1.Урок- розширення та поглиблення знань учнів з краєзнавства, ознайомлення з навичками роботи з науковою літературою,джерелами.
2.Позаурочна робота - об`єднання учнів в краєзнавчі пошукові та творчі групи;закріплення знань набутих на уроках.
3.Польова діяльність. Історико-краєзнавчі,топонімічні,археологічні експедиції- комплексне використання знань,умінь та навичок набутих на уроках, у краєзнавчих гуртках.
4.МАН. Надання учням можливості для реалізації творчих потреб;оволодіння певним рівнем професійної підготовки,виявленням здібних до наукової діяльності дітей.
ОСНОВНІ ФОРМИ РОБОТИ
Перший етап - інтерактивні методи; тематичні бесіди; діалоги; діспути, дебати.
історичними пам`ятками, польова робота в складі археологічних, топонімічних експедицій.
Четвертий етап - написання науково-дослідницьких робіт; участь у наукових конференціях; використання матеріалів у навчальній практиці школи, в наукових