|
Можна думать — можна повторять, Можна думать — можна повторять
|
Дата конвертації | 02.06.2016 | Розмір | 445 b. |
|
Можна думать — можна повторять, Можна думать — можна повторять, Та не можуть душу зігрівати, Ті, що не палають, не горять. В. Симоненко
Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Умовна, вигадана ситуація. Образ дівчинки Анни. Ліна Костенко «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Умовна, вигадана ситуація. Образ дівчинки Анни.
Доберіть іменники до слова кольоровий і означення до слова миші. Доберіть іменники до слова кольоровий і означення до слова миші. Наприклад: Кольоровий олівець… Миші волохаті…
Цебто – тобто. Цебто – тобто. Ладом – так, як треба. Недоквас – недоквашене. Жужмом – купою. Збити з пуття – збити з правильного шляху. Мантія – судейська широка накидка чорного кольору. Гарантія – зобов’язання щодо виконання угоди; забезпечення, порука.
- Коли відбувається дія і у якому місті? - Коли відбувається дія і у якому місті? - Що саме трапилось у Вишгороді? - Скільки їй було років? - Що трапилось з дівчинкою? - Що ж робила Анна? - Чому, на вашу думку, сусід так розсердився на дівчинку? - Чому син і дочки гралися з дівчинкою?
- Що сказав суддя у чорній мантії? Як ви думаєте, що це означає? - Що сказав суддя у чорній мантії? Як ви думаєте, що це означає? - Як карає суд чаклунок? Що він порадив позивачеві? - Які запитання поставив суддя? Яку ж шкоду робили миші? - Що найбільше дратувало сусіда? - Доберіть синоніми до слова «сірий»
С т а н д а р т – щось позбавлене індивідуальних особливостей, оригінальності. І н д и в і д у а л ь н і с т ь – здатність вирізнитися з-поміж інших чимось особливим, оригінальним.
- Діти, про кого кажуть «сіра миша»? - Діти, про кого кажуть «сіра миша»? - Що означає вираз «біла ворона»?
Тема: Тема: Зіткнення неповторності та стандарту. Ідея: Бажання автора, щоб Анну виправдали. Віра в перемогу над сірістю та приземленістю.
З’єднайте стрілочками ознаки, притаманні сусідові і притаманні Анні. З’єднайте стрілочками ознаки, притаманні сусідові і притаманні Анні.
У поетичних рядках замість вжитих автором слів у дужках подано кілька синонімів. Спробуйте швидко і правильно відновити вжите автором слово. У поетичних рядках замість вжитих автором слів у дужках подано кілька синонімів. Спробуйте швидко і правильно відновити вжите автором слово. Мережиться між травами (ручай, джерело, струмок) Рясна калина (кетягами, китицями, гронами) (червоніє, багриться, багровіє). ( Лине, пливе, тягнеться) туман, білявий, як димок. Долина (самоцвітами,діамантами, коштовностями) іскриться.
Як ви гадаєте, погано чи добре бути «білою вороною»? Як ви гадаєте, погано чи добре бути «білою вороною»? Свої твердження доведіть.
Чи багато уявного в поезії Ліни Костенко? Що саме? Чи багато уявного в поезії Ліни Костенко? Що саме? Чому Анна особлива дівчинка? Які дві сили ведуть боротьбу у вірші «Кольорові миші»? Яка перемагає? Чому? Чи маємо ми право бути сірими (байдужими)? Чому?
Виразно читати поезію Л.Костенко «Кольорові миші» та аналізувати її. Виразно читати поезію Л.Костенко «Кольорові миші» та аналізувати її.
Поспішайте жити, ставайте дорослими! Поспішайте жити, ставайте дорослими! Але давайте не загубимо кольорового світу дитинства!
Поділіться з Вашими друзьями: |
|
|