Осмислення змісту Державного стандарту початкової загальної освіти на теоретичному рівні, усвідомлення значущості його реалізації для поліпшення якості початкової освіти осмислення



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.
#17803



між необхідністю реалізації головної ідеї Державного стандарту початкової загальної освіти – упровадження компетентнісного підходу в навчання і відсутністю в окремих учителів розуміння, що це таке і як це можна здійснювати на кожному уроці;

  • між необхідністю реалізації головної ідеї Державного стандарту початкової загальної освіти – упровадження компетентнісного підходу в навчання і відсутністю в окремих учителів розуміння, що це таке і як це можна здійснювати на кожному уроці;

  • між усвідомленням необхідності активізувати навчальну діяльність і відсутністю впевненості в результативності завдань компетентнісного характеру



осмислення змісту Державного стандарту початкової загальної освіти на теоретичному рівні, усвідомлення значущості його реалізації для поліпшення якості початкової освіти

  • осмислення змісту Державного стандарту початкової загальної освіти на теоретичному рівні, усвідомлення значущості його реалізації для поліпшення якості початкової освіти

  • надання слухачам рекомендацій щодо реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти

  • акцентування уваги на професійних компетентностях учителя та формуванні компетентностей учнів



характеристика змісту нових програм, визначення провідних ідей та шляхів їх реалізації

  • характеристика змісту нових програм, визначення провідних ідей та шляхів їх реалізації

  • спонукання вчителів до створення моделі компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів



кваліфікаційні характеристики підвищення кваліфікації вчителя початкових класів

  • кваліфікаційні характеристики підвищення кваліфікації вчителя початкових класів

  • навчальні плани та програми підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи (школи І ступеня) учителів початкових класів; «Інформаційно-комунікаційні технології при вивченні предметів в початковій школі»; система розвивального навчання Ельконіна-Давидова

  • програми спецкурсів.



  • «Особистісно-компетентнісний підхід у початковій освіті»

  • «Сучасні технології навчання та виховання»

  • «Актуальні проблеми викладання предметів відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти»



  • «Вчителі початкових класів (другий предмет)»

  • «Особливості методики викладання інформатики в початковій школі»

  • «Англійська мова в початковій школі»

  • «Для педагогів, які працюють вихователями ГПД»



«Методика викладання курсів «Логіка»

  • «Методика викладання курсів «Логіка»

  • «Розвиток продуктивного мислення учнів 1-4 класів»

  • «Основи здоров’я»

  • «Особистісно орієнтовані технології навчання та виховання»

  • «Цифрові технології»

  • «Користувач ПК»



Соціально-гуманітарний модуль

  • Соціально-гуманітарний модуль

  • Психологія, педагогіка

  • ІКТ

  • Методика



Мета:

  • Мета:

  • аналіз навчально-методичного забезпечення відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти

  • удосконалення практичних навичок та створення моделей планів-конспектів уроків у початкових класах на засадах компетентнісного підходу



удосконалювати мережну взаємодію «КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»– РМК – РМО – вчитель», яка сприятиме:

  • удосконалювати мережну взаємодію «КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»– РМК – РМО – вчитель», яка сприятиме:

  • вирішенню актуальних проблем, які стоять перед конкретним педагогом;

  • ефективному впровадженню нового Державного стандарту початкової загальної освіти;



створенню умов для переосмислення ролі вчителя початкових класів відповідно до концептуальних положень особистісно орієнтованої педагогіки та компетентнісного підходу

  • створенню умов для переосмислення ролі вчителя початкових класів відповідно до концептуальних положень особистісно орієнтованої педагогіки та компетентнісного підходу

  • Викладачам кафедри методики дошкільної та початкової освіти:

  • вивчати освітні потреби педагогів

  • коригувати зміст навчальних занять відповідно до потреб конкретної групи



максимально забезпечувати реалізацію варіативної складової навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації відповідно до категорії слухачів та їх запитів

  • максимально забезпечувати реалізацію варіативної складової навчально-тематичного плану курсів підвищення кваліфікації відповідно до категорії слухачів та їх запитів

  • розробляти нові навчальні програми спецкурсів щодо актуальних питань розвитку професійної компетентності вчителів початкових класів

  • оновлювати зміст тестових завдань вхідного та вихідного діагностування відповідно до сучасних тенденцій розвитку освіти





Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка