заохочення дітей до науково-технічної творчості, професійної орієнтації
Уроки-казки супроводжуються кольоровими ілюстраціями, різнобарвними картинками, які викликають в учнів естетичні емоції, відчуття краси математики. Казки та ілюстрації до них інколи виготовляють самі учні. Іноді як домашні завдання на вихідні або на канікули пропоную написати математичну казку школярам, бо казка допомагає формувати уяву.
Уроки-казки супроводжуються кольоровими ілюстраціями, різнобарвними картинками, які викликають в учнів естетичні емоції, відчуття краси математики. Казки та ілюстрації до них інколи виготовляють самі учні. Іноді як домашні завдання на вихідні або на канікули пропоную написати математичну казку школярам, бо казка допомагає формувати уяву.
Задовольняють інтереси підлітків, чиї ідеали пов'язані з романтизмом, фантазією, витівкою. Така форма проведення уроку несе значне пізнавальне навантаження і служить вдалим підсумком вивчення будь-якої теми чи серії тем. Він стимулює творчу діяльність учнів, сприяє мобілізації їхніх здібностей. Саме цей емоційний стан окрилює учнів.
Задовольняють інтереси підлітків, чиї ідеали пов'язані з романтизмом, фантазією, витівкою. Така форма проведення уроку несе значне пізнавальне навантаження і служить вдалим підсумком вивчення будь-якої теми чи серії тем. Він стимулює творчу діяльність учнів, сприяє мобілізації їхніх здібностей. Саме цей емоційний стан окрилює учнів.
• обчислювальна обробка результатів вимірювань з допомогою необхідних формул, порівняння результатів вимірювань і обчислень. Лабораторно-практичні роботи дають можливість більш повно і свідомо з'ясувати математичні залежності між величинами, навчитися вимірювати та обчислювати значення із заданим ступенем точності; сприяють удосконаленню навичок наближених обчислень, роботі з математичними таблицями та обчислювальними приладами.
Вони сприяють активності та самостійності учнів, підвищують якість їх знань з математики.