Процес розробки стратегії підприємства та його теоретико - методичне забезпечення.
Досвідна, методична та інноваційна інтерпретації стратегічного процесу.
Сучасний стратегічний контекст діяльності підприємства
Еволюція теорії стратегії підприємства.
Необхідність та сутність стратегічної сегментації.
Необхідність та сутність стратегічної сегментації.
Основні методи та критерії стратегічної сегментації.
Стратегічне сегментування як специфічна компетенція.
Місія підприємства та його стратегічного напряму діяльності: суть, зміст та значення.
Класифікація та ранжування цілей підприємства та стратегічного напряму діяльності.
Інформація, яка має міститися у визначенні місії:
Інформація, яка має міститися у визначенні місії:
характеристика продукції або послуг;
характеристика ринку (споживачів);
характеристика технології;
цілі підприємства (як правило, на них посилаються);
філософія підприємства – твердження, яке відображає основні переконання або цінності, з якими працівники роблять свою справу;
концепція підприємства – власний погляд або самовираз підприємства;
суспільний імідж – враження про підприємство у суспільстві
Фірма Sharp: „Філософія фірми полягає у тому, щоб клієнт, який купив копіювальний апарат, ніколи потім не жалкував про це. Головне – не просто продати товар, але і забезпечити його безперебійну роботу, позбавивши клієнта багатьох проблем
Фірма Sharp: „Філософія фірми полягає у тому, щоб клієнт, який купив копіювальний апарат, ніколи потім не жалкував про це. Головне – не просто продати товар, але і забезпечити його безперебійну роботу, позбавивши клієнта багатьох проблем
Філософія фірми Samsung: ”Ми прагнемо зробити внесок у розвиток людства шляхом виробництва і розподілу високоякісних товарів і послуг, які виробляються талановитим персоналом на базі високих технологій”
Місію корпорації Intel у 1968 році було сформульовано таким чином: „Створення ринку запам'ятовуючих пристроїв для обчислювальних машин на базі кремнієвих кристалів”.
Місію корпорації Intel у 1968 році було сформульовано таким чином: „Створення ринку запам'ятовуючих пристроїв для обчислювальних машин на базі кремнієвих кристалів”.
З плином часу така прив'язка до технології стала звужувати сферу діяльності корпорації, і на початку 1990-х років Ендрю Гроув (Andrew Grove), управляючий Intel Corporation, найбільшої компанії у світі з виробництва мікропроцесорів, оприлюднив таке визначення місії:
“Місія нашої корпорації – бути основним постачальником будівельних блоків для нового комп'ютерного співтовариства. Якщо ми розробимо потрібні блоки, ми виграємо. Якщо ні, – програємо. Ніхто з конкурентів не може заподіяти нам так багато шкоди, як ми самі собі”.
Наш банк – міжнародний фінансовий інститут, що відрізняється надійністю, стабільністю, високою якістю обслуговування та бездоганною діловою репутацією.
Наш банк – міжнародний фінансовий інститут, що відрізняється надійністю, стабільністю, високою якістю обслуговування та бездоганною діловою репутацією.
Для нас важливий кожний клієнт, якому ми пропонуємо свій багаторічний досвід, знання, уміння та здатності для становлення та розвитку його бізнесу.
Наше кредо – збереження та примноження довірених нам коштів.
Наш Банк – це команда професіоналів, які розв’язують найскладніші задачі для наших клієнтів на основі партнерства, раціональної інфраструктури, міжнародних стандартів і сучасних технологій, що дозволяє нам забезпечувати:
Необхідну прибутковість та дивіденди – для акціонерів;
Можливість самореалізації, професіональне зростання та пристойну винагороду за результатами праці – нашим працівникам.
Наші цінності:
Наші цінності:
Професіоналізм
Порядність, чесність
Відповідальність і готовність брати її на себе
Ініціативність
Надійність
Бажання вчитись
Відвертість
Корпоративний дух
Виконавча дисципліна
Культура (інтелігентність)
Комунікабельність
Цілеспрямованість
Інтелектуальність”.
„Місія компанії як основа для діяльності всіх підрозділів, полягає в забезпеченні:
„Місія компанії як основа для діяльності всіх підрозділів, полягає в забезпеченні:
1. Споживачів – смачними, якісними та корисними напоями, виготовленими з натуральної сировини, за доступними цінами.
2. Держави – стабільними сплатами податків для зростання та економічної стабільності.
4. Клієнтів і партнерів – високою якістю і культурою обслуговування, стабільним зростанням доходів від реалізації продукції ЗАТ “Оболонь”.
позиція на ринку(відносно конкурентів);
позиція на ринку(відносно конкурентів);
інновації;
ефективність;
співвідношення ресурсів(запаси товарно-матеріальних цінностей, устаткування і грошових коштів);
рентабельність;
якість управління;
якість робочої сили;
соціальна відповідальність(обов’язково сприяти підвищенню суспільного добробуту).
Прибутковість:
Прибутковість:
Чистий прибуток об’єднання збільшити на 15%, що становитиме 110 млн. дол.
Валовий прибуток від реалізації продукції збільшити на 14%, що становитиме 228 млрд. дол.
Забезпечити зростання дивідендів на акцію на 20%, що становитиме 18 центів на акцію.
Ринкова позиція:
Досягти лідерства на світовому ринку безалкогольних напоїв:
кола – 61%;
лимонні – 36%;
апельсинові – 32%
Продуктивність:
Знизити собівартість продукції за рахунок збільшення частки місцевого виробництва (60% на 40%).
Потужності:
Увести в дію 50 нових ліній з виробництва продукції.
Максимально ефективно використовувати у дистрибуції 115000 одиниць транспорту.
Фінансові ресурси:
Забезпечити співвідношення заборгованості до власного капіталу на рівні 59,4%.
Зміни в організації і управлінні:
У липні завершити процес розділення Компанії Кока-Кола Аматил на дві самостійні компанії: Кока-Кола Аматил та Кока-Кола Беверіджис.
Здійснити відповідні структурні зміни в правліннях компаній Кока-Кола Аматил та Кока-Кола Беверіджис.
Людські ресурси:
Знизити плинність кадрів до 7%.
Реалізувати програми навчання і підвищення кваліфікації персоналу.
Соціальна відповідальність:
Спонсорство найпрестижніших міжнародних змагань, включаючи Олімпійські ігри.
Участь у проведенні змагань Параолімпійських ігор.
Спонсорство спортивних змагань, концертів зірок естради, святкових заходів, фестивалів дитячої творчості.
конкретність;
конкретність;
вимірюваність;
напруженість;
досяжність;
гнучкість;
взаємоузгодженість у короткому і довгому періодах, а також цілей різних підрозділів і рівнів
Євген Уткін, президент корпорації „Квазар-Мікро”, наголошує на вимозі до напруженості стратегічних цілей підприємства: „ Ми ставимо цілі „на півкорпуса” далі від наших сьогоднішніх потенційних можливостей”.
Євген Уткін, президент корпорації „Квазар-Мікро”, наголошує на вимозі до напруженості стратегічних цілей підприємства: „ Ми ставимо цілі „на півкорпуса” далі від наших сьогоднішніх потенційних можливостей”.
ВАТ «Фармак»: „до 2015 року ми прагнемо увійти в сузір'я двадцяти Східноєвропейських фармацевтичних генеричних компаній за стандартами якості та за обсягами продажів наших лікарських засобів та послуг”.