1) Характер навчання – пошуковий. Засвоєння нового відбувається на основі реалізації навчального завдання за допомогою перетворення способів дій, конструювання нових, крім тих, що запропоновані вчителем.
1) Характер навчання – пошуковий. Засвоєння нового відбувається на основі реалізації навчального завдання за допомогою перетворення способів дій, конструювання нових, крім тих, що запропоновані вчителем.
2) Роль вчителя – створення освітнього середовища, забезпечення мотиваційного й цілеспрямованого керування продуктивною діяльністю учня у процесі здійснення ним кожного компонента цілісної діяльності.
3) Роль учня – виявлення ініціативи діяльності, здійснення перевірки висунутої гіпотези, збір даних, проведення експерименту, моделювання, тобто створення особистого освітнього продукту у формі «приросту» знань, цінностей та способів.
4) Навчальний процес – розвиток особистості учня, його рефлексивного й творчого мислення з виходом за рамки окресленого кола знань, способів дій та ін.