Необхідно виконати завдання, які визначені у Керівництві для студентів до тренінгу, що знаходиться на офіційному сайті кнеу за адресою



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



необхідно виконати завдання, які визначені у Керівництві для студентів до тренінгу, що знаходиться на офіційному сайті КНЕУ за адресою:

  • необхідно виконати завдання, які визначені у Керівництві для студентів до тренінгу, що знаходиться на офіційному сайті КНЕУ за адресою:

  • http://www.kneu.kiev.ua/ua/publication/content/601.htm

  • у розділі «Обов’язкова література» за порядковим номером 1.



Панченко Э.Г., Петрашко Л.П. Технологія крос – культурного менеджменту: адаптація до умов реального середовища. Міжпредметний тренінг магістерської програми «Управління міжнародним бізнесом»: керівництво для студентів. – К.: КНЕУ, 2009. – 64 с.

  • Панченко Э.Г., Петрашко Л.П. Технологія крос – культурного менеджменту: адаптація до умов реального середовища. Міжпредметний тренінг магістерської програми «Управління міжнародним бізнесом»: керівництво для студентів. – К.: КНЕУ, 2009. – 64 с.



Панченко Э.Г., Петрашко Л.П. Технологія крос – культурного менеджменту: адаптація до умов реального середовища. Міжпредметний тренінг магістерської програми «Управління міжнародним бізнесом» – К.: КНЕУ, 2010. – 191 с.

  • Панченко Э.Г., Петрашко Л.П. Технологія крос – культурного менеджменту: адаптація до умов реального середовища. Міжпредметний тренінг магістерської програми «Управління міжнародним бізнесом» – К.: КНЕУ, 2010. – 191 с.



– це опора на типи мислення, що притаманні менеджерам взагалі, і міжнародним менеджерам зокрема.

  • – це опора на типи мислення, що притаманні менеджерам взагалі, і міжнародним менеджерам зокрема.



РЕФЛЕКСИВНЕ МИСЛЕННЯ – управління власною особистістю

  • РЕФЛЕКСИВНЕ МИСЛЕННЯ – управління власною особистістю

  • АНАЛІТИЧНЕ МИСЛЕННЯ – управління компанією

  • ПРИРОДНЄ МИСЛЕННЯ – управління оточуючим середовищем

  • КОЛЕКТИВНЕ МИСЛЕННЯ - управління відносинами

  • ДІЮЧЕ МИСЛЕННЯ – управління змінами.



це думаюча аудиторія.

  • це думаюча аудиторія.



навчити правильно оцінити власний потенціал та розширити свої можливості в розумовому, аналітичному, колективному, діючому і природному підході до роботи.

  • навчити правильно оцінити власний потенціал та розширити свої можливості в розумовому, аналітичному, колективному, діючому і природному підході до роботи.



узагальнення теоретичних знань, застосування наявного досвіду та навичок для формування цілісного уявлення про основні напрями та інструменти крос-культурного менеджменту і нарощування на цій основі конкурентоспроможності випускників на етапі обрання чи уточнення ними сфери майбутньої професійної міжнародної управлінської діяльності.

  • узагальнення теоретичних знань, застосування наявного досвіду та навичок для формування цілісного уявлення про основні напрями та інструменти крос-культурного менеджменту і нарощування на цій основі конкурентоспроможності випускників на етапі обрання чи уточнення ними сфери майбутньої професійної міжнародної управлінської діяльності.



Різноманітні організаційні форми ведення міжнародного бізнесу:

  • Різноманітні організаційні форми ведення міжнародного бізнесу:

  • підприємства (організації), що здійснюють окремі види міжнародної економічної діяльності

  • транснаціональні корпорації

  • професійні асоціації (союзи, спілки)



регіональні, галузеві та міжгалузеві регулятивно-управлінські органи

  • регіональні, галузеві та міжгалузеві регулятивно-управлінські органи

  • органи державного управління (у частині регулювання міжнародної економічної діяльності суб’єктів бізнесу )

  • міжнародні економічні організації (урядові та неурядові)



Опанування сучасних крос-культурних інструментів для самостійного прийняття і реалізації рішень щодо вибору сфери та позицій після-вузівської професійної міжнародної економічної діяльності в умовах реального середовища у відповідності із влас­ними очікуваннями;

  • Опанування сучасних крос-культурних інструментів для самостійного прийняття і реалізації рішень щодо вибору сфери та позицій після-вузівської професійної міжнародної економічної діяльності в умовах реального середовища у відповідності із влас­ними очікуваннями;

  • Вибудування лінії поведінки молодих фахівців в умовах міжнародних злиттів та поглинань за участю українських підприємств;



Опанування навичок діагностування та обґрунтування пропозицій щодо розвитку корпоративної культури міжнародних ділових організацій в умовах формування глобального менеджменту;

  • Опанування навичок діагностування та обґрунтування пропозицій щодо розвитку корпоративної культури міжнародних ділових організацій в умовах формування глобального менеджменту;

  • Формування сучасних крос-культурних підходів щодо вибору і використання ефективних поведінкових моделей та сценаріїв міжнародних ділових переговорів.



Тренінг включає наступні чотири етапи:

  • Тренінг включає наступні чотири етапи:

  • організаційний;

  • проблемний;

  • змістовий;

  • підсумковий.



презентація тренінгу та індивідуальних завдань;

  • презентація тренінгу та індивідуальних завдань;

  • ознайомлення із критеріями оцінювання результатів тренінгової роботи.



ознайомлення кожної команди з матеріалами тренінгу (індивідуальними результатами досліджень під час переддипломної практики та розробками кафедри, основними літературними джерелами);

  • ознайомлення кожної команди з матеріалами тренінгу (індивідуальними результатами досліджень під час переддипломної практики та розробками кафедри, основними літературними джерелами);

  • формулювання основних проблем тренінгу та методів їх розв’язання.



  • виконання чотирьох блоків тренінгових завдань.



  • ознайомлення із загальними результатами міжпредметного тренінгу.





ВСТУП

  • ВСТУП

  • БЛОК 1

  • ПЕРСПЕКТИВНЕ БАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КАР’ЄРНОЇ ПОЗИЦІЇ ВИПУСКНИКА ПРОГРАМИ «УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ БІЗНЕСОМ» - 8 год.

    • Тренінгове заняття 1 « Діагностика об’єктів переддипломної практики» - 2 год.
    • Тренінгове заняття 2 « Міжнародна конкурентоспроможність випускника магістерської програми «Управління міжнародним бізнесом» - 6 год


БЛОК 2

  • БЛОК 2

  • КРОС – КУЛЬТУРНІ АСПЕКТИ МІЖНАРОДНИХ ЗЛИТТІВ ТА ПОГЛИНАНЬ – 8 год.

    • Тренінгове заняття 3 « Діагностика міжнародного корпоративного поглинання (злиття) – 4 год.
    • Тренінгове заняття 4 « Оцінка крос – культурної відповідності злиття міжнародних компаній ( вказаних у кейсі) – 4 год.


БЛОК 3

  • БЛОК 3

  • КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ - 8 год.

    • Тренінгове заняття 5 «Діагностика корпоративної культури міжнародної компанії» - 4 год.
    • Тренінгове заняття 6 «Крос – культурний аналіз корпоративної культури» - 4 год.


БЛОК 4

  • БЛОК 4

  • МІЖНАРОДНІ ПЕРЕГОВОРИ

    • Тренінгове заняття 7 « Моделювання крос – культурної переговорної поведінки» - 4 год.
    • Тренінгове заняття 8 « Ділові крос – культурні переговори» - 4 год.
  • ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ – 2 год.



Тренінгове заняття 1

  • Тренінгове заняття 1

  • Тренінгове заняття 2

  • Тренінгове заняття 3

  • Тренінгове заняття 4



«ДІАГНОСТИКА ОБ’ЄКТІВ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ» - 2 год.

  • «ДІАГНОСТИКА ОБ’ЄКТІВ ПЕРЕДДИПЛОМНОЇ ПРАКТИКИ» - 2 год.

  • ПРОГРАМА

    • Домашнє завдання
    • Міні – презентація
    • Підведення підсумків


СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • Діагностика об’єктів переддипломної практики: поточний стан справ компанії, її сильні та слабкі сторони, крос – культурні аспекти управління компанією, порівняння з світовим лідером в обраній сфері бізнесу, заходи щодо вдосконалення корпоративного менеджменту, в тому числі ефективного використання потенціалу крос – культурного менеджменту.



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Заповнення форми «Характеристика переддипломної практики» (додаток 2 )
    • Структуризація інформації та формалізація результату
    • Підготовка міні – презентації відповідно суттєвої частини домашнього завдання


ІНСТУМЕНТИ:

  • ІНСТУМЕНТИ:

    • Форма « Характеристика переддипломної практики» (додаток 2 )
    • Міні – лекція «Презентація» ( додаток 8)


ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Заповнена форма «Характеристика переддипломної практики»
    • Міні – презентація ( інтерпретація результатів дослідження )


МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВИПУСКНИКА МАГІСТЕРСЬКОЇ ПРОГРАМИ « УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ БІЗНЕСОМ» - 6 год.

  • МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ВИПУСКНИКА МАГІСТЕРСЬКОЇ ПРОГРАМИ « УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ БІЗНЕСОМ» - 6 год.

  • ПРОГРАМА

    • Міні – лекція « Планування кар’єри»
    • Діагностика кар’єрних компетенцій
    • Міні – лекція «Кар’єра молодого спеціаліста»
    • Домашнє завдання
    • Міні – презентація
    • Підведення підсумків


  • СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • Складання портфоліо кар’єрного просування та визначення перспективного бачення професійної кар’єрної позиції



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Складання портфоліо кар’єрного просування відповідно традиційної структури (додаток 3)
    • Визначення перспективного бачення професійної кар’єрної позиції (додаток 4)
    • Структуризація інформації та формалізація результату
    • Стандарт презентації ( додаток 5 )


ІНСТУМЕНТИ:

  • ІНСТУМЕНТИ:

    • Традиційна структура портфоліо кар’єрного просування (додаток 3 )
    • Перспективне бачення професійної кар’єрної позиції (додаток 4)
    • Стандарт презентації ( додаток 5)


ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Портфоліо кар’єрного просування
    • Перспективне бачення професійної кар’єрної позиції


«ДІАГНОСТИКА МІЖНАРОДНОГО КОРПОРАТИВНОГО ПОГЛИНАННЯ (ЗЛИТТЯ)» - 4 год.

  • «ДІАГНОСТИКА МІЖНАРОДНОГО КОРПОРАТИВНОГО ПОГЛИНАННЯ (ЗЛИТТЯ)» - 4 год.

  • ПРОГРАМА

    • Кейс «Арселор Міттал – Кривий Ріг»
    • Виконання тренінгового завдання
    • Міні – презентація
    • Підведення підсумків


СУТЬ ТРЕНІНГОВОГО ЗАВДАННЯ :

  • СУТЬ ТРЕНІНГОВОГО ЗАВДАННЯ :

  • Діагностика міжнародного корпоративного поглинання (злиття) на конкретному прикладі: обґрунтувати доцільність продажу комбінату «Криворіжсталь», визначити фактори, що вплинули на перевагу міжнародної компанії «Міттал Стіл» на аукціоні по продажу комбінату, виявити крос – культурні проблеми управління комбінатом після його купівлі, провести SWOT – аналіз «Міттал Стіл» (Кривий Ріг», оцінити стратегічну відповідність злиття міжнародних компаній «Міттал Стіл» та «Арселор».



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Вивчення та структуризація інформації
    • Формалізація результату
    • Підготовка міні – презентації відповідно суттєвої частини завдання


ІНСТУМЕНТИ:

  • ІНСТУМЕНТИ:

    • Матеріали кейсу
    • Лекційні матеріали та інші джерела інформації
    • Міні – лекція «Презентація» (додаток 8 )


  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Матеріали міні – презентації ( інтерпретація результатів дослідження )


« ОЦІНКА КРОС _ КУЛЬТУРНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ ЗЛИТТЯ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ «АРСЕЛОР» ТА «МІТТАЛ СТІЛ»» - 4 год.

  • « ОЦІНКА КРОС _ КУЛЬТУРНОЇ ВІДПОВІДНОСТІ ЗЛИТТЯ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ «АРСЕЛОР» ТА «МІТТАЛ СТІЛ»» - 4 год.

  • ПРОГРАМА

    • Кейс
    • Виконання тренінгового завдання
    • Міні – презентація
    • Підведення підсумків


СУТЬ ТРЕНІНГОВОГО ЗАВДАННЯ :

  • СУТЬ ТРЕНІНГОВОГО ЗАВДАННЯ :

  • За матеріалами кейсу порівняти еволюцію розвитку міжнародних компаній «Міттал Стіл» та «Арселор», виявити вплив крос – культурних факторів на менеджмент кожної з названих компаній, простежити вплив крос – культурних відмінностей компаній, що злились, на менеджмент об’єднаної компанії, визначити основні напрямки подальшого розвитку підрозділу «Арселор Міттал Кривий Ріг» в контексті євро інтеграційного вектору України.



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Вивчення та структуризація Інформації
    • Формалізація результату
    • Підготовка міні – презентації відповідно суттєвої частини завдання


ІНСТУМЕНТИ:

  • ІНСТУМЕНТИ:

    • Матеріали кейсу
    • Лекційні матеріали та інші джерела інформації
    • Міні – лекція «Презентація» (додаток 8 )


  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Матеріали міні презентації (інтерпретація результатів дослідження)


« ДІАГНОСТИКА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ» - 4 год.

  • « ДІАГНОСТИКА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ» - 4 год.

  • ПРОГРАМА

    • Міні – лекція «Діагностика корпоративної культури»
    • Домашнє завдання
    • Міні – презентація
    • Підведення підсумків


СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • Діагностика корпоративної культури міжнародної компанії : позиціювання корпоративної культури в системі менеджменту міжнародної компанії, виявлення і оцінка елементів корпоративної культури, визначення сильних та слабких її сторін.



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Проведення опитування працівників компанії за визначеними методиками 1, 2 (додаток 6, 7 )
    • Обробка матеріалів опитування
    • Формалізація результату
    • Підготовка міні – презентації ( інтерпретація результату)


ІНСТУМЕНТИ: (додатки 6,7)

  • ІНСТУМЕНТИ: (додатки 6,7)

    • Короткі описи методик 1 та 2
    • Анкета 1. 2
    • Інструкція щодо обробки анкетування
    • Зразок формалізації результату
    • Вільна форма презентації результатів дослідження


ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Набір заповнених анкет за визначеною методикою
    • Результати анкетування у визначеній формі
    • Вільна форма висновків (інтерпретація результатів дослідження )


« КРОС – КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ» - 4 год.

  • « КРОС – КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МІЖНАРОДНОЇ КОМПАНІЇ» - 4 год.

  • ПРОГРАМА

    • Міні – лекція «Крос – культурні особливості корпоративної культури міжнародних компаній»
    • Домашнє завдання
    • Міні – презентація
    • Підведення підсумків


СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • Визначити крос – культурну модель корпоративної культури компанії, виявити зв'язок корпоративної культури з національною культурою материнської компанії, обґрунтувати баланс характеристик компанії з національною культурою приймаючої країни, виконати порівняльний аналіз корпоративної культури міжнародної компанії з культурою однієї з вітчизняних компаній тієї ж галузі бізнесу, запропонувати пропозиції щодо використання на українських підприємствах досвіду створення дієвої корпоративної культури.



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Збір та вивчення інформації
    • Структуризація інформації та формалізація результату (вільна форма)
    • Підготовка міні – презентації ( інтерпретація результату)


ІНСТУМЕНТИ:

  • ІНСТУМЕНТИ:

    • Лекційні матеріали
    • Використання інших джерел інформації
    • Вільна форма презентації результатів дослідження


  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Вільна форма висновків (інтерпретація результатів дослідження), максимально 5 сторінок, належно оформлених.


  • «МОДЕЛЮВАННЯ КРОС – КУЛЬТУРНОЇ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПОВЕДІНКИ» - 4 год.



ПРОГРАМА

  • ПРОГРАМА

    • Міні – лекція «Культурна різноманітність та її сучасні виміри»
    • Ділова гра «Моделювання крос – культурної переговорної поведінки»
      • Правила гри
      • Домашнє завдання
      • Міні - презентація
      • Моделювання крос – культурної переговорної поведінки
    • Підведення підсумків


СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • СУТЬ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ :

  • Вивчення звичаїв, традицій та практики ведення бізнесу в конкретних країнах світу ( Мексика, Естонія, США, Бангладеш, Туреччина, Франція, Росія, Японія, Великобританія ). Структура завдання: коротка характеристика країни, національні особливості встановлення контакту з зарубіжним партнером, комунікацій, невербальної поведінки в бізнесі, відношення до статусу, влади, часу і графіків, бізнес – протоколу і етикету, культури та корупції, висновок – визначення моделі крос – культурної поведінки в бізнесі, джерела інформації.



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Збір та вивчення інформації
    • Структуризація інформації
    • Формалізація результату згідно вимог оформлення
    • Підготовка міні – презентації ( інтерпретація результату)


ІНСТУМЕНТИ:

  • ІНСТУМЕНТИ:

    • Лекційні матеріали та інші джерела інформації
    • Міні – лекція «Презентація»


  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Визначена форма результатів дослідження згідно вимог


« ДІЛОВІ КРОС – КУЛЬТУРНІ ПЕРЕГОВОРИ» - 4 год.

  • « ДІЛОВІ КРОС – КУЛЬТУРНІ ПЕРЕГОВОРИ» - 4 год.

  • ПРОГРАМА

    • Лекція «Міжнародні ділові переговори»
    • Кейс « Як укладаються міжнародні угоди»
    • Підведення підсумків


СУТЬ ЗАНЯТТЯ :

  • СУТЬ ЗАНЯТТЯ :

  • Аналіз та оцінка визначеної ситуації щодо крос – культурних помилок учасників міжнародних ділових переговорів



ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

  • ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ:

    • Вивчення та структуризація інформації
    • Заповнення технологічної карти крос – культурних помилок
    • Підготовка міні – презентації ( інтерпретація результату)


ІНСТУМЕНТИ:

  • ІНСТУМЕНТИ:

    • Лекційні матеріали та інші джерела інформації
    • Технологічна карта крос – культурних помилок


  • ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ :

    • Заповнена на занятті технологічна карта крос – культурних помилок


ПРИКЛАД

  • ПРИКЛАД

  • ( Кейс адаптовано Карт П., Фокс К. Преодоление культурных различий: Практическое руководство по международному деловому общению / Пенни Карт, Крис Фокс. – Пер. с англ. И.Гаврилова. – М.:ФАИР – ПРЕСС, 2005. – 224 с.)









РОЗУМОВІ

  • РОЗУМОВІ

  • СИСТЕМНІСТЬ МИСЛЕННЯ

  • ГНУЧКІСТЬ І ДИНАМІЧНІСТЬ МИСЛЕННЯ

  • НЕСТАНДАРТНІСТЬ МИСЛЕННЯ

  • ОРГАНІЗАТОРСЬКІ

  • ОРІЄНТАЦІЯ НА КОНКРЕТНИЙ РЕЗУЛЬТАТ

  • ВМІННЯ ПРАЦЮВАТИ В ПРОЕКТНОМУ РЕЖИМІ

  • ВМІННЯ КЕРУВАТИ КОМАНДОЮ

  • КОМУНІКАТИВНІ

  • ПРЕЗЕНТАЦІЙНІ НАВИКИ

  • ГНУЧКІСТЬ У СПІЛКУВАННІ

  • ЗДАТНІСТЬ ДО ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ





  • “МОДЕЛЮВАННЯ КРОС – КУЛЬТУРНОЇ ПЕРЕГОВОРНОЇ ПОВЕДІНКИ”



Засвоєння та систематизація звичаїв та традицій міжнародного бізнесу

  • Засвоєння та систематизація звичаїв та традицій міжнародного бізнесу

  • Визначення моделі крос – культурної поведінки на міжнародних переговорах для бізнесменів конкретної країни.





Визначити культурні цінності зарубіжного партнера

  • Визначити культурні цінності зарубіжного партнера

  • Встановити основні методи комунікацій

  • Виявити стиль переговорів

  • Обрати ефективні комунікації

  • Деталізувати бізнес – протокол, етикет та гендерну політику

  • Уточнити практику неетичної поведінки

  • Узагальнити модель крос – культурної переговорної поведінки зарубіжного партнера





 Гра Група - _____ Країна - ________ Прізвище - _________________

  •  Гра Група - _____ Країна - ________ Прізвище - _________________





www.impm.org

  • www.impm.org



  Результати індивідуальних досліджень

  •   Результати індивідуальних досліджень

  • Зміст

  • Форма «Характеристика об’єктів переддипломної практики»

  • Традиційна структура портфоліо кар’єрного просування

  • Перспективне бачення професійної кар’єрної позиції

  • Результати діагностики корпоративної культури міжнародної компанії

  • Результати крос – культурного аналізу корпоративної культури міжнародної компанії

  • Завдання до тренінгового заняття № 7 «Моделювання крос – культурної переговорної поведінки»



Характеристика об’єктів переддипломної практики

  • Характеристика об’єктів переддипломної практики

  •  

  • Прізвище, ім’я та по батькові

  •  

  • Назва компанії (організації)_________________________________

  • юридична адреса _______________________________________________________

  • _________________________________________________________________________________________________________________________

  • телефон, факс, e-mail __________________________________________

  • _____________________________________________________________

  •  

  • Профіль діяльності компанії (організації)_____________________

  • _____________________________________________________________

  • ________________________________________________________________________________________________________________________

  •  

  • Статус компанії (організації) на зарубіжних ринках і на ринку України



ТРАДИЦІЙНА СТРУКТУРА ПОТРФОЛІО КАРЄРНОГО ПРОСУВАННЯ

  • ТРАДИЦІЙНА СТРУКТУРА ПОТРФОЛІО КАРЄРНОГО ПРОСУВАННЯ



«Перспективне бачення професійної кар’єрної позиції»

  • «Перспективне бачення професійної кар’єрної позиції»

  • Дослідження не повинно перевищувати за обсягом 5—7 сторінок і повинно включати такі обов’язкові елементи:

  •  

  • сфера бажаної діяльності і перспективна посадова позиція в компанії (організації)

  • графік кар’єрного зростання

  • матеріальне і нематеріальне заохочення

  • мотивація

  • самооцінка

  • навчання і підвищення кваліфікації

  • рівень заробітної плати

  • моральний клімат

  • можливість комбінованої зайнятості

  • перспектива зміни місця праці



Набір документів (заява, особова картка, автобіографія, декларація) для формування кадрового резерву дипломатичної служби та дипломатичних посад МЗС України (за бажанням).

  • Набір документів (заява, особова картка, автобіографія, декларація) для формування кадрового резерву дипломатичної служби та дипломатичних посад МЗС України (за бажанням).

  • Інформація, щодо відповідних документів знаходиться на веб-сторінці МЗС України в рубриці «конкурс»: www.mfa.gov.ua



  • СТАНДАРТ МІНІ – ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТРЕНІНГОВОГО ЗАНЯТТЯ № 2 ”МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ” ВИПУСКНИКА ПРОГРАМИ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНИМ БІЗНЕСОМ



Міні – презентація в групі

  • Міні – презентація в групі

  • Кожний учасник групи проводить свою міні – презентацію тривалістю 3 – 5 хвилин за визначеною формою, яка розкриває його як професіонала і як особистість. Після міні – презентації учасникам надається можливість коротко відповісти на питання інших учасників і викладача.



Формат міні – презентації в групі:

  • Формат міні – презентації в групі:

    • Прізвище, ім’я, по – батькові
    • Освіта
    • Професійний і кар’єрний досвід
    • Найбільш значні кар’єрні досягнення
    • Хоббі, захоплення


Обговорення:

  • Обговорення:

    • Які сильні сторони представлених презентацій ви відмітили?
    • Що погіршувало враження від міні – презентацій? Як цьому можна запобігти?
    • Які висновки можна зробити з поданих характеристик кар’єрних досягнень?
    • Які тактичні прийоми донесення інформації допомагають створювати позитивне враження?








ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • ЗМІСТ – пошук і систематизація матеріалу

  • ОФОРМЛЕННЯ – структурування презентації, вибір графічного матеріалу, верстка слайдів

  • СТИЛЬ ВИСТУПУ – передача аудиторії своїх думок, оцінок і емоцій



ТЕХНОЛОГІЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • ТЕХНОЛОГІЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  • План – перед очима

  • Вступ

  • Використання допоміжних карток з ключовими елементами мовного каркасу презентації

  • Застосування слайдів

  • Використання невербальних комунікацій

  • Питання та відповіді

  • Завершення виступу





МАЙСТЕР – КЛАС ПОБУДОВИ ДІАГРАМ

  • МАЙСТЕР – КЛАС ПОБУДОВИ ДІАГРАМ

  • 1. КРАЩЕ ПРОСТІШЕ 2. КРАЩЕ ПОКАЗАТИ БІЛЬШЕ 3. КРАЩЕ ЗРОБИТИ ІНАКШЕ 4. КРАЩЕ ПРОЯВИТИ КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка