Методист рмк



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Про роботу по підвищенню якості навчання у районних методичних об’єднаннях та результати рейдів-відвідувань уроків і експертизи рівня навчальних досягнень з предметів, моніторинг ДПА у початковійшколі

  • 06.06.2012

  • Методист РМК

  • Кривчач В.


Програми підвищення якості навчання в початкових класах

  • Тематичне спрямування районних тематичних заходів на вирішення проблеми підвищення якості навчання у початковій школі.(методика контрольних робіт).

  • Експертиза рівня навчальних досягнень учнів початкових класів.( читання,природознавство, основи здоров’я).

  • Підготовка реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти (семінар)

  • «Підготовка дітей 5-річного віку до школи» (семінар)



Результати ДПА учнів 4 класу 2011-2012 н.р.



Усереднений показник навчальних досягнень учнів за результатами ДПА 2011-2012 н.р.

  • Українська мова:

  • Найвищий - Гімназія№1 9,5

  • Найнижчий- Малорогозянська ЗОШ 7,14

  • Математика:

  • Найвищий- Жовтнева ЗОШ 11

  • Найнижчий- Малорогозянська ЗОШ 7,14

  • Українська мова(читання)

  • Найвищий - Жовтнева ЗОШ 11

  • Найнижчий- Одноробівська ЗОШ 7,57



Тенденції у результатах ДПА за 2010-2012р.р.

  • Знижується усереднений показник навчальних досягнень учнів з української мови, російської мови, російського читання.

  • Стабільний усереднений показник навчальних досягнень учнів з українського читання.



Стан викладання предметів

  • Читання:

  • Дотримуватися Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 1-4 класах (2011 р. Наказ ГУОН від 05.10.11 №526)

  • 2. Гур’євокозачанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.:

  • 2.1.Вивчити Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів і дотримуватися їх при оцінюванні .

  • 3. Проводити моніторинг семестрового, річного оцінювання , ДПА.

  • 4. Вчителям Гур’євокозачанської ЗОШ І-ІІІ ст., Довжанської ЗОШ І-ІІІ ст. та Удянської ЗОШ І-ІІІ ст.:

  • Придбати зошити з читання, для більш якісної перевірки знань та формування навичок самостійної роботи з текстом.



Стан викладання предметів

  • Природознавство

  • 1. Дотримуватися Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 1-4 класах (2011 р. Наказ ГУОН від 05.10.11 №526)

  • 2. Активно використовувати завдання проблемно­-пошукового характеру, що потребують від учнів навичок зіставлення та узагальнення

  • 3. Спланувати систематичне повторення навчального матеріалу.

  • 4. Здійснювати моніторинг формування предметних компетентностей з природознавства, психолого-педагогічний аналіз причин невстигання.

  • 5.Дотримуватися виконання обов’язкового мінімуму практичних, контрольних робіт та дослідів.



Стан викладання предметів

  • Основи здоров’я

  • Дотримуватися Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у 1-4 класах(2011 р.-Наказ ГУОН від 05.10.11 №526).

  • постійно

  • Навчально-виховні заходи спрямовувати на розвиток життєвих навичок постійно

  • Створювати сприятливе середовище для формування системи цінностей, ставлень, умінь і навичок здорового способу життя.

  • постійно



Рейди –відвідування уроків.

  • Було відвідано 31 урок у початковій школі.

  • 9 уроків високої ефективності;

  • 22 уроки - середньої ефективності



Зауваження

  • Використовувати більше унаочнення. Більше уваги приділяти словниковій роботі на уроках навчання грамоти

  • Удосконалювати методику проведення уроків у початковій школі.

  • Застосовувати різнорівневі завдання.

  • Відсутня диференціація домашнього завдання. Відсутність особистісно-орієнтованих прийомів навчання

  • Дотримуватись нормативів тривалості навчальних занять.

  • Урізноманітнити види робіт на уроках.

  • відсутня диференціація домашнього завдання.

  • Вчителю слідкувати за своєю мовою. Дотримуватись хронометражу уроку, вимагати від учнів культури запису на дошці.

  • застосовувати різнорівневі завдання.Реалізувати завдання кожного етапу уроку.

  • Посилити практичний аспект уроку через урізноманітнення видів діяльності учнів.



Зауваження

  • Спрямувати увагу на формування

  • Мотивації школярів до самостійної навчальної діяльності

  • Надані рекомендації щодо відвідування уроків колег з досвідом роботи

  • Надані рекомендації щодо використання мультимедійних технологій навчання

  • Звернуто увагу на на одноманітність форм і прийомів діяльності учнів.

  • Рекомендовано глибше використовувати опору на досвід учнів.

  • Надані рекомендації щодо збільшення обсягу самостійних робіт

  • Надано методичну допомогу як вчителю, що працює перший рік

  • Надано рекомендації щодо збільшення обсягу самостійних робіт , їх складності

  • Впроваджувати диференційований підхід до навчання учнів.

  • Впроваджувати диференційований підхід до навчання учнів; забезпечувати виховний аспект уроку



При плануванні роботи РМО слід звернути увагу на :

  • Заходи по моделюванню уроків;

  • проведення відкритих уроків;

  • проведення практичних семінарів за актуальними методичними темами;

  • проведення діагностичної роботи;

  • організація та проведення предметних тижнів;

  • вивчення та впровадження ЕПД.



Каталог: uploads -> editor -> 3515 -> 181587 -> sitepage 64 -> files
181587 -> Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31. 10. 2011 №1243
181587 -> Наказ Головного управління освіти І науки хода від 13. 01. 2009 №3 «Про організацію державної атестації навчальних закладів Харківської області»
181587 -> Заклади освіти: Олександрівська зош І-ІІІ ступенів; Одноробівська зош І-ІІІ ступенів
181587 -> Результати моніторингу якості навчально-виховного процесу та рівня навчальних досягнень учнів з образотворчого мистецтва та художньої культури у загальноосвітніх навчальних закладах району
181587 -> Методист рмк кривчач В. О
181587 -> Золочівська гімназія№1; Золочівська гімназія№1
181587 -> Закон України «Про загальну середню освіту» (зі змінами): Положення про загальноосвітній навчальний заклад
files -> Методична рада, 06. 06. 12 Кислякова Г.І


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка