Моя тема історичне краєзнавство в системі уроків І позаурочної роботи



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



МОЯ ТЕМА Історичне краєзнавство в системі уроків і позаурочної роботи



ЕТАПИ КРАЄЗНАВЧОЇ РОБОТИ

  • 1.Урок- розширення та поглиблення знань учнів з краєзнавства, ознайомлення з навичками роботи з науковою літературою,джерелами.

  • 2.Позаурочна робота - об`єднання учнів в краєзнавчі пошукові та творчі групи;закріплення знань набутих на уроках.

  • 3.Польова діяльність. Історико-краєзнавчі,топонімічні,археологічні експедиції- комплексне використання знань,умінь та навичок набутих на уроках, у краєзнавчих гуртках.

  • 4.МАН. Надання учням можливості для реалізації творчих потреб;оволодіння певним рівнем професійної підготовки,виявленням здібних до наукової діяльності дітей.



ОСНОВНІ ФОРМИ РОБОТИ

  • Перший етап - інтерактивні методи; тематичні бесіди; діалоги; діспути, дебати.

  • Другий етап - рекомендації, пам`ятки по

  • вивченню краєзнавчих матеріалів;екскурсії в музеї; зустрічі з цікавими людьми, реферати з краєзнавства.

  • Третій етап - безпосереднє знайомство з

  • історичними пам`ятками, польова робота в складі археологічних, топонімічних експедицій.

  • Четвертий етап - написання науково-дослідницьких робіт; участь у наукових конференціях; використання матеріалів у навчальній практиці школи, в наукових

  • трудах з історичного краєзнавства.







ГОЛОВНИЙ МЕТОД РОБОТИ – ДЕДУКЦІЯ

  • Дедукція - (від латинського deductio - виведення) перехід в дослідженні від загального до часткового.

  • Це поняття зустрічається вже у Аристотеля. Існують дедуктивні науки, наприклад, математична теорія.

  • Принцип головної ролі теорії в учбовому процесі запропонований Л.В.Занковим і В.В.Давидовим, розроблявся В.Ю.Шаталовим.

  • Ще на початку своєї педагогічної діяльності звернувся до цього методу.

  • Етапи вивчення теми:

  • 1)Згорнуте викладення матеріалу теми за допомогою однієї чи кількох опорних схем .

  • Робота над поняттями і датами теми.

  • 2)Розгорнуте,емоціональне викладення матеріалу теми на окремих уроках.

  • 3)Узагальнення матеріалу за допомогою опорних схем.



Опорна схема “Україна у 10-15 століттях”





















Каталог: uploads -> blog
uploads -> Дата народження: 12 січня 1963 рік Освіта: вища
uploads -> Система роботи
uploads -> Мета: поглибити, узагальнити, систематизувати, перевірити знання учнів з фонетики, орфоепії, графіки, орфографії
uploads -> Розвивати вміння слухати-розуміти українську мову; розвивати вміння слухати-розуміти українську мову
blog -> 1. На рівні фізичного здоров’я: прагнення до фізичної досконалості, ставлення до власного здоров’я, як до найвищої соціальної цінності, фізичної розвиненості, загальної фізичної працездатності, загартованості організму


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка