полягає в забезпеченні загальноосвітньої профільної та допрофесійної підготовки
полягає в забезпеченні загальноосвітньої профільної та допрофесійної підготовки
з біології згідно з освітніми потребами, нахилами, здібностями учнів; розвитку
в них засобами навчального предмета біології ключових компетентностей, необхідних для соціалізації і творчої реалізації особистості; набуття навичок самостійної науково-практичної та дослідницько-пошукової діяльності.
узгоджено із сучасною моделлю освіти, компонентами якої є:
знання;
уміння;
досвід творчої діяльності;
досвід і норми ціннісного ставлення до об'єктів пізнання і діяльності.
СТРУКТУРА КУРСУ АДЕКВАТНА ІЄРАРХІЧНІЙ СИСТЕМІ ЖИВОЇ ПРИРОДИ: вивчення біосистем відповідно до ієрархічного принципу.
СТРУКТУРА КУРСУ АДЕКВАТНА ІЄРАРХІЧНІЙ СИСТЕМІ ЖИВОЇ ПРИРОДИ: вивчення біосистем відповідно до ієрархічного принципу.
СПІРАЛЬНО-КОНЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ.
ПОСИЛЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ, що реалізуються у процесі розкриття суміжних понять біології і предметів освітньої галузі “Природознавство”.
ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГУ ПРАКТИЧНОЇ ЧАСТИНИ: лабораторні і практичні роботи,
лабораторні і польові практикуми.
різнорівнева організація живої природи;
еволюція;
взаємозв’язки в біологічних системах і біосистем із навколишнім середовищем.
фундаментальні наукові факти, закономірності, закони, теорії з різних галузей біології, з допомогою яких розкриваються структурно-функціональна організація біосистем від молекулярно-клітинного до біосферного рівня;
фундаментальні наукові факти, закономірності, закони, теорії з різних галузей біології, з допомогою яких розкриваються структурно-функціональна організація біосистем від молекулярно-клітинного до біосферного рівня;
онтогенез;
еволюція;
різноманітність видів, їх місце і роль у природі;
система органічного світу.
склад –
склад –
структура –
основні процеси –
взаємозв’язки біосистеми
Тема 1. Біологія – наука про життя.
Тема 2. Системна організація живої
природи.
№3. Вивчення біосистем різних рівнів організації (за таблицями, схемами, фотографіями).
№3. Вивчення біосистем різних рівнів організації (за таблицями, схемами, фотографіями).
№4. Моделювання окремих ознак біосистем (ріст, рух, відтворення).
№5. Складання схем структурної організації біосистем різних рівнів.
Тема 3. Елементний склад біосистем.
Тема 4. Неорганічні речовини живих
організмів.
Тема 5. Біомолекулярний склад живого.
Тема 6. Структура клітинного рівня: біомолекули та органели клітини.