учні шостих класів, які вивчали дві іноземні мови у п’ятому класі, продовжуватимуть вивчення другої мови за бажанням.;
вивчення другої природничої дисципліни – біології.
продовжиться, розпочате у 5 класі, вивчення інформатики;
у процесі реалізації змістової лінії «Фізична культура» учителі фізичної культури здачу нормативів прийматимуть на основі врахування стану здоров’я кожної дитини.
інформування педагогів про нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження ДС;
проведення внутрішкільного аудиту матеріального забезпечення навчально-виховного процесу;
організацію роботи щодо вимог нового ДС;
ознайомлення батьків із особливостями ДС на батьківських зборах;
організацію курсової перепідготовки педагогічних працівників закладу.
підготовку педагогів:
реалізацію змістових ліній ДС (ДС опрацьовується на засіданнях педагогічних рад, шкільних методичних об’єднань та інших методичних формуваннях);
технологізацію методів викладання з урахуванням особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів (через роботу ШМО, творчих груп та практичних семінарів);
підсилення наступності між початковою та базовою школами (проводяться методичні заходи з питань підготовки учителів до упровадження ДС, додатково – для вчителів 5,6 класів, підвищується кваліфікація педагогів з питань упровадження нового ДС, створюються необхідні умови для успішної адаптації п’ятикласників та шестикласників до нових умов навчання)
засідання районного методоб’єднання вчителів іноземної мови «Роль методичного формування у підготовці вчителя до роботи з обдарованими дітьми. Готовність педагога до роботи з обдарованими дітьми в умовах реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти та впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (28.08.2013);
засідання районного методоб’єднання вчителів російської мови та світової літератури Кіровоградського району з проблеми «Модернізація мовної та літературної освіти школярів за новими державними програмами з російської мови та світової літератури» (28.08.2013);
- семінар-практикум для вчителів початкових класів з проблеми «Нетрадиційні форми та методи роботи у навчанні першокласників в умовах впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти» (15.03.2013);
засідання районного методоб’єднання вчителів історії та правознавства - круглий стіл з проблеми:«Новий державний стандарт та навчальні програми з історії як офіційні документи з формування в учнів умінь використовувати інформаційні ресурси у процесі вивчення історії» (серпень 2013 року);
засідання районного методоб’єднання вчителів історії та правознавства - круглий стіл з проблеми:«Новий державний стандарт та навчальні програми з історії як офіційні документи з формування в учнів умінь використовувати інформаційні ресурси у процесі вивчення історії» (серпень 2013 року);
засідання методоб’єднання вчителів російської мови та світової літератури - круглий стіл: «Реалізація змістовних ліній Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти на уроках словесності» (26.08.2014)
- з проблеми «Розвиток ключових компетентностей молодших школярів у процесі реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти» (18.10. 2013);
- з проблеми «Розвиток ключових компетентностей молодших школярів у процесі реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти» (18.10. 2013);
з проблеми «Впровадження інноваційних технологій навчання в умовах запровадження Державного стандарту початкової загальної освіти. Основні напрямки роботи щодо забезпечення взаємодії дошкільного та загальноосвітнього закладів навчання. Реалізація завдань Державних стандартів дошкільної та початкової освіти» (26.08. 2014);
З проблеми «Комплексна реалізація діяльнісного та компетентнісного підходів до впровадження Державних стандартів якості превентивної освіти» (28.11.2014)
Засідання районних методичних об’єднань вчителів хімії та біології та вчителів географії і природознавства:
Засідання районних методичних об’єднань вчителів хімії та біології та вчителів географії і природознавства:
Творча група вчителів початкових класів з проблеми «Особистісно зорієнтований і компетентнісний підхід в умовах Державного стандарту початкової загальної освіти»;
Творча група вчителів початкових класів з проблеми «Особистісно зорієнтований і компетентнісний підхід в умовах Державного стандарту початкової загальної освіти»;
Творча група вчителів англійської мови з проблеми «Організація роботи з обдарованими учнями шляхом впровадження інноваційних технологій навчання»;
Динамічна група вчителів географії та природознавства з проблеми «Моделювання сучасного уроку географії та природознавства на засадах особистісно-орієнтованого підходу до навчання і виховання учнів з використанням інноваційних технологій»;
віртуальна динамічна група вчителів математики, фізики, інформатики з проблеми «Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат»;
- Майстер-клас Гришиної Н.О., заступника директора Созонівського НВК «Формування освітнього середовища для розвитку науково-дослідницьких здібностей обдарованої учнівської молоді у секціях МАН»;