

  • Варіюйте групові, парні, індивідуальні форми роботи

  • Контакт за допомогою рухів, міміки, емоційної мови



Активна участь кожного учня в уроці

  • Активна участь кожного учня в уроці

  • Сприйняття та пізнання дотиком

  • Ляльковий театр або маски

  • Інтегровані елементи читання, аудіювання, письма і говоріння

  • Вербальне і тільки позитивне оцінювання!

  • Принцип усного випередження, а також випередження рідної мови

  • Замість домашніх завдань – спілкування англійською з батьками



Іноземна з перших уроків в нормальному темпі та з правильною інтонацією

  • Іноземна з перших уроків в нормальному темпі та з правильною інтонацією

  • Поступове накопичення лексики класного вжитку

  • Вживання сталих виразів

  • Підкріплення інструкції рухами, мімікою, наочністю тощо

  • За потребою переклад рідною після іноземної



Колективні та індивідуальні

  • Колективні та індивідуальні

  • міні-проекти



www.learnenglishkids.britishcouncil.org

  • www.learnenglishkids.britishcouncil.org

  • http://pearsonlongman.com/young_learners/teachers/parents-help.html

  • www.macmillan.com

  • www.oup.com/elt

  • www.expresspublishing.co.uk/elt

  • www.cambridge.org/elt

  • www.elt.heinle.com

  • www.coe.int

  • www.goethe.de/kiev



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка