Методика проблемно- інтегративного навчання



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


МЕТОДИКА ПРОБЛЕМНО- ІНТЕГРАТИВНОГО НАВЧАННЯ

  • Авторкандидат педагогічних наук,

  • зав. кафедри теорії та методики виховання СОІППО

  • Гиря О.О.










1) Характер навчання – пошуковий. Засвоєння нового відбувається на основі реалізації навчального завдання за допомогою перетворення способів дій, конструювання нових, крім тих, що запропоновані вчителем.

  • 1) Характер навчання – пошуковий. Засвоєння нового відбувається на основі реалізації навчального завдання за допомогою перетворення способів дій, конструювання нових, крім тих, що запропоновані вчителем.

  • 2) Роль вчителя – створення освітнього середовища, забезпечення мотиваційного й цілеспрямованого керування продуктивною діяльністю учня у процесі здійснення ним кожного компонента цілісної діяльності.

  • 3) Роль учня – виявлення ініціативи діяльності, здійснення перевірки висунутої гіпотези, збір даних, проведення експерименту, моделювання, тобто створення особистого освітнього продукту у формі «приросту» знань, цінностей та способів.

  • 4) Навчальний процес – розвиток особистості учня, його рефлексивного й творчого мислення з виходом за рамки окресленого кола знань, способів дій та ін.



Організація навчального процесу

  • Організація навчального процесу

















Каталог: public -> oipopp -> repository -> metod
metod -> 2 основні концепуальні підходи
metod -> Комунікативність (загальна, педагогічна культура) : Комунікативність
metod -> «Інтерактивні ігри на уроках зарубіжної літератури»
metod -> Декоративно-ужиткове мистецтво – вид образотворчого мистецтва, створення та прикрашання предметів повсякденного побуту
metod -> Підготувала педагог – організатор загальноосвітньої I- iii ступенів №30 м. Черкаси Мельник Ольга Юріївна
metod -> Формується за рахунок часу відведеного на етапи: перевірки домашнього завдання, етапи всебічної перевірки знань, етапу засвоєння знань і етапу закріплення знань
metod -> Визначення науково-дослідницької діяльності (ндд) в школі та її значення; визначення науково-дослідницької діяльності (ндд) в школі та її значення
metod -> Формування компетентностей


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка