Наукові дослідження, що здійснюють під керівництвом вчителя



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.





  • Трансгресивне навчання – це навчання, що ґрунтується на досвіді, пробі власних сил через активне дослідження явищ, ситуацій, на розвитку фізичних, практичних, розумових та суспільних умінь, тому що індивід обдарований великими можливостями їх набуття.

  • Й. Козєлєцкі у трансгресивному навчанні виділяє дві мети:

  • різнобічний розвиток особистості, яка уможливить індивідові самостійно пристосуватися до середовища та змін;

  • особистість стає трансгресивним винуватцем, дозволяючи порушення меж власних досягнень і розвиток творчих трансгресій, що підтвердять почуття власної вартості .

















Цілеспрямоване виконання наукових досліджень на уроках художньої культури організовує наукову роботу школярів. Науково-дослідницька діяльність учнів на уроках художньої культури включає в себе два взаємопов'язані напрями:

  • Цілеспрямоване виконання наукових досліджень на уроках художньої культури організовує наукову роботу школярів. Науково-дослідницька діяльність учнів на уроках художньої культури включає в себе два взаємопов'язані напрями:

  • навчання елементам дослідницької діяльності, організації та методики наукової творчості;

  • наукові дослідження, що здійснюють під керівництвом вчителя.

  • Поступове зростання обсягу і складності набутих знань, умінь, навичок у процесі виконання наукової роботи забезпечує вирішення таких основних завдань:

  • формування наукового світогляду, оволодіння методологією та методами наукового дослідження;

  • розвиток творчого мислення та індивідуальних здібностей у вирішенні практичних завдань;

  • прищеплення навичок самостійної науково-дослідної роботи;

  • розвиток ініціативи, здатності застосовувати теоретичні знання у своїй практичній роботі;

  • розширення теоретичного кругозору і наукової ерудиції;

  • створення та розвиток резерву вчених, дослідників. 



У сучасних умовах демократизації та індивідуалізації навчально-виховного процесу робота з обдарованими дітьми набула першочергового значення, про що говорять створені в умовах навчальних закладів учнівські наукові відділення МАН.

  • У сучасних умовах демократизації та індивідуалізації навчально-виховного процесу робота з обдарованими дітьми набула першочергового значення, про що говорять створені в умовах навчальних закладів учнівські наукові відділення МАН.

  • Саме в них для обдарованих учнів створюються оптимальні умови для розвитку, формування навичок пошукової діяльності яка ґрунтується на засадах транcгресивного навчання.



Каталог: workFiles -> 263
workFiles -> 1. Збір матеріалів, які описують мій населений пункт у період окупації
workFiles -> Тема : наслідки другої світової війни для провідних країн західної європи дидактичні задачі уроку
workFiles -> Французький костюм стилю бароко (ХVІІ ст.); Французький костюм стилю бароко (ХVІІ ст.)
workFiles -> Ренесансний ідеал характеризується ідеями гармонії і благозвуччя
workFiles -> Наступний слайд
workFiles -> Поглиблення знань учнів про народну символіку України


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка